Spring naar bijdragen

Woensdag 1 augustus 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede avond iedereen.

Ik meld me ook maar weer eens. Ik zie dat veel mensen het moeilijk hebben op het moment.

En dan bedoel ik natuurlijk niet met de drank. En ik maar klagen en me zielig voelen

Heel veel sterkte voor allen die het nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Smikkie, dat is inderdaad een heel druk leven. Ik denk ook dat het beter is om op een positieve manier bezig te zijn met niet drinken. M.a.w. bezig zijn met het leven, ipv bezig zijn met "ik mag niet drinken". Toen ik onlangs een moeilijke avond had, heb ik besloten om alleen tomatensap te drinken, en om mezelf achteraf te belonen met een dagje zee (kwestie van het "positief" aan te pakken dus). Het lukte wonderwel!

Met mij gaat alles goed ja, alleen het solliciteren nog niet. Ik hoop dat ik met wat geduld toch iets vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie instelling Jen.

En smikkie, ik heb vorige wek drie daagjes vrij gehad.

Neem nog wel eens paar dagen als het mooi weer is. Moet er ook een beetje van genieten.

En nu gaat het weer wat beter met medan een tijdje terug.

Hoe gaat het allemaal met jou???? Ook nog steeds een nachtbraker????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helaas ook al allebei mijn ouders kwijt, ... en mijn broer.

En inderdaad het gebeurt. Iedereen krijgt er ooit mee te maken.

En Smikkie, mijn contrtact loopt nog tot 13 september en dan is het over en uit.

Waarschijnlijk dat ik daarna eens een keer 8 dagen met mijn dochter op vakantie ga,

is al jaaaaaren geleden. We weten alleen nog niet naar waar. We denken over griekenland.

En als ik terugkom, met frisse moed aant solliciteren.

Leuk dat jij ook op vakantie gaat, naar Spanje. Ben ik ook nog nooit geweest, maar lijkt me een beetje druk. Een collega van me is net terug van Mallorca (was huwelijksreis), het was daar 30 graden en erg mooi zei hij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond/ nacht alweer. Kom ook nog eventjes kijken.

Wil veel sterkte wensen aan Niwi en zijn maatje. Dat is heftig! Heel erg veel sterkte.

Ga er ook meteen weer vandoor en slapen en nog even van de donder genieten, hoop ik. Morgen weer vroeg op!

Slaap goed allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klink ik echt stabieler omtrent drank, jane? Soms zien buitenstaanders dat beter :$

Bij amesty zitten ze alleszins op me te wachten (ik kan pas starten als ik toelating heb van de ziekenkas), en dat doet wel deugd, ook al is het "maar" vrijwilligerswerk. ("Geen echt werk", zei mijn vader. "Jawel hoor pa," zei ik, "'t is echt werk, alleen niet betaald") :D

Film met Rowan was wel leuk Smikkie. "Keeping Mum". Niet echt iets wat je moet zien, maar ontspannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...