Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Goedemorgen luitjes. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, cola, Jus en ander verfrissend spul staan al lekker koud. Beschuitjes en crackers links onder in het keukenkastje, brood in de vriezer... De dag is weer begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 goede morgen yvonne en de rest van de frummels. doe mij maar een mok koffie. heb je ook beschuit met aardbeitjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Good murning Igor... Voor jou altijd, heb ze in de tuin en er zitten weer wat rijpe aan... Nog even een muziekje erbij opzetten: http://www.youtube.com/watch?v=NbQK-w2ARsw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ook een goedemorgen vanaf deze pc even snel gedag zeggen want zo op de fiets ochtendspits op het werk meedraaien zal voorlopig wel vaker gebeuren in de vakantieperiode wie goed doet, wie goed ontmoet heeft uiteindelijk voor mij natuurlijk ook weer voordelen want zo ben ik op de zondagen uitgeroosterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Sha, werkse. Goedemorgen deze morgen. Vroeg hoor zo in mijn vakantie. Maar goed, pluk de dag en straks weer een tukje. Stien, van harte meid. Ik wens je een fijne dag. En de rest natuurlijk ook! Een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Morgu Bor en Sha... Alleen de spits even doorhelpen Sha? Hm, lijkt me ook wel wat. en dan lekker in de zon... Zat even een stukje 'gisteren' terug te lezen, en dan begin ik altijd bij de laatste pagina, hihi.... maar goeie genade... 't was gisteren blijkbaar niet alleen overdag warm, maar gisteravond ook, wat een verhitte discussie. Doe mij dan maar het rusige ochtendgloren nu even, lekker een bakkie en genieten van de ochtendzon, geen geouebep om me heen (ik bedoel nu even IRL), lekker alleen de geluiden nog van de vogeltjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Heeee Bambam, ook goede morgen. Bofkont om nu vakantie te hebben... lekker van genieten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik heb een probleempje Ik krijg mijn glas niet leeg. Om een glas leeg te drinken zul je eerst tot de helft leeg drinken. En van die helft weer de helft. En dan nog eens, enz. Maar zo raakt het dus nooit leeg. Hoe los ik dit op? Op de vroege morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Dat ga ik zeker doen Yvonne. Zoveel zon hebben we nog niet gehad. Nu nog maar even een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Gewoon accepteren dat jouw glas nooit leeg raakt Jaap. Dat kun je 'berusting' noemen, maar ook een verregaande vorm van 'optimisme' Goede morgen overigens, ook een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Heerlijk he Bambam, hier al een strak blauw hemel. Tis bijna misdadig om me de hele dag weer in een kantoorgebouw te zetten straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ja graag. Ik moet wel al weer bijna weg. Ik heb deze week uitgekozen om te gaan werken. Of anders gezegd. Wat een sukkel ben ik dat ik al weken thuis zat en nu opeens werk heb. Ook maar accepteren maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Jaap, though question. Maar zolang het fris of koffie is maakt het mij niet uit of mn glas niet leeg raakt... ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Je bent geen sukkel Jaap. Is beetje pech hebben maar de avonden zijn ook heerlijk op zulke dagen. Werkse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Originally posted by: JaapIk heb deze week uitgekozenom te gaan werken.Of anders gezegd. Wat eensukkel ben ik dat ik al weken thuis zaten nu opeens werk heb.Ook maar accepteren maarquote> Tsja, dat noemen we dan weer berusting, hahaha... Ik zal aan je denken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Originally posted by: BamBamIs beetje pech hebben maar de avonden zijn ook heerlijkop zulke dagen. Werkse.quote> En dat is dan weer 'optimisme' Koffie hier is ook naar binnen gewerkt, tijd om aan de slag te gaan lui. Fijne dag nog. Geniet er van, of je nou binnen of buiten bent. En ja.... vanavond zit ik ook weerl lekker te genieten in mijn tuintje, moet gewoon even geduld hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Gisteravond. Ik vond het wel interessant. Zie je gelijk weer waar iedereen staat. En je ziet gewoon dat het lastig voor een ander te denken. Laat staan om even te zeggen hoe het zit voor een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Op de valreep Jaap, klopt, zie trouwens dat Tictive in the house is, die zijn er vroeg bij vanmorgen... willen vast wat eerder naar huis om in het zonnetje te zitten Voor wie de ongeschonden tekst van gisteren nog wil lezen: beetje opschieten, want er gaat vast aardig wat gewist worden. zo, en nu echt opzouten Von....er ligt werk te wachten:angry:.... Luitjes... genieten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Jammer is dat he. Dat zal Sieraads tweede deceptie zijn in het forum vrees ik. Maar goed, elke alcoholist zal eerst moeten minderen om er achter te komen hoe het zit. En als het lukt ben je geen alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Zo en nu ga ik dit pand verlaten. En vanavond ga ik zwemmen. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Goedemorgen luitjes, Bor, route 99. Mooi getal. Over gister zeg ik wel wat maar eigenlijk vind ik het te genant voor woorden dus daar laat ik het bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Stien, van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Goeie morgen kanjers. Borrie Zo ik ga vandaag de huiskamer eens verbouwen. Alles eens anders zetten. Moet ik af en toe, want dan is het weer leuk als je in je eigen huiskamer zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden