lidia Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hoi VM Dat zijn de meesten ook, of er naartoe onderweg. Maar laten we aub deze discussie niet weer aangaan. Ik ben al heel blij dat ik niet die vreselijke trek heb die ik hier vaak lees. Dus dan moet het toch mogelijk zijn? Maar dan denk ik weer : helemaal nooit en nergens meer? Die gedachten laat ik nu niet toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 daarom vind ik dat plan van Lavendel en Bo nog niet zo slecht. Want dat dag per dag das niks voor mij. Hun doen drie maanden niks en dan weer verder zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Naar een meeting.... Fijne avond, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Oook toevallig, zat net te lezen met veel kleren aan (in juli!!!) en dacht precies hetzelfde. Het is voor mij niet geschikt, een soort van jezelf voor de gek houden. Mss werkt het wel voor iemand die voor de 1e x stopt, en er als een berg tegenop ziet, maar wij, doorgewinterde vallers, hebben denk ik toch een langere termijn visie nodig. Zoiets dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 precies da bedoel ik lidia.. ps: en dan ook weer nie te lang zoals in levenslang, dat dan ook weer niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nou, da's simpel, als ik zo door ga leef ik niet lang meer ben ik bang. Letterlijk bang, want ik vindt het leven nog steeds interessant en geloof dat het het enige leven is dat ik krijg. En het dan ook nog een beetje fit doorkomen. Toch al moeilijk voor iemand die sport haat, passief en actief. Laatst mijn dure fiets verkocht, stond gewoon te roesten. Ienmand hier zei me vorige keer dat ik er wel rekening mee moest houden dat als je ouder bent, je lichaam steeds brozer wordt en moeilijker herstelt. En dat is waar. Soms denk ik dat het wel een heel sterk lichaam moet zijn, anders was er al het een en ander stuk gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik ben dan weer wel zo: als het niet heel nodig is, geen medicijnen, zoals nu met die hoofdpijn neem ik toch niets. Ook een beetje calvinisme nog, schuld en boete. Bovendien herinnert me dit eraan dat er wat in mijn lijf gebeurt op dit moment en dat er dus iets fout zat. Van wijn kreeg ik geen hoofdpijn. Even heel wat anders: Kun je een karbonade frituren? Heb al op Google gekeken, maar wil geen toestanden met paneren enzo, want net nieuw vet. Ga krieltjes in de schil in stukjes frituren en als die pan dan toch heet is, leek me dat wel makkelijk. Heb gelukkig weer een beetje eetlust. Want dat komt er ook bij, dat weet iedereen hier, drank laat geen ruimte voor een gezonde hap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ja ik frituur zelfs stukjes steak. Zonder paneer idd want dat maakt t vet te snel vies. Ik moet me wel verplichten om te eten ikke. Drank of geen drank. Ik maak dan wel dingen die mijn kids lekker vinden maar daar vind ik dan zelf niks aan. En sinds ik dan alleen ben om zo voor mij alleen iets te maken?? Daar moet ik me dan weer voor forceren. En sport?? Buiten paardrijden nee hoor niks voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Blijkbaar moeten velen van ons vaak op hun bek gaan voor ze het bekende knopje gevonden hebben Lidia. Jammer want het zou niet nodig moeten zijn. Ik hoop dat iedere keer wanneer iemand valt, er een stukje wijsheid voor in de plaats komt maar ook dat werkt niet zo. We moeten achter onze beslissingen blijven staan, dat is het enigste waar we mee kunnen scoren voor onze gezondheid en een alc. vrij leven. Ja je kan karbonade frituren, maar of dat nou zo lekker is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik ben ook een hele kleine eter, vergeleken bij anderen, als ik de volle borden in restaurants zie, krijg ik zelfs tegen zin en op BBQ zeg ik altijd van te voren: tel mij maar niet mee. Dus ga ik nu uitloggen en het eens proberen met haricots verts erbij. Bedankt voor het gesprek VM en hou je taai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 spreek je nog Lidia!! Ik ga toch maar es kijken naar het vuurwerk op de camping... tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hallo, De avond valt, ik niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik weiger te vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Vallen laat ik even het forum, allerlei andere (leuke) dingen vragen aandacht. Hoppa, stom, dominoregels gelden hier niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hey Nova hoe is het? Lukt het een beetje of is het erg moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Dank je Hannah, k zal manlief is lief aankijken hihi, maar ben bang dat ie zijn film wil afkijken Avond Bol Gelijk heb je Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Goeie avond Beer. Vermaak je je een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hallo Bolletje en andere, Het gaat best prima moet ik zeggen. Ben heel even naar de BBQ geweest waar er al weer een stuk of 7 mensen aardig op weg waren. Hard op uitgesproken dat ik even niet wil drinken. aan de sap. Wel een lastig momentje, maar ik had de beslissing nu eenmaal genomen en was met de auto. Toen ik zag hoe een aantal dames er genant slecht uit begonnen te zien. wat wankel werden en niet goed meer uit hun woorden kwamen, toen realiseerde ik me dat dit de goede keuze is! Terug in de auto zo blij dat ik gewoon kon terug rijden! Niks geen taxi's. proberen weinig te drinken en al dat soort bochten om in te wringen. Heerlijk! Voel me nu ook prima omdat ik veel heb gelezen hier en veel nadenk over al mijn genante momenten en foto's waar ik er werkelijk op uit zie als een dweil. Heb eignelijk best zin in mijn nuchtere periode. Besloten morgen een fijn boek te kopen, maar als eerste morgen ochtend de Refusal en een vooraad gezond en lekker drinken. Zag net voorbij komen dat er zo een docu van Amy winehouse komt. Vind ik interresant, maar mijn drink plekje op de bank die sla ik liever even over. Misschien morgen de bank even verschuiven. Een therapeut vertelde mij ooit dat wanneer je stopt met drinken het goed is bijv. je bank te verplaatsen en er andere kussentjes op te doen. Of de tafel waaraan je altijd dronk te verzetten. Op die manier ga je de trek tegen en de conditionering. En Lavendel. In mijn huis geen drank te bekennen hoor! Ik heb nooit extra drank. Die dronk ik altijd op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik wel, ik surf een beetje rond overal. Van hier naar facebook en weer terug Nou hang jij hier al aardig lang rond he Bol, ik vraag me toch af hoe dat met een maatje zit. Ik wil best van tijd tot tijd een luisterend oog zijn voor deze of gene, maar ik wil mijn prive wel graag prive houden. Dus geen nachtelijke telefoon gesprekken enzo. Kan jij mij vertellen wat er eigenlijk verwacht word van een Maatje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nou dan ga je al heel goed starten Nova, knap hoor. Ik hoop dat je dat gevoel vast kunt houden als je eens een keer een zwak moment hebt. Goh wat zal jij je morgenvroeg lekker voelen zonder kater. Die houden we erin hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 @Nova Een goede eye-openener geweest dus die BBQ. Zal je nog veel vaker overkomen Genante momenten en foto's ? Die heb ik niet *huh ?? neus groeit tegen scherm aan, hoe kan dat nou * Tipje: als je nou toch graag naar Amy wilt kijken, doe dat dan van de week via uitzending gemist, achter de pc of laptop, is heel anders als op je drink plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Mijn kater is poeslief geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nou Beer, dat kun je afspreken met diegene die jouw maatje wil zijn. Als jij zegt dat je s'nachts niet gebeld wilt worden, zal die ander zich daar aan moeten houden, heel simpel. In heb begin had ik een maatje die me inderdaad ook s'nachts belde en dat vond ik voor een keer niet er, maar als dat bijna iedere nacht is, kom je slaap te kort. Bovendien kon die persoon de alc. nog niet laten staan. En ik was zelf nog erg onstabiel, dus vond ik dat erg moeilijk toen. Ja en verder goeie afspraken maken, desnoods via een p.b. en die bewaren, zodat je altijd kunt terug lezen wat die afspraken waren. Verder kun je zelf invullen hoe je maatje wilt zijn voor die ander. En ik zou niet te snel mijn tel. of andere gegevens geven. Daar zijn in het verleden veel moeilijkheden mee geweest dat mensen dat te snel deden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ja Bol dat bedoel ik dus ook. In het verleden zoveel problemen gehad met mensen, ik help altijd graag iedereen (en vergat zo ook mijn eigen sorres). Zelfs nu nog word ik gebelt door iemand, terwijl ik duidelijk gezegd heb daar geen zin meer in te hebben. Ik vroeg me gewoon af wat ervan je verwacht word. Maar duidelijk, dat bepaal je zelf. Thanks Bolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Wat is het stil hier vanavond. Ik durf erom te wedden als ik nu wat anders ga doen dat jullie zo 10 pagina's vol kwebbelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden