Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Maar het was ook heel veel werk. Het is een oud huis en de oude verf moest er eerst af. Dat was meer werk dan het schilderen. Waarom ik het dan ook niet afmaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goedemorgen, het is weekend! Zo, heb ik het verhaal van de broeken gesnapt! Heb je ook kleedjes weg te geven Jaap? ;-) Jen, woon je in een kasteel? Zovele ramen?? Smikkie, ik heb je nog gelezen gisterenavond. De avond doet toch wat met een mens, niet? Lijkt of plots alle duivels worden los gelaten. Schitterend dat jij de controle hebt gehouden! En zo versier je nog een "date" met lieve Gwen, ;-) Goed idee, joh! Dikke knuffel, hoor! Ik ga een tochtje maken vandaag naar Antwerpen en neem niet te veel geld mee... See you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Borrie wat een spannende tijd voor de familie van Niwi en voor jou. Heel veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen Acht uur non stop geslapen en nu uitgerust... heerlijk Las de draad van gisteravond Niwi hoop zo dat je er goed doorheen komt:present: Bor, ik leef met je mee:present: Smik, diepe buiging voor jou! Dat je ging halen a la... Dat je het wegspoelde, vind ik een enorme overwinning op jezelf Daar kun je trots op zijn:present: --------- Lavendel, heel fijne dag in het Antwerpse land:heart: Jen, succes met de schilderklus:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Zat ik net op te scheppen over mooi weer, regent het hier nu. Met een zonnetje dat wel. Even de regenboog zoeken. Ik ga er vandoor. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jaap Met een regenboog mag je een wens doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Moghu lieve Bor. Heb je toch nog een beetje kunnen slapen wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 En aan de voet ligt naar het schijnt een potje met goud. Niet dus, want ik heb ooit de voet gevonden van een regenboog, echtig waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goede morgen allemaal, Zonnig en droog hier nog misschien kan ik de was nog buiten hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jane, drie jaar... Gefeliciteerd meid! Luid applaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Rot is dat hé Bor. dat niet kunnen slapen. Het blijft nog zo onzeker met Niwi. Kun je vandaag niet iets gaan doen om even je zinnen te verzetten of heb je daar de puf niet voor. Jane proficiat meis. 3 Jaar is geen kattenpis zeg. Ik hoop dat ik je kan blijven volgen. Op naar het 4e jaar hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goeiemorgen mensen:rose: Ik voel me waarempel een beetje jarig Bo thnx, zag jouw posting net als binnenkomer. Alles is het leven gaat gewoon door he, vandaag afscheid van de buuf, daar gaat ex naar toe; ik ga maandag naar de kerk en begrafenis, dan is hij met dochter onderweg naar vakantie. Heel mooi om te zien dat naast droeve en pijnlijke dingen, het goede en leuke ook gewoon doorgaat en mag bestaan. Daar waar ik vroeger onderdook in de zware emoties, blijf ik nu drijven op het goede in het leven. Ik zal nooit een ras-optimist zijn, neig meer naar realist en pessimist in mijn dagelijks leven, en toch is er verandering in deze fase. Het lijkt er een van oogsten en lichter kunnen kijken. Nou zal de zon en zee en zaligheid daar veel aan bijdragen realiseer ik me maar ook de winter ben ik redelijk tevreden doorgekomen. Snoep, Bor, Niwi en iedereen die (nog/weer) strijdt momenteel veel kracht om dat aan te gaan en te boven te komen: Smik heeft gisteren een mooi voorbeeld neergezet dat het kan. Lees en ervaar zou ik zeggen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jane :heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun: Van harte met drie jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goegemorgen gefrummelde Jane 3 droge jaren, dat is zeker een dikke felicitatie waard en dat er nog vele vele lange jaren achteraan geplakt mogen worden maar daar twijfel ik niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Smikkie, goed dat je drank gisteravond hebt weg gedaan en wie weet vind je veel baat bij de AA een keer meegaan kan natuurlijk nooit kwaad sterkte man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jane, met de wijze woorden: :light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jane top! Hele prestatie drie jaar en een voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 jane ...van harte..jij bent mijn voorbeeld..... hier weer een slapeloze nacht..van lekker malen achter de rug ben blij dat er make up bestaat..lijk wel een zombie:o verder nog niet terug gelezen.....dus dat ga ik nu even doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Snoep hoe is het nu met je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1En aan de voet ligt naar het schijnt een potje met goud.Niet dus, want ik heb ooit de voet gevonden van een regenboog, echtig waar!quote> Wél dus!Je bent gestoptals dat geen goud waard is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Bor en Snoep doe jezelf een fakirmat kado echt, de tijd daarop garandeert bijna 100% een diepe zorgeloze slaap en is als een meditatie op zich, je kunt met minder uren toe en bent toch fit. Ik heb m nu vanaf januari 2011 en denk wel eens dat mijn hele depressie niet nodig was geweest als ik maar slaap en geen drank had gehad destijds. Simpel door de bocht hoor, dat weet ik best, maar evengoed het is een wonderding! En juist in moeilijke tijden werkt het zo dat je door die prikkels niet in je kop gaat malen en je lijf de aandacht en zorg krijgt die het nodig heeft, amen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 smikkie......ik ben blij dat je gisteren die halve liters heb weg gegooid ik begrijp jou zo goed bolletje als ik aan mijn zoon vraag ..hoe gaat het..zegt die altijd goed hoor morgen is die kleine jarig...dus dat wordt een rot dag voor hem hij heeft zoveel verdriet dat alles kapot is ik voel hem zijn verdriet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 jane sorry..maar ik geloof er gewoon niet in dan zou er niemand meer slecht slapen...dan is het een wondermiddel en overal bekend zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1Jen, woon je in een kasteel? Zovele ramen??quote> Gelukkig niet! Goh, ramen, garage en deuren schuren, afplakken en drie lagen verf... ja dat duurt een poosje Jane, dikke proficiat voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden