albertina Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nu nog even een stopdatum en je gaat er weer helemaal voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 tina ik ben vrijdag voor het laatst opgestaan met een duf katerig gevoel dusssssss 27-7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Okay Bol, Dus jullie zijn een vast duo begrijp ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 nu toch echt in beweging komen. achterstallig onderhoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Igor, het begin is er weer, kan ik je lekker in gaten houden via je stopdatum. Big Brother is watching you. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 en nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Klopt Bo want niet iedereen kan met iedereen rijden. Vroeger was dat wel en dat ging goed maar de mentaliteit van mensen bij ons is heel erg veranderd. Ik rijd ook wel met anderen hoor als iemand uitvalt maar ik vind het het prettigst als ik met één en dezelfde rijd. Je bent zo op elkaar ingesteld en hebt vaak maar een half woord nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goeiemorgen allemaal, Wat een heerlijke dag, al was dat hiervoor niet heb ik begrepen maar das dus het voordeel als je lekker lang kan slapen niks gehoord nl vd onweer. Lekker ff wakker worden met t forum;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goeiemorgen mensen to go or not to go that is the question. Igor, toppie meis:heart: Kirky, van harte gefeliciteerd met je verjaardag gelijk met mijn volley en filmhuisvriendin, dat kan ik wel onthouden nu voor volgend jaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Zet m op Igor!!! Lang leve de antabus En dit keer dus sowieso langer als een half jaar slikken toch? Albertien, jou wens ik een lekker relax dagje toe Heb je wel verdient. Jane ik zou gaan!!! Hannah geniet vd rust Das ook nog een kunst op zich natuurlijk JIj een fijne dag Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Jane Ik zeg go go go to the beach:rose: Buienradar zegt geen vuiltje aan de lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Thx Witte, jij ook een fijne dag Ik denk dat ik ook zo richting strand rijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ja ik denk dat ik ga dochter gaat niet mee eerste keer dan dat ze deze week alleen thuis zit en zoon geeft geen sjoege of hij komt eten vanavond of niet dilemma van tante emma dus die ook nog Weegschaal is:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Jane alweer zeg ik Doen!!! weg dilemma van tante Emma:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ja mam goed Witte thnx Witte I'm off bye bye:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 fijne dag mensen Witte neemt de honneurs waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Zo is dat! Maar niet voor lang hoor, Ik zit zelf ook nog ff in dilemma. Alleen ik ben geen tante Emma, dat maakt t dan weer lastiger:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ik ben er ook uit. Weg dillemma. Fijne dag allemaal... Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goedemorgen mensen. Het is inderdaad heerlijk weer in de tuin. Dat is prettig voor ons ;-). Nieuwe gewaarwoording: Gisteren zo lang op het terras zitten kletsen dat ik de slaap niet meer kon vatten. Resultaat; wakker gelegen tot het licht werd en bijna niet geslapen. Jeetje, wat ben ik gaar zeg.. Liter koffie en vandaag niet meer doen dan opruimen, de was en hangen. Gelukkig komen mn kinders weer terug vandaag :-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Iedereen de zon in? Mooi. Ik heb het rondje sportschool achter de rug inmiddels. Heb Igor wel gemist, dussssss volgende week maar weer samen Igor? Jeetje Nova, kan me indenken dat je gammel bent. Misschien nog even lekker indutten in de tuin of zo? Vind ik zelf altijd zulke heerlijke slaapjes... Lui, ik kwam even mijn gewicht melden en zeggen dat ik blij ben Igor weer gezond te zien. Ik ga nu gelijk weer naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goedemiddag gefrummelde heerlijk rustig aan gedaan deze ochtend eerst uitgeslapen en toen ontbijtje met de kids gedaan Kirky, van harte gefeliciteerd laat nog eens wat van je horen hoe het met je gaat ?! Tante Bol uit bed geknikkerd hopelijk niets bezeerd lijkt me een vreemde gewaarwording als je plots naast je bed ligt ipv erin Hannah, zal wel rustig zijn nu je zoon weg is hoop dat hij weer wat is bijgekomen en de spanning eraf is Iggy fijn dat je toch de antabus weer bent gaan slikken misschien nu wat langer gebruiken dan de vorige keer?! Tina, hoop dat je je rust nu kunt vinden in je nieuwe onderkomen geniet van gèèn werkmannen meer over de vloer alles al uitgepakt en ingeruimd? Verder ben ik vandaag hèèl zielig ben vannacht gestoken door een mug net onder m'n oog net of ik vannacht heb lopen knokken met iemand zal er vandaag eens een mooi spannend verhaal bij gaan verzinnen doet het meestal wat beter dan je gewoon verteld dat het een mug was. Fijne dag mensen, wie weet tot later laatste plintjes plakken in mijn slaapkamer en alles weer netjes op z'n plek weer een klus geklaard zullen we maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Nog even terug voor nicht Witte Dag Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goh, ben ik helemaal alleen op het forum: Sha is net weg. Even reageren. @ Kirky: Ik hoop vurig dat het allemaal goed met je gaat. Zou het leuk vinden als je je hier weer eens meldt! Van harte met je verjaardag: :present::present: @ Bol: wat een rare gewaarwording, ineens naast je bed te liggen! Ik had ook al iets raars: ik lag in droom met mijn vuist te rammen, bijna op mijn echtgenoots hoofd. (In het verleden is het ook weleens raak geweest.) Hij pakte mijn vuist en trachtte me om te draaien, maar ik schijn hevig tegengesparteld te hebben. Ik weet niet meer wat ik aan het dromen was, ben me van geen kwaad bewust! Wat is dat balen voor je maatje dat zijn netgelegde laminaat naar het grof vuil moet! @ Tina: doe rustig aan. Je hebt het ruimschoots verdiend:present: @ Bo: lekker ontspannen vandaag. @ Nova: fijn voor je dat de kinderen vandaag weer terugkomen, ook al ben je nu brak. Het is tenminste niet brak van de alcohol! @ Hannah: hoop dat jouw zoon weer bijtrekt nu hij eenmaal weg is, met schone droge kleren! @ Sha: mijn wederhelft heeft een keer een hersenschudding opgelopen toen hij de mixer van bovenop de keukenkastjes pakte. Hij heeft toch een hoop commentaar gekregen: "Vroeger namen de vrouwen altijd de deegroller!":D Wat kan je nu voor leuks/spannends verzinnen in jouw geval? Als ik inspiratie heb hoor je het wel! @ Bor: mocht je meelezen, ga goed meis. Voor allen, ook degenen die ik niet genoemd heb, een fijne, droge dag toegewenst. Ik zag Fibo Fleurtje groeten. Back in the house? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Zo, goedemiddag bezige bijtjes Ik kom even melden dat ik het trouwfeest gisterenavond helemaal heb doorstaan. Met deze vooruitgang: ik had zelfs geen behoefte of moeite om de drank te laten staan, het eten daarentegen.... En bovendien voelde ik me sterk, vol zelfvertrouwen, luchtig en vrolijk, wat kan een mens nog meer willen? Ik heb echt geen idee waarom ik drank zou nodig gehad hebben? Voor de roes? Maar dan zou ik mezelf afgesloten hebben van de buitenwereld. Dat verschil zie ik nu heel duidelijk. Die altijd "verheerlijkte" roes, is nuchter gezien toch wel van een ander kaliber dan helemaal lekker in je vel te zitten. O! Wat ben ik dankbaar! Begrijp me niet verkeerd: de problemen dienen zich ook aan en waren rondom mij. Maar ik word precies minder snel van mijn sokkel geblazen en voel me krachtiger dan ooit. Een beetje een sfinx gevoel om het wat overdreven te kleuren. Maar waar is VM al die tijd? Iemand enig idee? Want bijlezen wordt een klus in dit drukke weekend... Aan de strandmensen: genieten maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Goedemiddag! Wat een rust hier! Iedereen aan het genieten van de zon? Ik ben net terug van de AA. Dat had ik echt even nodig. Kirky, van harte gefeliciteerd! Nu naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden