Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Even een filosofische boodschap voor de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dan ben je in de war Hannah, Dat is Jaap Fischer die dat doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Maar nu wordt ik toch wel heel nieuwsgierig naar jouw gitaarspel. Ik hoop dat je kinderen snel wat vastleggen zodat we het kunnen aanschouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Goedemorgen allen, kom jullie even een fijne dag wensen Hanneke en Kwispel wat een mooie postings al ik voel me weer wat beter, moet echt oppassen met zelfmedelijden, gister goed geweest om naar de AA te gaan, nu mag ik even werken, en dan even naar de winkel kijken of ik nog wat werkkleding kan scoren. laters....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Goedemorgen, Dubbeltje en Teveel, van harte gefeliciteerd met julie verjaardag, maak er wat van en bewaar wat taart voor ons? Mooie dingen zijn hier op de vroege morgen alweer geschreven. Ben net terug uit het ziekenhuis, maagonderzoek gehad, met zo's slang door je keel, brrrr, maar alles leek goed dus ik heb mijn APK weer gehad de laatste tijd. Heb echt het gevoel dat ik een tweede kans heb gekregen. Nu de rest van mijn leven niet weer zo destructief bezig zijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 The Velvet Underground konden er ook wat van. The Gift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Kom op Hannah, iets meer zelfvertrouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Goh Em. wat een fantastisch bericht meis, dat moet je een stuk gerust stellen. Ja inderdaad we krijgen allemaal een tweede kans, en ik weet zeker dat dat bij jou lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Ik had het eigenlijk nog over je gitaarspel. Als je er maar lol in hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Maar ik denk het niet hoor dat je ze je daar houden, is veel te duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 hele fijne morgen iedereen :present: voor de jarigen !!! ( toeters en bellen zouden ze mogen toevoegen aan de icoontjes ) Kwispel en Hannah: dat zijn postings om mee te kwispelen. Heel juist! Ik had ook al mijn creativiteit verzopen! Langzaamaan durf ik terug te geloven dat ik dat nog ergens heb. Ik heb mezelf alvast héééél hard gemist. Gisteren zat ik vast in een zeurbui, riekend naar zelfmedelij. Maar een potje snotteren heeft dat weer mooi lichter gemaakt. Zou ik het vertellen tegen een "normaal" mens, ze verklaren me gek! ER: wat een opluchting. Ik leef hier erg mee met de mensen die te maken hebben met ziekenhuizen. Jaap, ik zal je muziek gebruiken als ochtenfitness, want dat heb ik wel écht nodig. Sedert ik niet meer drink, voel ik hoe stram, stijf en log ik ben geworden. Ik kan er nu niet meer onderuit. Hup hup dus maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dank je, Bolletje en Hannah, Nee, nog geen staaltabletten, eerst nog weer een bloedonderzoek. Ja hoor, Bol, gaat helemaal goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Lavendel:sun: Mooi, zo je dat zegt, ik heb mezelf gemist.......zo was het ook, inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Maar Emma, kreeg je geen braakneigingen dan? Als ik iets te ver in mijn mond duw gaat dat niet goed. Mooi dat het Oke is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Fijn ER, wat een dankbaarheid voor je tweede kans. Zo ervaar ik het ook, lichamelijk en geestelijk. Daar schrijven Kwispel, Hanneke en Lavendel zo prachtig over. Ik hang nog steeds in de Ardennen, en heb fijn in de tuin kunnen werken. Delegatie A'dam vertrekt zometeen, met tassen vol bonen, slaplantjes, bronwater en honing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 En 300 verschillende soorten bier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 "Delegatie A'dam vertrekt zometeen, met tassen vol bonen, slaplantjes, bronwater en honing. " Gwen, waren dat diegenen die al zo vroeg aan het slempen waren tijdens de verbouwing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Originally posted by: JaapMaar Emma, kreeg je geen braakneigingen dan?Als ik iets te ver in mijn mond duw gaat dat niet goed.Mooi dat het Oke is.quote> Zeker Jaap, dat was ook rot maar ze waren daar zo lief, het gaf allemaal niks.Hahaha, ja ik heb het ook al met tandenpoetsen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Lavendel zelfmedelijden is geen verkeerd gevoel hoor;). Het kan je inderdaad helpen om verdriet naar boven te laten komen. Als ik het gevoel heb dat er verdriet zit, dan heb ik erg veel zelfmedelijden, en dat helpt me enorm om te verwerken en te huilen. Maar ik moet alleen opletten dat ik er niet in blijf hangen en het gevoel van zelfmedelijden de overhand krijgt. Dan gaat het niet meer om waarom ik verdrietig ben, maar dat ik mezelf erg zielig vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Heey Gwennie, En jij blijft nog even daar of ga je toch terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Originally posted by: JaapMaar Emma, kreeg je geen braakneigingen dan?Als ik iets te ver in mijn mond duw gaat dat niet goed..quote> O daar heb ik nooit geen last van Jaap. Ik weeg dan ook zo rond de 90 kg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Lavendel ik zou dan voor iets meer up tempo muziek kiezen. En wat vrolijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: JaapMaar Emma, kreeg je geen braakneigingen dan?Als ik iets te ver in mijn mond duw gaat dat niet goed..quote> O daar heb ik nooit geen last van Jaap. Ik weeg dan ook zo rond de 90 kg.quote> Hahahaha die Bol, nou ik weeg anders 67 kilo en er gaat ook wel het een en ander door mijn lieftallig keeltje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Ja Em. en ik heb er dan ook geen moeite mee dat ik zoveel weeg. Ben toen ik en psychose had, 59 kg. geweest, en voelde me zwak en kon nergens tegen. Wilde maar één ding en dat was, zo gauw mogelijk weer aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 We gaan weer naar huis! Joepie, ik was die van de slaplanten, en de rest van de bouwploeg heeft de auto volgestouwd met interessante biertjes. Als mijn sla maar bovenop komt te staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden