Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Mooi is dat, dat we elkaar zo makkelijk na-apen. Er is ooit een testje gedaan. Een groepje kreeg een vrij makkelijke som laten we zeggen 19+26. We weten natuurlijk allemaal het antwoord. Een voor een geven de groepsleden antwoord De eerste zegt 47 De tweede zegt ook 47 De derde ook. De vierde t/m de 7de zeggen ook 47. De achtste denkt, maar het is toch 45? Maar zegt als ie aan de beurt is toch maar 47. Kennelijk willen we niet afwijken. (De 1e t/m de 7de waren natuurlijk bij het proefje betrokken en zeiden expres het verkeerde antwoord.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Daar ben ik weer................ Het is spit in mijn nek, hoe verzin ik het pffff Pijnstilling en uitzitten dan maar Gelukkig maar dat de zomer in Nederland uit blijft want ik zit met een sjaal om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 SB, dat is minder! Sterkte ermee. Maar de zon mag wel komen hoor Misschien helpt de warmte juist wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 madelief, Wel ja loopt wel los allemaal en van mij mag de zomer nu ook wel komen hoor met of zonder sjaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hebben we hier daarom een dagpact om dat als er 1 zegt "ik neem de eerste niet " dat de rest automaties volgd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Jeetje SB, beterschap. Weinig aan te doen, idd. Pijnstillen en uitzitten. Diesel, gefeliciteerd. Daar heffen we een Bintang-zero op! Lekker hoor arretjescake... Gegarandeerd misselijk voor de rest van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hoi Diesel, Hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag. Een groet en nog vele gezonde jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Wat een lawaai toch in de ochtend in de huiskamer, net nu ik is een weekje thuis ben en lekker kan uitslapen. Ik heb precies eeuwen slaap in te halen. Wel, ik geniet er enorm van!! Diesel auw SB, dat is pijnlijk, sterkte meid! Jennifer dat is een heel fijn sterk gevoel, niet? Wees voorbereid op een volgende keer. Wat kan dat éne glaasje wijn toedragen van meerwaarde, vroeg ik dikwijls af de eerste dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Wat een goede gedachte, Lavendel. Vooral in de begindagen van het grote stoppen. Dat je jezelf nog een heel klein beetje voor de gek kan houden door te denken dat alcohol gezellig en lekker voor jou kan zijn. Ipv vernietigend, wat het is.(voor mij in ieder geval) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Vandaag een dagje langs de genezende bronnen van de Ardennen. Met een voorzichtig zonnetje... Goede droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Wij mensen zijn ‘werk in uitvoering’: het hoeft vandaag nog niet perfect te zijn Zag ik net staan in "Welingelichtekringen.nl", aardig waarheidje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: TeveelWij mensen zijn ‘werk in uitvoering’: het hoeft vandaag nog niet perfect te zijnZag ik net staan in "Welingelichtekringen.nl", aardig waarheidje...quote> Ik mis hier een "vind ik leuk" button Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedendag mensen. Zou het weer eindelijk een beetje mee gaan werken? Diesel, van harte gefeliciteerd. Ongeveer 50 zie ik, en dat blijft nog wel een paar jaartjes zo. Veel koek en zopie erbij zie ik ook, waarbij sommigen zich dan af blijven vragen waarom de weegschaal zo vreemd blijft doen. Hoort dit bij onze gezamenlijke strijd? Dacht het niet. Gewoon smoezenboek deel 2. Of, eerlijkheidshalve deel 3 dan maar omdat ik deel 2 moet reserveren voor broeder Nicotine. Want ik hoor in de verte al iemand roepen: "Ook gij Brutus!". Tja, niets menselijks is mij vreemd. Jennifer, fijn dat het gister goed is afgelopen. Maar wie op dag 3 zich al voorneemt om toch maar iets te gaan drinken heeft wel iets om ernstig over na te denken. Een correct onderschrift kan hierbij zelfs een flinke hulp zijn, want die begrijp ik dan niet helemaal. Maar ik volg misschien niet alles en wellicht heb ik iets gemist. Het viel me enkel op. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: Steunbeertje....Ik mis hier een "vind ik leuk" button quote> Laat ik dit nu de meest verschrikkelijke knop vinden die er bestaat; uitgevonden door en voor de reclamejongens!Nog eens zinloos ook, bij gebrek aan een tegenpool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Diesel!!.. van herte gefeliciteerd, maak er een gezellig dagje van. even terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hoe is het nu lenie, nog zo'n pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 ja Jane, wel een heel stuk minder door die morfine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Diesel, gefeliciteerd! Zo te lezen genoeg taart ;-) wat is trouwens arretjes cake? SB sterkte met je nek, lijkt me pijnlijk. Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 De kogel is door de kerk! Ik heb gister mijn baan opgezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 goed zo!!! en nu concentreren op Groningen!! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goeiemiddag, Meld me maar weer even, dat helpt me goed merk ik, een soort van discipline die ik nodig heb. Gisteravond was ik even in het centrum van ons dorp waar het er nogal gezellig aan toe ging. Een live-band en terrasjes vol met mensen. Ik dacht toen, tja, dat is voor mij passé. Nooit meer op een terrasje "gezellig" een roseetje bestellen, niet meer meefeesten en kletsen. Wat een onzin bedacht ik me direct. Kijk nou eens goed naar wat die mensen drinken. Inderdaad, lang niet iedereen was aan de alcohol. Ik denk zelfs dat het redelijk fifty-fifty was als het ging om alcohol en frisjes die voor hun neus stonden. Het was tenslotte ook gewoon een doordeweekse avond en er zullen genoeg mensen bij geweest zijn die vanmorgen gewoon vroeg naar hun werk moesten. Kun je nagaan hoe ik alcohol associeer met "gezelligheid". Dat zou dus betekenen dat iedereen die matig of geen alcohol gebruikt, niet gezellig zouden zijn? Meestal zijn dat juist mensen die niet alleen gezellig zijn maar het ook blijven. Lallen en slap geouweh**r is helemaal niet gezellig. Goed, dit was weer even wat filosofisch gemijmer voor vandaag. Oh ja, precies anderhalve week droog trouwens. Ik ga nog steeds goed. Fijne dag allemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Lenie, ik las gisteren van je alvleesklier, wat erg voor je zeg!! Ik hoop dat de pijn toch maar gauw wat zakt, gelukkig dat de morfine je wat verlichting geeft. Wat een mooi bankstel heb je trouwens, er zit ook zo'n liggedeelte bij, heerlijk relaxen daarop. Ik had het op facebook al gezien, super hoor. Jaap of Johan, iemand vroeg mij gisteren of dat voorgevoel dat ik had, de juiste was, ja waarschijnlijk wel dan, ik geloof daar wel in. Waarschijnlijk pas ik dan toch niet in dat team en is het maar beter dat ik die baab niet heb gekregen. Dinsdag heb ik weer een gesprek, bij de thuiszorg in mijn eigen dorp, ik hoop maar dat dat dan wat wordt, maar weer afwachten he? Vanmorgen tot op het bot verkleumd, mijn dochter en schoonzoon hebben een pand gekocht in hun dorp, het is een huis uit ongeveer 1900 en de laatste jaren is het een winkel geweest. Schlecker zat er de laatste twee jaar in, nou ja, twee jaar geleden gingen ze eruit en het stond dus nu leeg. Wij zijn in de tuin bezig geweest, alle bomen, op een paar na zijn gekapt en nu hebben we het afval afgevoerd, Het is nog lang niet klaar natuurlijk en ze zijn nog wel minimaal anderhalf jaar bezig maar dan wordt het ook een paleisje hoor. Wel leuk want ze kunnen nu zelf weten waar de kamers en slaapkamers komen en hoeveel want het is nu één grote ruimte. Ze wonen met hun twee kinderen bij haar schoonouders in want hun huis was binnen drie weken verkocht, mazzel in deze tijd. Die schoonouders wonen ook in dat dorp en hebben de ruimte. Mooi dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Thanx Lenie, moeten nog een einddatum bepalen, maar het hoge woord is eruit. Kwispel, wat goed zeg. Niet alleen maar kijken naar het negatieve van niet drinken, maar juist kijken naar het positieve. Jij werd lekker en fris wakker en kan je de gesprekken nog herinneren, niet iedereen kan dat zeggen. Ik heb ook lang het gevoel gehad van dat mag ik nooit meer, nu heb ik dat nauwelijks meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Kwispel, mooi hoor, anderhalve week droog, keep on going he? En ja, feesten en terrasjes blijven gewoon doorgaan hoor, zonder drank is het net zo gezellig of misschien wel gezelliger, je maakt alles lekker mee en dat is wat waard. En Diesel, gefeliciteerd met je verjaardag, helemaal vergeten net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 ben er ook heel content mee ER. hij is wel hard hoor...ik had helemaal pijn in m'n kont en rug gister avond:D die ouwe was zo'n lekkere wegzak bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden