Spring naar bijdragen

zaterdag 28 juli


igor

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Jane. En kijk onze Rekel is er weer.

Maar hoe is het nu met het drinken Rekel? Lukt dat wel of gaat dat ook nog steeds moeilijk?

Hoop je inderdaad weer wat meer te zien hier. Dat geeft me toch altijd een prettig gevoel.;)

Zou goed kunnen Made en Bo. Ik weet het niet maar zal er eens op gaan letten. Mijn schoonzus zei het eergisteren. "Joh je moet eens kijken of het met vochtig weer weer meer wordt, en heb er inderdaad een tijdje geen last van gehad. Nou als het daar inderdaad van komt, dan geeft dat een geruststelling en zou ik eens naar een longartst kunnen gaan.

Dan heeft die a. biotica ook geen zin gehad om te slikken. Heb toch al zo'n hekel aan die troep. Merk nu nog steeds dat ik die troep geslikt heb, en das al bijna 2 mnd. geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja heerlijk weer idd

al moet ik zeggen dat die warmte

daar houd ik ook wel van.

Maar in de treinen was het veevervoer

jammer dat NS de treinen naar en van het strand

niet aanpast; we moesten diverse malen de intercity

laten passeren en dan de eerstvolgende stoptrein nemen.

Maar goed, een echte Hollander moet wat te mopperen houden he

dus ik zal NS maar dankbaar blijven dat ik om zoiets futiels kan mopperen.

En bovendien: het huis is definitief verkocht! De datum waarop alle ontbindende

voorwaarden verliepen was gisteren. Dit is echt een pak van mijn hart.

Ik hoop dat jullie net zo'n fijne dag hebben als ik ervan ga maken:rose:

dag dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

Jeetje, wat een positeve energie lees ik hier! Geef mij wat!

Heerlijk uitgeslapen, ook hier zijn de dromen zeer actief en levendig. Vele malen meer dan hoe ik op de dag ben momenteel.

Leuk en goed te lezen dat een aantal mensen zich herkennen in mijn verhalen. Zo zie je maar hoe de ellende ons vormde. Ik merk dat het hier neerschrijven wat bij mij leeft echt een enorme steun is om niet weg te zakken, dus bedankt lezers!

Ik heb hier lijstjes liggen met wat ik allemaal wil gaan doen. Ergens blijf ik het liefst passief hier achter mn laptop zitten. Ga zo maar eens ontbijten en dan mezelf opleggen op mn fietsje te springen en actie te ondernemen! De sportschool ...zou het er vandaag van komen ...;-).

Merkte vanochtend wel dat mn buik verbazingwekkend plat is! Yes! Ik ga niet op de weegschaal staan en hoop dat ik over een week mn spijkerbroek aan trek en denk: Yes!

Nou, voor alle fietsers, lezers , tuinierders en andere formgangers een hele lekkere zaterdag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ga vandaag eens kijken of ik die stucrand van m'n voorgevel eraf kan krijgen, en eens kijken of ik die man te pakken krijg die hem opnieuw stuct, want ik heb een beetje het gevoel dat hij zich niet helemaal aan z'n afspraken houdt. Heb ik een hekel aan, dus er maar achteraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd gisterochtend wakker van de telefoon, had me verslapen, dus als een gek naar mijn werk , toch nog net op tijd :)

kom ik s'middags thuis, check mijn mail, zie ik een Re e-mail van mijn zus,

echt de angst sloeg me om mijn hart, ik dacht ''wat heb ik haar vannacht gestuurd, met mijn dronken kop?''

met angst en beven open ik het mailtje, was het een mail die ze via iemand had, niets aan de hand dus,

bovendien was ik ook helemaal niet dronken geweest,

maar ik wist inene weer hoe erg het eigenlijk was :$

was dat soms al weer een beetje aan het verromantiseren,

wat een rotgevoel zeg,

bizar...

en ik neem vandaag de eerste niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij niet hoor Gabs, ik bel meteen op en ga er achteraan. Misschien als ik dat niet zou doen ik dan ook getriggert zou worden, weet ik niet maar zo neem ik gelijk actie i.p.v. passief te zijn. Ik heb met zulk soort dingen ook zelf een hoop in de hand, en ben geen slachtoffer van hoe dingen gaan lopen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Gabs, dat heb ik vroeger ook nooit gedaan hoor. Had dan altijd het idee dat dingen mij overkwamen. Ik kon er zelf niets aan doen. Maar nu hecht ik gewoon veel meer waarde aan mezelf. Ik ben iemand en wil graag dat anderen mij ook zo zien.

Dat kan alleen als ik dat ook laat zien aan anderen. Mensen reageren bijna altijd op mijn zelfbeeld. Dat wat ik uitstraal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een fijne zaterdagmorgen iedereen, weekend ruikt nog naar vers, heerlijk is dat!

twee volle dagen doen wat je zelf wil

geen bazen die je graag dat of dit zien doen

gelukkig hebben onze voorouders er voor gestreden om ons in het weekend vrij te kopen ;-)

hup ik rep me naar de startlijn van mijn persoonlijke to-do lijst

punt 1. nieuwe schoenen kopen! :)

moge iedereen het onderste uit de kan halen vandaag op de manier dat zij/hij van droomt

ik kies voor droog

Bo, zet jezelf inderdaad maar is lekker in nieuwe niemendalletjes :sun: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door het bijlezen is het nu net goedemiddag!

@ Bor: fijn dat je je af en toe even meldt. Ik denk aan je! :heart:

@ Will: een paar dagen geleden had ik net op het "gemist" draadje gezet, dat ik je al een tijd niet gezien had. Hoe is het met je. Kan je je draai vinden in je eentje? Je weet dat het het beste is om eerst je alleen goed te voelen, voor je je weer in een één-tweetje stort, toch?;)

@ Jane: lekker fietsen met je maatje. Hij/zij zal blij met je zijn.

Gefeliciteerd dat de verkoop van je huis nu definitief is. Hè, hè, die spanning is ervan af.:present:

@ Bol: moeder van het d.a. Kookse.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby: alweer zoooo lang droog.

Bedankt Sha: ik had het ook niet zo snel gezien.

Het blijft terugkomen, die standaardreactie van "heb ik teveel gedronken?, o nee!". Ik had het van de week ook. Moet je nagaan hoe sterk dat patroon erin geëtst was en hoe hevig onze angst om er weer in verzeild te raken. Romantiseren: NEE! Echt niet!! Misschien een waarschuwing van je onderbewuste?

Lavendel en Bo: maak er een fijne dag van. Bij mij groeien de klussen helaas harder aan dan ik ze kan wegwerken. In ieder geval ben ik ermee bezig!

Nova: goed dat je postings voor alle partijen zo goed werken! Gewoon mee doorgaan dus.:D

Jen: ik krijg wat meer energie als het niet zo heet is. Jij hebt daar kennelijk geen last van?

Ik liet mijn hond veel zwemmen met dat warme weer; moest wel goed oppassen voor de pleziervaart in de vaart waarin ze zwom.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lieve Lytse sterk van geest, en daar moeten we het toch ook van hebben.

Ja en dat koken voor anderen doe ik in principe altijd voor mijzelf hoor. Ik vind het zo ontzettend leuk om dat te doen voor anderen. En als je dan ook te horen krijgt dat ze het lekker vinden is mijn dag weer goed.

W.b. die klussen, ja daar komt nooit een eind aan hoor. Hier ook, en ik moet het meeste ook zelf doen, omdat ik alleen ben. Maar de laatste tijd kan ik ook best aangeven dat het allemaal niet meer zo gaat als vroeger, en dan merk ik dat er best mensen zijn die willen helpen.

Morgen doet, als het goed is, de buurman de rest van de gevel, maar ja dat moet ik altijd maar afwachten.

Anders moet ik gaan werken met zo'n boorbeitel, en dat gaat m'n rug niet zo leuk vinden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ff terug van de schepen ;)

Ja Lytse, had het al gezien, en het deed me eigenlijk een beetje goed. Raar hé, als men gemist wordt dat dit zo'n gevoel teweegbrengt :huh:

Wat betreft alleen of tweetjes..........alleen heb ik het toch zo moeilijk, en met z'n twee heb ik het ook niet altijd even makkelijk. Dan wil ik weer alleen zijn, of doen wat ik wil. Samen is het dan weer goed, maar te is te hé. Ik blijf zoeken naar die sterke impulse die mijn leven opnieuw kan omgooien over de goede boeg. Heb nog steeds heel veel last van emotionele schommelingen, angst, paniek en onrustigheid.

Bolliewollie, het gaat goed hoor. Heb geen enkele keer meer echt doorgezakt, vind steeds die rem weer en de zin is er gewoon vanaf. Zit nu met een ontsteking in mijn darmsysteem, of iets anders. Eten lukt mondjesmaat, veel diarree, en af en toe een pijnlijk plaatsje in de buik en voorlopig drankvrij. Ben al naar de HA geweest en heb medicatie gekregen waar dit euvel mee zou moeten stoppen. Ik hoop vast dat dit tegen volgende week vrijdag helemaal genezen is daar ik naar mijn teergeliefde Corfu vertrek :D

LadyJane, wat fantatisch nieuws heb je daar. Dat moet een serieus pak van je schouders zijn. Geniet maar dubbel van deze dag. Je komt er helemaal door zo ;)

Mijn huisje begint stilletjes aan helemaal af te geraken, en zonder de hulp van mijn vriendin had ik nog nergens gestaan, buiten de grote werken dan natuurlijk. Nu is gelijk zo goed als alles geschildert, iets wat ik niet echt van plan was, maar door haar heb doorgezet :D

Liefje, jou kookkunst ziet er toch altijd even smakelijk uit hé, jaja, ik zie je op fb :heart:

Dankje Fibo, het doet goed om hier nog eens te zijn. B)

En voor iedereen nog een prachtige middag gewenst, hier lijkt het helemaal op te klaren :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Willbilly,

Wat fijn dat het toch al met al redelijk goed gaat met je, kerel.

En heerlijk dat je huisje nu eindelijk een beetje op orde komt zeg. Ja dat zal toch ook een stuk rust geven hé?

Hoe zou die sterke impuls er dan uit moeten zien? En heb je enig idee wat je er zelf aan zou kunnen doen omdat wat eerder te laten gebeuren?

Want wat ik bij mijzelf gemerkt heb is, dat ik zekerheid zocht bij iedereen behalve bij mijzelf. Mij was het niet gelukt om daardoor die angsten en paniekaanvallen kwijt te raken, alleen toen ik besloot om er zelf tegenaan te gaan, werd het door de tijd, beter. Dat heeft wel ff geduurd hoor want dat is een langzaam groeiproces geweest bij mij.

Ja en heel hard werken, gaf bij mij op een gegeven moment, als ik dan ver over mijn grenzen heel was gegaan ook paniekreacties.

Maar heerlijk joh dat je binnenkort weer lekker op vakantie kan gaan. Kom je toch weer een stuk tot rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag luitjes,

Jane,

wat een geweldig nieuws.

Er zal een last van je schouders

zijn afgevallen.

Héél fijn voor je.

:heart:

Will,

dat leest toch niet echt cavakes,

je zal het ook in je eentje af moeten

kunnen, leuk is soms anders en wat dat betreft

vind ik dat Bol het mooi heeft omschreven.

Helemaal mee eens.

Enfin, fijn je weer te zien hier.

:present:

Wat mijn persoontje betreft,

ik ben een beetje moe, eigenlijk

een heleboel moe.

:huh:

Ik ga vanmiddag eens proberen helemaal

niets te doen behalven wat lezen en

een dutje misschien.

Ik voel me echt brak,

bah.

Toch een beetje ontstressen van

alles denk ik, anders zou ik ook niet

weten waar het van komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...