lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 ok Aak en von ook 2 nou han dan ook maar, vooruit maar dan niet zo kattig he op de vroege morgen, ik ben niet uitgeslapen en Jaaps humeur is ook niet aan mij besteeds smorgens. maar ik ben nog lang niet los he 10 in de diepvries gestopt voor mindere tijden maar die zit ook al vol nu Diesel, waar blijf je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: JaapMaar een rollator moet je toch zelf duwen?.quote> Klopt, ik ga er van uit dat ze door die croqs eigenlijk gelijk wel doorschuift naar de rolstoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ben bang dat je gewoon even door moet bijten Jane, oftwel... door moet blijven eten. Die dingen zijn vers op zijn lekkerst namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nou Von zo ken die wel weer de crocs verslaafde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Het komt wel goed schatje!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goeie morgen Akkie. Weet je wel dat het weer beter wordt? We krijgen de te zien. Hoe vind je die zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goeie morgen Aakie, poos geleden dat ik je hier tegen het lijf liep. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 ik weet het Han (en kom er voor uit hoor) sjaggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 dat schatje was voor mij Von pas op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Jane, ik vind het heel lief dat je muffins hebt gebakken, ik wil er gewoon één. En als ik me daarna niet meer kan inhouden pak ik de rest zelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 ja hoor Aak ik kan prima tegen jouw leed:D ik veer weer helemaal op:o verf ze meis en niet teveel knoeien he om 11 uur mag je een extra muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 kijk Jaap, met jou kan ik praten; ze staan in het keukenkastje en de rest ligt in de diepvries. 2 overlaten graag, zoonlief komt eten vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: jane4dat schatje was voor mij Vonpas op hoorquote> Krijg ik anders een muffin naar mijn hoofd geslingerd? Fijn dat het goed gaat Aak, goed dat je niet rookt. En ja, dat aankomen... pffff breek me de bek niet open, ik hoop dat ik nu eindelijk weer eens een tikkie terug kan. Deze week nog even verder uitknobbelen op welke manier en dan zal ik zondag mijn gewicht weer netjes doorgeven aan Jan. Wordt vast geen lachend icoontje:huh:Eind van de maand dus laatste gang naar de rechter en daarna rust, of de uitslag nou positief of negatief is .... denk dat dat heel goed voor je zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 dat was dan projectie ik zit altijd héélemaal onder na het verven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Oei Jennifer, soms neemt de voorzienigheid het over he en word je tegen jezelf beschermd. In elk geval kun je droog aan je training beginnen nu, dat scheelt wel wat in je gevoel voor eigenwaarde denk ik. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 nou, dat wordt dus eerst een enorme hoeveelheid kranten of plastic neerleggen en vastplakken Aak, hond ergens in huis waar hij niet bij jou kan komen en dan maar hopen dat de schade niet al te groot gaat worden;) Veel plezier hoor. Gaat vast echt mooi worden. Jennifer, ook goedemorgen, Moest wel een beetje lachen om je verhaal, kan het me zo goed indenken. Maar inderdaad fijn dat je onbedoeld een handje werd geholpen gisteren. Luitjes, ik ga aan de slag. Wens jullie allemaal een mooie dag toe, maak er wat van. :):):):) PS zuideuropa vandaag: 39 graden..... ben ik echt oprecht blij dat ik hier zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Tja, dat gebeurt met stoppen met een middel, zonder dat je de verslaving aanpakt. Dan zoekt het een andere weg: eten. (Ik heb er zelf ook last van) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 En ik ben ook weer weg mensen. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 ik gelukkig niet Jaap werkze VonBol en ik ga me ook maar eens nuttig maken zonnige dag mensen ik mag weer te fietsen straks, jippie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Maar Diesel komt net binnen. Zullen we gaan zingen. Lang zal hij leven, lang zal hij leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: jane4ik gelukkig niet Jaapquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 goeie moggeuh fritselzzzz, dank skatjes voor de felicitaties en de blumen, kan ik weer de bloemetjes buiten gaan zetten want ergens anders steeken is nie van toepassing in deze . Nou ik wee nie of er kwade opzet in ut spel is of enigzins leedvermaak omdat ik 's-ochtends altijd zo raar opstaat omdat me rug dan nog nie in "vorm" is, maar ben nog lang NIE 50 hoor !!!!!, Duurt nog wel een jaar ofzo :-) Mooi lekker bakkie troost en vast wat voorpret taart met keuze als jullie al niet jullie roomboterbuikjes te goes hebben gedaan aan Jane's muffins. Ja appeltaart in oven komt eraan (nooit te donker en altijd heel goed gaar, want oven sluit nie heel goed af). Kan die tenminste ook nooit verbranden en arretjes cake in de koelkast, mocca taart zo maar nog even halen, net als de verse room voor slagroom voor op de chocolade taart, die met aardbeienvulling uit eige tuin. Pfff dat bakken is wel leuker dan koken zeg. Jaap ik vin ook dat we maar trike moeten gaan rijden als we nie meer kunnen fietsen ofzo, misschien zowie zo maar dat gaan doen en dan heb je ook geen helm nodig Nou fijne dag en ja het zonnetje moet doorkomen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Dank u mr. Jaap voor het gezang (zelf ben ik beter in ronken dan zingen) dan wordt je toch vrolijk echt mee wakker dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Arretjes cake, wat een goed idee, lekker snel misselijk worden. En laat ik nou net ergens (en niet zomaar ergens) gelezen hebben dat een trike ook 4 wielen kan hebben (zie onzindraad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 oeps Diesel, laten we zeggen dat ik 50 een leuke leeftijd vond bij het feliciteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden