Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Slaapwel, vergat ik nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dank je Smikkie, lang geleden weer. Het lijkt erop dat je het forum niet meer echt nodig hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Even snel bijgelezen, sterkte voor wie het nodig heeft. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 goede avond iedereen. Ik meld me ook maar weer eens. Ik zie dat veel mensen het moeilijk hebben op het moment. En dan bedoel ik natuurlijk niet met de drank. En ik maar klagen en me zielig voelen Heel veel sterkte voor allen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Wow Smikkie, dat is inderdaad een heel druk leven. Ik denk ook dat het beter is om op een positieve manier bezig te zijn met niet drinken. M.a.w. bezig zijn met het leven, ipv bezig zijn met "ik mag niet drinken". Toen ik onlangs een moeilijke avond had, heb ik besloten om alleen tomatensap te drinken, en om mezelf achteraf te belonen met een dagje zee (kwestie van het "positief" aan te pakken dus). Het lukte wonderwel! Met mij gaat alles goed ja, alleen het solliciteren nog niet. Ik hoop dat ik met wat geduld toch iets vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 goeie instelling Jen. En smikkie, ik heb vorige wek drie daagjes vrij gehad. Neem nog wel eens paar dagen als het mooi weer is. Moet er ook een beetje van genieten. En nu gaat het weer wat beter met medan een tijdje terug. Hoe gaat het allemaal met jou???? Ook nog steeds een nachtbraker???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik ben helaas ook al allebei mijn ouders kwijt, ... en mijn broer. En inderdaad het gebeurt. Iedereen krijgt er ooit mee te maken. En Smikkie, mijn contrtact loopt nog tot 13 september en dan is het over en uit. Waarschijnlijk dat ik daarna eens een keer 8 dagen met mijn dochter op vakantie ga, is al jaaaaaren geleden. We weten alleen nog niet naar waar. We denken over griekenland. En als ik terugkom, met frisse moed aant solliciteren. Leuk dat jij ook op vakantie gaat, naar Spanje. Ben ik ook nog nooit geweest, maar lijkt me een beetje druk. Een collega van me is net terug van Mallorca (was huwelijksreis), het was daar 30 graden en erg mooi zei hij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 goedenavond/ nacht alweer. Kom ook nog eventjes kijken. Wil veel sterkte wensen aan Niwi en zijn maatje. Dat is heftig! Heel erg veel sterkte. Ga er ook meteen weer vandoor en slapen en nog even van de donder genieten, hoop ik. Morgen weer vroeg op! Slaap goed allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ha Jootje, ook op de sollicitatietoer dus. Maar eerst heerlijk op reis, iets om naar uit te kijken. Mijn reis zit er jammer genoeg al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ha Jootje, lang geleden. Jen ik denk ook dat dat werk komt je bent nog druk druk druk geweest en klinkt veel stabieler omtrent drank laat die rust maar even een bodempje maken en ben er voor je vader, das al een hele kluif voor nu; en voor jezelf natuurlijk:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Oh en Dinah nog de feli's over de 4-daagse he wat het lichaam kan herstellen na drank en ziekte, bewijs jij, klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Klink ik echt stabieler omtrent drank, jane? Soms zien buitenstaanders dat beter :$ Bij amesty zitten ze alleszins op me te wachten (ik kan pas starten als ik toelating heb van de ziekenkas), en dat doet wel deugd, ook al is het "maar" vrijwilligerswerk. ("Geen echt werk", zei mijn vader. "Jawel hoor pa," zei ik, "'t is echt werk, alleen niet betaald") Film met Rowan was wel leuk Smikkie. "Keeping Mum". Niet echt iets wat je moet zien, maar ontspannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 ik ga ook slapen lieverds. gesprekken worden iets te zwaar voor mij. weltrusten allemaal en toch leuk jullie even gesproken te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik vind het net leuk als je openhartig bent, Johan. Anders gaat het uiteindelijk nergens meer over, toch? Als niemand wat vertelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Oei, iedereen weer weg? Nu, slaapwel allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dat ken ik Smikkie, uitstellen. Heb dit studiejaar ook mijn opdrachten tegen de deadline ingeleverd, maar wat geeft het, zolang we het maar goed doen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ha Dinah, het is me helemaal ontgaan, maar bij deze proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 slaap lekker Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden