Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 juli 2012


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goooood murning... ook ben ik dan laat, had nog wat in te halen van de nacht van gisteren, maar hier is de koffie....

... en de thee, en de cola en de jus.

Ben al onder de douche geweest, en heb de hond al uitgelaten, ben dus eigenlijk twee keer onder de douche geweest :)

Maar is nu weer droog, de deur staat open en de vogels zitten heerlijk te ouwebeppen, wachtend tot ik ze voer geef. Niet dat ze dan hun bek houden om te eten, maar dan kwetteren ze toch net iets rustiger. En voor ik nu een vogelkenner over me heen krijg rollen die zegt dat dat onzin is: dat weet ik ook wel, maar vind het idee nu eenmaal leuk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kame,

hij heeft wel redelijk geslapen.

Nu weer trouwens, maar dan op de bank.

Zelf een onrustige nacht gehad.

Borretjuh!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd meis!!!!!!!:D

:heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::heart::moon::heart::present::heart::moon::heart::present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha "tante" Bol alles goei, hier erg nat maar wij nogsteeds heel blij met onze witte regen werkjassen , ooit uit ut Helmondse gekregen :) wat kunnen 2e handsjes toch prettig zijn. Dus wie weet hebben we wel nooit is elkaar schoenen gestaan, doch in dezelfde jas zou kunnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Ik zit lekker aan de koffie, maar heb vreemd genoeg zin in een campari. Ik weet niet of ik het trek moet noemen, 't is niet echt craving of verlangen naar een roes, gewoon zin in de smaak van campari. Behoorlijk vervelend wel, en ook heel vreemd, want ik heb nooit 's ochtends gedronken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...