albertina Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ja hoor, ook te laat om Jaap uit te zwaaien??? tssss. Goedemorgen overigens Hannah, Tina en Suiker. Wijziging: foute letters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 N.v.t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Fibo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ik vond het trouwens gisteren ook gewoon wel heel errug warm. Moest werken, dus overdag binnen gezeten. Maar aan het eind van de dag ben ik niet meer in de tuin gaan zitten, was mij gewoon TE warm. Tis ook nooit goed voor sommige mensen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Jaja, beetje over het weer gaan zitten kletsen hier... Ik vind het ook precies goed weer! Dit graag maal 365. Bedankt alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Morgu Gwen, nou... het hele jaar door zulk weer is ook wel weer een beetje veel van het goede. Dan waarderen we het ook niet meer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Wel hoor, Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Tis maar goed dus dat we geen invloed op het weer kunnen uitoefenen... zou weer een leuk bron voor onenigheid zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 goede morgen frummels. heerlijk dit weer. waar is de koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Sowieso oppassen met kinderen en honden,... Hoi Han! Wasje alweer wapperend aan de lijn? (vinden onze zuiderburen altijd leuk, als we over wapperende wasjes babbelen..... hoewel, windstil nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Oeps, Iggie. Vanwege de hitte schiet de koffie er weer bij in. Zal snel een pot zetten! Beschuitje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 lekker gwen, met aardbeitjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Moet Diesel ff wakker worden... Ik heb hier alleen nog uitlopers. Sjee, of je hebt een hele langzame auto, of je woont zowat in Duitsland! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ik ga morgen 3 nachtjes camperen aan zee. Ook leuk, Hannah? Camperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ik heb voor 40 euro een giga tent van marktplaats gehaald. En al geoefend in het opzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Mot weg. Goede droge dag! Alle lekkere ijsjes waren alweer op bij de Appie, gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Nou dan ben je druk bezig geweest met ijs eten Gwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goedemorgen, Op de radio, een felle zon waarschuwing. Goed smeren en niet te lang. En heel veel drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen! Genieten he? Ik zit al in bikini! Zo de kussens in de stoelen en wat leesvoer, mij hoor je niet vandaag! Jopie, Jammer dat je er niet van kan genieten. Misschien op het eind van de dag? Lekker even zwemmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytseMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goodmorning! Zo, ja, koffie! Een emmer vol graag! Wat een nacht. Dromen, wakker, dromen. Nu wakker geworden alsof ik maar 2 uur heb geslapen. Nou ja, nog steeds geen kater en dat scheelt alles, zullen we maar zeggen. Nog even een half dagje aan het werk en dan ook het water maar weer even opzoeken. Strandgangers; geniet ervan! Het zee water is echt heerlijk, moet ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ach Akie, niemand die me ziet! Ik lig nooit op het strand. En smeren doe ik nooit, ik zit altijd onder mn parasolletje. Als ik in de zon ga, ben ik in no-time een neger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden