Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 nee....een onverwachte rekening..grrr ik ga m'n frustratie maar even botvieren op m'n balkon. schrobben met die handel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Lenie, doe je rustig aan met je geschrob... Ik ga weer verder met het tentenproject! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 jawel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 klaar!!!..pfff, nu boekjesleestijd met een ijsje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik heb net een sauna geboekt, incl. diner, koopje via vv.nl. Een jaar geldig, dus hoef nú niet te gaan, hahaha! Nu die vakantie Limburg nog, ik ben elke keer te laat.... Komt niet veel van in de zon zitten dus. Dom eigenlijk, is het eindelijk mooi weer, zit ik hier achter de pc. Maar ja, daar heb ik anders nooit de tijd voor:D Moet nog effe wennen aan die vrije tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedenmiddag allemaal:rose: DAGPACT: Albert Lytse Madelief Travel Lenie Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hoi Rosa! Tsjonge, ik heb vandaag niet veel uitgevoerd!:Disgust; Maar ja, nu is het mooi weer, en daar moet een mens van genieten he? Wel voor de innerlijke mens aan het zorgen. De oven staat voor te warmen, ik ben bezig een ciabatta met olijven en zongedroogde tomaatjes te maken. Met zelfgemaakte kruidenboter. En nu schiet er een verkeerde gedachte steeds door mijn hoofd.. Want voorheen moest daar natuurlijk een glas wijn bij......... Nu, ik moet even een mooi alternatief bedenken. In elk geval een kan met water met verse munt en limoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Dat alternatief klinkt heerlijk, Madelief! Die ciabatta ook. Ik heb vandaag rode kool en appelmoes uit een potje op het menu staan:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 pfoe..wamme hoor! klinkt lekker Made..ik ben gek op zulk brood. ik weet nog niet wat te eten. heb nog niets van de mannen gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hoi allemaal. Nancy ik hoop dat het je lukt Mijn hondje was vanmiddag weggelopen. Overal gezocht, nergens te vinden. Uiteindelijk maar dierenambulance gebeld. Gelukkig was hij net gevonden. Pak van mijn hart, anders had ik het niet geweten, was helemaal in paniek. Eet vanavond broodje hotdog ( geintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hihi Rosa! Morgen heb ik postelein met gehakt en aardappelen.. Niets mis met een hollandse pot hoor! Lenie, gewoon wat jij lekker vind! Je gaat toch niet aan hen vragen wat jij moet eten? Zeker nu je niet al teveel meer moet afvallen moet je lekker en goed eten. Zo, mams heeft gesproken......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemiddag luitjes, wat een zomer! Tjee suiker, da's schrikken. Lenie, goed voor jezelf zorgen hoor, mijn bescheiden mening is dat je het wel wat rustig aan mag doen. Veel afvallen is ook een impact op je gestel. Over eten gesproken, ik moet nog boodschappen doen, al zou ik mezelf kunnen redden met een salade vanavond. Ik ben te druk met van alles en denk dat het dat maar wordt. Morgen weer een dag om boodschappen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Made, zou je mij eens willen mailen hoe je postelein maakt?..dat heb ik nou nog nooit gegeten. ik heb een restje surinaamse bami uit de vriezer gehaald..lekker. ik doe rustig aan hoor Tina..en ik eet verders ook goed en regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Tina, ga voor een makkelijke salade! Heerlijk fris en niet te zwaar. Tsjonge ik krijg honger:D Fijn dat het meeste is gedaan nu he? Kwispel, Ja ik moet mezelf even tot orde roepen. Het helpt als je het uittypt, echt waar. En ik ga nu munt knippen Lenie, ik stuur het je. Het is supersimpel. Postelein heeft wel een heel eigen smaak. Lekker, pittige bami, met een eitje erop...kwijl.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 dank je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Made, stuur mij ook even het recept van postelein, ik heb geen idee hoe het klaar te maken. Ja fijn hoor, er zijn nog wel wat dingen die gedaan moeten worden maar die kunnen ook later. Eerst van het mooie weer genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Mooi Johan, ik hoop voor jou dat het droog is. Bij mij kwam het hemelwater met bakken de lucht uit. Maar complimenten aan de verhuizers, alles is droog over gekomen, inclusief mijn persoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Das minder Tinus, maar lekker dat je droog bent gebleven. Heb je nu een plaatsje waar je een beetje rustig kunt zitten vanavond? Even een beetje bij komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Bol, ik zit er prima bij hoor. Plaats genoeg om rustig te zitten. Wat dat betreft is alles aan kant. Nog een paar dozen uit te pakken maar die hebben geen haast. Ik zit er gezellig bij en ben erg tevreden, op wat kleine onwennigheden na voel ik me zelfs al thuis. Heel prettig is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Das al heel wat waard Tinus, dan heb je ook geen last van heimwee en kan je je richten op je toekomst in een huis waar je je thuis voelt. Heerlijk voor je meid. Zo, ga ff eten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Jane, W had ook zo vreselijk last van zonneallergie tot dat ze pilletjes van deze jongens is gaan gebruiken: Nou ja, nu kan ik ineens wel aanpassen De zonnepilletjes.... Goedemiddag trouwens vanuit een zeer zonnig Zuid Limburg, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Jane, De link is fout maar bewerken van het bericht lukt niet. Dus hierbij de goede link: Dit moet de goede link naar de zonnepilletjes zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 http://imageshack.us/photo/my-.../716/zomer2012001.jpg/'> Hier heb ik het vanmiddag wel uit kunnen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hier staat er oerhollandse Andijvie stamppot met een karbonade op tafel vanavond. Dus ik ben naar de keuken. Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Lekker gewerkt bij lekker weer. Wel een erg drukke periode qua werk, maar we werken gelukkig niet in een fabriek. Nu even eten koken (kip, broccoli en groente-salade) en *ahum* een biertje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden