Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Esperanza Dat schiet inderdaad ook wel eens door mijn hoofd gelukkig door mijn hoofd en dan overwint gelukkig het weten die ene eerste is het aller aller aller grootste kwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Who knows....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Originally posted by: EsperanzaHet beheerst ons leven lavendel.quote> Lieve EsperanzaDenk je dat je het om kunt draaien?Dat jij het leven gaat beheersenEen kennis van mij stopte met rokenHij stak een sigaret op en legde die op de asbakHij zei tegen de sigaret'als jij de kracht hebt van de asbak in mijn mond te springen,beloof ik je dat ik de rest van mijn leven zal roken'Hij rookte nooit meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ben jij adb Bo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hallo Bo, Morgenavond naar het virtueel danscafé? Kunnen we nog eens een dansje placeren. lavendel is er ook al op uit, die is al muziek aan het uitzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Originally posted by: EsperanzaBen jij adb Bo ?quote> Esp, ik kan uiteraard niet voor Bo antwoordenmaar ik vraag mij af wanneer iemand sowiesopositief op deze vraag kan antwoorden?Ik in ieder geval durf dat nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Esperanza, Ik stopte eind mei Gunde mezelf een maand de tijd voor het proces: minderen Dat ging goed met af en toe een uitglijder Niét mijn definitie van: goed Dus 2 juli sowieso voor drie maanden gestopt Dan bepaal ik of ik een minderaar kan zijn of een stopper moet zijn De eerste week de meest heftige trek ever ooit gehad De fles was een nanomillimeter bij me verwijderd Alles trok ik uit de kast niét te nemen Mijn allerliefste vriendin en maatje hier trok ik dus óók uit die kast;) Ik propte me vol met al het voer dat ik kon vinden Las het forum van voor naar achter en van achter naar voor En ik overwon Een soort van oerkracht voelde ik Ik bepaal, écht alleen ik Dat was een ommekeer Tuurlijk heb ik het soms moeilijk Ik wil alleen niet drinken en voel me zóveel beter Sta elke morgen zó blij op Mijn vrijheid komt terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ge hebt gelijk Frodo. Het was een eerste reactie op het 'stoppen met roken verhaal'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Originally posted by: FrodoHallo Bo,Morgenavond naar het virtueel danscafé?Kunnen we nog eens een dansje placeren.lavendel is er ook al op uit, die is al muziek aan het uitzoeken. quote> Ben morgen op padals ik op tijd terug ben, kom iknatuurlijk naar het virtuele cafédoe dan mijn nieuwe kleedje aanja, ik leer het al van Lavendel, dat Vlaams;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik heb Alcoholdebaas altijd gelezen in de zin van : Alcohol is de baas op een bepaald moment in mijn leven. Het is geen doel om baas te worden over alcohol. Maar om baas te worden over mijn eigen leven. Voor mij is dit een groot verschil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Natuurlijk. We voelen ons allemaal toch goed na een nuchtere dag. Alleen, ik kan het niet vasthouden ! Nu ga ik even een filmpje pakken. Bedankt voor het luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Bo, Ik denk dat jij de juiste knop hebt gevonden en kunnen omdraaien. Goed bezig girl, nu volhouden zo!. Esp, Jij kan dat ook die knop omdraaien. Maar blijf naar het forum komen dan zal het lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: EsperanzaBen jij adb Bo ?quote> Esp, ik kan uiteraard niet voor Bo antwoordenmaar ik vraag mij af wanneer iemand sowiesopositief op deze vraag kan antwoorden?Ik in ieder geval durf dat nog niet. quote> Esperanza,Als aanvulling op Frodo's wijze vraagtekenIk ben me er héél goed van bewustDat het gevaar op de loer ligtNa een maand, half jaar, jaar, jaren...Neemt niet weg dat ik nu van het stoppen genietEn ik zal moeten ervaren hoe het looptWel blijf ik stug m'n maatje bestokenEn knoop iedere dag de ervaringen van delange stoppers in mijn oren.Met een dubbele knoop;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 lieve Esperanza, in jouw naam zit toch iets van hoop? overweeg je hulp van medicatie? je bent het waard om te mogen heropleven in nuchtere dagen, het is zo de moeite waard en de knop om om te draaien ligt veel dichter bij je dan je maar kan vermoeden.. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Bo , Frodo en Lavendel wandelden arm in arm, gezellig het steegje door, tevreden en mijmerend over al het moois en al de kansen die er waren, de nacht in van 21 juli.....nationale feestdag voor België en Lavendel strooide lavendel rond in hun haar en kuste haar vriendjes slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Frodo tussen de dames;) Ik vind je een kanjer Lavendel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 3 vlamingen en 1 nederlander nog aangelogd? En lavendel die mij met 3 dames laat wandelen? Bo, zo ga je nog beter vlaams leren. Ik ga stillekens aan afloggen en mijn bedje opzoeken. Wel te rusten lieve frummers en slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Frodo Ik leer gestaag;) Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 ... vergeten voor het dagpact Sluit de dag droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Was al slapen, f terug op, ga zo weer slapen, maar nog ff een liedeke voor Frodo ter voorbereiding voor morgen , het bal: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Versta er welliswaar geen bal van, maar eindelijk kan ik eens wél meekijken hahaha. Meestal krijg ik dit: Deze muziekinhoud van EMI is niet beschikbaar in Duitsland omdat GEMA de respectieve publicatierechten voor muziek niet heeft verleend. Het spijt ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ja dylan, heb ik ook vaak als ik ergens "anders" ben.. maar deze kon je dus we zien dan... En verstaan?? Beeelden spreken voor zich toch ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik ga zo ook weer terug mijn beddeke opzoken... hoezo je verstaat dat niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 begrijpen is wat anders dan verstaan vm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 hier ga ik dan maar mee slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden