Madelief Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Nova, ik heb het draadje met filmtips naar boven gehaald. Het staat onder tips en adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Nova, The English Patient, 13 x gezien! En nog telkens moet ik janken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hoi, heb vanmiddag niet bijgelezen. Heb ff tour de france gekeken. Winnaar van tour was vroeger ook alcohol verslaafd. Hij ging wel feesten vanavond, maar zal niet meer dronken worden zei hij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 "I am Sam" is ook zo'n lekkere jankert Briljant "geacteerd" door Sean Penn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 @Suiker Wie weet schuilt er ergens in ons nog wel een topsporter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Sb, eerst 30 jaar jonger en 15 kilo lichter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Nou hier nie last van verbranden, maar de dazen pffff onder de bulten, hoop dat de honden er nie zo last van hebben als wij. Maar wij waren ook in de tuin bezig en daar zitten die etters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Suiker, bij mij andersom 15 jaar jonger en 30 kilo lichter hahaha Ow ja daazen ik krijg al jeuk als ik eraan denk, hier noemen ze dat ook wel knutten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Wat azijn op smeren Drakie. Schijnt te helpen tegen de jeuk. Poeh, ik ben moe. Ik denk dat ik vaak moe word omdat ik iedere keer zelf van alles moet improviseren om dingen voor elkaar te krijgen. maar eens wat minder doen en wat meer kopen. Is dus niet gelukt dat filter. Gewoon omdat hij geen luchtdruk kan opbouwen. Heb wel een ton maar geen deksel en dat heb ik toch nodig om iets waterdicht, en druk te krijgen, om het water te laten circuleren. Had twee mooie filters in gedachten, en dat dan opgeven vind ik moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Ik bewonder je moed Bol, je probeerd het tenminste wel. En tja je kan nog zoiets moois in het Bolletje hebben, het uitvoeren is een ander verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 . dubbel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 ja weet je Beer, het is me tot nu toe altijd nog wel gelukt, al zat het met draadjes aan elkaar, het werkte. Maar als ik nu ff aan de gang ben denk ik dit wordt niks. Het wordt tijd dat ik het maar eens aan vakmensen overlaat. Wel heb ik daardoor best veel ervaring opgedaan, en was vaak trots om het eindresultaat. Ach misschien dat ik het morgen weer anders zie. En ik heb dienst morgen dus kan ik het eens na vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Nu wordt de avatar opeens een stuk duidelijker Steun, en ik bewonder je talent voor multitasking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Originally posted by: DylanNu wordt de avatar opeens een stuk duidelijker Steun, en ik bewonder je talent voor multitaskingquote> hahaha ja zo ziet het er nu ongeveer uit (al heb ik hem voor me liggen, is makkelijker met weglopen dan met dat ding op je hoofd ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 SB, ik heb je een PB gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Gezien Madelief en terug gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Bedankt voor de film tips! Zojuist een hele vooraad frisdrank drop, wijngums, sla en franse kaasjes ingeslagen. My favorite. Nee. niet door elkaar haha. Zo maar even naar de Videotheek en dan morgen zien we we weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goed bezig Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Zo toch nog iets goeds gedaan vandaag. Net m'n toetsenbord uit elkaar gehaald en schoon gemaakt. Typt weer wat beter. Zo nu bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 tjah Bolll, misschien idd ff voorleggen aan anderen en dan komt ut toch nog voor elkaar. Of deksel ding verzinnen. Nova laat je maar slepen in de film en idd er komt morgen vast wel weer een dag en dan is dit achter de rug, dus die nog ff strekken en relaxen met allerlij snoepgoederen ;0 sb geinig hoor, zal volgende x langer luisteren, maar status quo, waar iets mee was, top hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 nou SB misschien bij jullie in ut zuiden (denk ik) dazen knutten, hier knurften pfff mensen die dazen ook zo wat Op vier darren Vier dikke darren op een rijtje wisten van ieder honingbijtje het wat waarom en waar en hoe. Daar zaten zij tot walgens toe achter hun goedgevulde glazen over te darren en te dazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Originally posted by: Leniewas nog even het draadje van vrijdag aan het terug lezen en kwam dit tegen van Bo:ik schiet er helemaal van vol... zo knap!quote> Lieve mensen,Zondag deed zijn naam eer aanHeerlijk...Lieve LenieEn nou ben ik ontroerdLief dat je het knap vindtIk zie het meer vanuit de kracht vanmijn eigen zelfvertrouwenDat wens ik jullie allemaal toeGewoon, omdat jullie mooie, waardevolle mensen zijnDylan,Die kast is handmade, een uniek exemplaaren héél grootDat is inderdaad mazzel:)LavendelGrote klasse!Je doet het toch maartussen de dronken festivalgangersNovaJe verhaal is een kopie van mijn eerste wekenhonderd en één dingen van plannul komma nul kwam er van terechtecht, het wordt betermaar bij The Green Mile pink iknog steeds een traantje wegBol oftewel kluskoninginWat ben je toch een zelfstandig mens;)Hoe is het verder hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Originally posted by: BoDylan,Die kast is handmade, een uniek exemplaaren héél grootDat is inderdaad mazzel:)quote> LOL snap nix van dit bericht, of beter ik weet nie waar ut over gaat maar...je zal um maar na moeten maken voor iemand die een 2e wilt ofje zal um maar moeten betalen omdat je hem bv heb laten neerstorten omdat je als aan het verhuizen ben, ofje bent verhuizer en je moet hem van 3 hoog naar boven of beneden sjouwen in een herenhuis ofje vind het een waanzinnige kast van een kast maar je woont als studente op een heel klein zolderkamertje ofnix van dit al en je hebt hem al en staat prachtig in je huis en je hoeft hem niet te verven ofzo dan........HEB JE MAZZEL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hier een heerlijke strand en volleybaldag gehad. Niet verbrand gelukkig, wel wat zonne-allergie-bultjes erbij. De dagelijkse citroen helpt niet dus tips zijn welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Bor, zoon vertrokken naar kamp? en hoe is t nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden