Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 juli 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Lytse,

Ik las net dat je een rotdag achter de rug hebt.

Gaat het al wat beter?

Met mij gaat het goed. Druk geweest in huis, veel verf

aan te pas gekomen, stukje voor stukje een verbetering kan

ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen

Op het receptendraadje heb ik het recept voor karkadeh gezet, een heerlijk alternatief voor de vaak veel te zoete frisdranken.

Ik heb dag 6 achter de rug, op zich gaat het niet drinken (van wijn dan) niet moeilijk, maar de ontwenningsverschijnselen zijn nog niet weg. Werd vanmorgen wakker met flinke hoofdpijn en doodmoe. Ook de buik is nog niet o.k.

Gelukkig slaap ik goed dank zij de melatonine.

Ik lees hier vaak over stoppers/minderaars dat ze niet goed weten hoe er voor uit te komen dat ze geen alc. meer willen. Ik vind het helemal niet moeilijk, eerlijk de reden vertellen en niemand zal je daarop aankijken.

In tegendeel je krijgt hulp.

Gisteren had ik onverwacht mijn vriendin te eten gevraagd en nadat we het regelen van onze woestijnreis hadden gehad, zei ze dat ze het eten van haar hondje had vergeten en daarom even naar huis moest. Ik ging snel koken. Na het eten kwam het gesprek het feit dat ik weer eens een poging deed om adb te worden. Toen zei ze dat ik normaal gesproken al aan de wijn zou zitten als ze kwam en nu niet. Thuis had ze een fles wijn staan en bedacht of ze die mee zou nemen of niet. Ze besloot dat niet te doen. Dus zonder dat ik er iets over gezegd had, pakte ze het zelf op. Zij drinkt niet vaak, maar als ze dat wel doet, kan ze mij bijhouden. Het was er niet minder gezellig om en ik was haar dankbaar dat ze me niet in de verleiding had gebracht. Want dat zou wel eens verkeerd hebben kunnen aflopen.

Zo, nu ga ik deze dag lezen. Hoop dat hij rustiger is dan gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei en haar aanrecht hihih

Ik weet nog dat ik hier pas kwam

wat hebben ze toch met dat aanrecht :D

Maar herkenbaar hoor Akelei

ik stel ook veel minder uit

denk nu eerder van,

doe maar even

dan heb je het gehad

Ik kan nu ook veel beter ontspannen

wetend dat ik gedaan heb wat ik wilde doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar was ze weer. Even bijgelezen. Moeilijk alle namen en berichten te volgen, maar lekker om te lezen! Nieuwe baan, genieten van de zon, lekker eten..

Nu is met het zonnetje in het land alles al zoveel prettiger. Jammer dat het maar tot vrijdag warm is. Van mij mag het altijd zo zijn.

Hier een prima dagje 4 (4 al weer :-))! Gewerkt, toen nog heerlijk met een vriendin aan de waterkant gegeten en bij gepraat. Nog even een potje thee en dan weer naar dromenland.

Het begint me te bevallen, deze nuchtere, volgepropte en zonovergoten dagen!

Las net iemand over de Refusal. Ben er tot nu toe ook blij mee Om de dag een halve en het is lekker duidelijk.

Nog even lezen en dan ga ik weer heerlijk nuchter mijn bed in.

Slaap goed,

Nova

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze avond mijn eerste duik in het water genomen.

Het zag wat groen, maar ach.

Helaas het meer hier lag in de schaduw.

En nu ga ik morgen na mijn werk naar zee. Dat is in

de avond in dit land juist in de zon. Dus dat lijkt

me een goed plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...