Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Succes met het vinden van een poepvrije plek Twinnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Twinnie SB, 33 dagen.... (als ik bij de AA sta te juichen als iemand een jaar heeft, word ik ook gekalmeerd, schijnt ook weer een trigger te zijn....een jaar, zucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hoi allemaal! Lekker weertje, he? De komende 6 weken ben ik vrij! Moet wel studeren overigens, maar goed, dat is m'n hobby, dus leuk! Ik probeer nu een vakantie te boeken, weekje Limburg, red ik net qua vervoerfobie, via nl. veilingen.vakantie Ben net elke keer te laat. Verdorie, nu weer twee uur wachten voor een nieuwe kans, maar ik wil er zó graag even tussenuit! Wat gaan jullie goed, Gwen, Madelief en Steunbeertje, hier een :present::present::present: voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 En wat zijn er veel nieuwen op de draad, hartelijk welkom hier, goed dat jullie hier zijn gekomen! En wat hebben sommigen het moeilijk, veel succes en sterkte namens mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Kan ik me ook wel wat bij voorstellen, is een euforie, dan krijg je het "daar moet op gedronken worden" gevoel. maar ik laat mezelf lekker trots zijn, we zien wel waar me dat brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goedemiddag allen, Voor het eerst sinds 7 weken! weer ge-nordic-walked. Viel niet mee in deze warmte en nu een beetje stijf. Je hoort mij verder niet klagen over het weer, want ik pas me gewoon aan aan de zon. @ Albertina: fijn dat de grootste klus erop zit. Ik vind verhuizen het ergste dat er bestaat. @ Bor: gelukkig dat het een goed bezoek was aan je zoon. Hou je er maar aan vast dat hij het heerlijk heeft. Voor hém vliegen de weken voorbij. Wedden? Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Wow Bor: lees ik verder en kom tot de ontdekking dat zoon het kamp helemaal niet leuk vindt. Sorry om dat te horen! Kameo: een prettige vakantie. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Nou, weer bijgelezen. Nu eerst in bad, tegen de spierpijn (en het zweet;)). @ Nance: succes met het boeken! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hoi Lytse! Wat heerlijk dat je weer kunt nordic-walken! Dat zal je vast weer energie geven! En fijn inderdaad Albertina, dat de verhuizing erop zit. 't Is toch altijd een hele klus. Bor, sterkte, ik als medemoeder begrijp je zorgen. Wat zou het leuk zijn als je inderdaad naar een camping in de omgeving zou kunnen. Ik lig in de tuin met een boek, heerlijk, maar denk stiekem aan Jane4, lekker op het strand, 'k wil niet zeuren, maar toch wel erg warm hier.. Wat verkoeling zou heerlijk zijn. Ik heb dus allerlei drankjes koud gezet, nee, geen alcohol, maar wel wennen, zo'n eerste zomertje zonder koel glas witte wijn. Maar ook niet meer dan dat. Even anders, maar geen groot verlangen. Waarnaar eigenlijk?? In de zon stijgt de alcohol helemaal snel naar je hoofd, nee, geef mij maar een bitter-lemon, of nee, theetje ook goed. Maar de gedachte aan alcohol kwam toch even voorbij. Nu weer richting tuintje. Laterszzz................:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 bleeeehhhh ik heb geen bal zin... in wat dan ook! vanmorgen sjaggo opgestaan en het wil niet weg gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ooohh, Lenie, dat is minder. Enig idee hoe dat komt? Hoeist met je gezondheid? Al wat minder misselijk? En helpen je medicijnen tegen de pijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 nee geen idee Nancy...zomaar:huh: met m'n buik gaat het wel...het lijkt niet erg op te schieten. zal ook wel mee spelen. red het niet zonder medicijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ja, natuurlijk speelt dat mee, ik kan me dat in ieder geval voorstellen. 't Is ook niet niks. Nog anderhalve week en dan krijg je wat onderzoeken, toch? Ik hoop dat het allemaal meevalt voor je! Ik ga duimen! Zal wel warm zijn op je balconnetje, he? Ennuhhh, pas op, niet zo verbranden als laatst! Kan je de vellen er wéér afplukken! Houden de honden het een beetje met dit weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @SB: De grote meester wordt niet vergeten hoor ik... tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 7 aug. moet ik weer heen voor onderzoeken. het is idd al erg warm op het balkonnetje..26 graden, en dan staat de zon er nog niet helemaal op. hihihi, nee verbranden zal ik maar niet weer doen he??..jeejtje wat een vellen waren dat. die honden liggen lekker binnen onder de waaier, de slimmerds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goeiemiddag op deze zonnige dag. Zit op kantoor maar toch te genieten van de blauwe lucht en de zon. Afgelopen weekend beetje druk geweest en gisteren heerlijk liggen lezen (en een beetje verbranden) in de zon. Wat een zalige zondag. En alcoholvrij:). Ik kom er gezellig bij staan! DAGPACT: Albert Lytse Madelief Travel Voor degenen die niet hoeven te werken vandaag - geniet van deze mooie dag:rose: En natuurlijk sterkte voor degenen die dat nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Originally posted by: Dylan@SB: De grote meester wordt niet vergeten hoor ik... tnx!quote> Sterker nog ik had deze gister al voor jou en Bo klaar staan Maar je vroeg zelf een nummer van Bob aan (zijn regels van de Buma/Sena over het draaien van dezelfde artiest binnen een bepaald tijdsbestek), dus vandaag maar even gedraaid.Ik zag je hier nog niet en wist dus niet of je luisterde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 DAGPACT: Albert Lytse Madelief Travel Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 grmpf ...ga maar even boodschapjes halen. ook wat troostvoer.. doeg doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Lenie ja dat ga ik zo ook even doen geen troostvoer kreeg gister weer mijn rokje bijna niet dicht Er staat voor vandaag gezonde kost op het menu wat weet ik nog niet, dat zie ik in de winkel wel P.S. ik had vorige week zo'n maandag verdietig, boos, sjaggo etc het is over gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @ Gwen Als ik bijna een jaar heb, jij dan ook bijna Vind jij het ook best snel gegaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @ SB.. dat is minder. ik ben zo vreselijk aan het afvallen nu dat ik mag wel iets hebben. maar helaas niet gelukt.. bankrekening is leeg?????????? kon nog net eten halen voor de honden, snap er niets van? zo eens even uitpluizen:angry: dit helpt ook niet om je humeur beter te krijgen hoor..BAH!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 toch niet ook geskimmed he ?? heb ik van de week al 3 keer gehoord van mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ja en nee, SB. Ik moet echt m'n best doen om mezelf slempend te herinneren. Ik heb dat een beetje uitgevaagd in mijn hoofd, geloof ik. Maar als ik langs terrasjes fiets, krijg ik wel flash backs uit mijn drinktijd. Not nice.... Ik heb geen last van verromantiseren van mijn actieve verslavingsjaren. Vooral omdat ik zo lang ben door gegaan, dat het ook werkelijk niets positiefs meer had. Je gaat lekker, DJ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Vorig bericht slaat dus op, of het snel gegaan is..... ben echt sloom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden