Spring naar bijdragen

maandag 6 aug

igor

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat zij die het nodig hebben hier voldoende steun in hun omgeving en vooral in zichzelf vinden. Woelige tijden steken met een regelmaat steeds opnieuw de kop op in het leven.

Zij van "hierboven" maken het ons niet altijd gemakkelijk.

Maar ik geloof ergens wel in het feit dat een mens krijgt te dragen wat zijn schouders aan kunnen. Daar heb ik mezelf dikwijls mee getroost....

:present::present::present::present::present:

Maar zonder ondersteuning van het forum en met flessen drank zou het allemaal nog zwaarder te dragen zijn.....nu is het leven wat het is in al zijn naaktheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond mensen,

'k ben ingelogd vanuit m'n ouders woning. We gaan zo slapen. Heerlijk op de vertrouwde stretcher (al dertig jaar oud!) in de logeerkamer. Da's al een hele tijd geleden! 'k heb een fijne dag gehad. M'n moeder en haar man zijn zulke schatten! Nog steeds, na al die jaren van tobben met mij. Welks een kracht liefde wel niet vermag! We zijn niet lang weggeweest eigenlijk. We hebben bij de SenoX de onder-'t-bed-boxen gekocht. Twee stuks. Daarna naar 't ouderlijk huis waar 'k de rest van de middag/avond heb doorgebracht. Ma kookte een heerlijke eenvoudige maaltijd (Aardappeltjes, saucijsjes, bloemkool met een papje en een salade), en de rest van de avond lekker luchthartig gepraat.

We zijn moe nu. We gaan slapen.

Welterusten allen!

ZZZZzzzz... *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag frummers,

Hier ben ik weer.

@ Bor: nog langer in spanning zitten, maar als het het beste voor NBiwi is, dan moet het maar. Dat juist degene die je steun zou zijn in moeilijke tijden, nu degene is die de problemen heeft (zoals al gezegd) maakt het allemaal nog zwaarder voor je.

Je brengt nu in praktijk waar jullie het ongetwijfeld vaak over hebben gehad: moeilijke tijden nuchter doorstaan.

Ik vind het heel knap van je dat je de fles laat staan. Of Hij bestaat of niet: Gode zij dank, laat je de fles staan. Niwi zal trots op je zijn.

@ Zonnetjes: mijn gedachten zijn ook bij jou en je gezin. Spannende dag morgen. Ik leef met jullie mee.

@ Snoep: alles is al gezegd. Een dikke knuffel voor je.

Wat een zware dag voor velen. Jopie gaat morgen gelukkig dat grote vliegtuig over haar hoofd heen aanschouwen. Zolang het maar doorvliegt hè... Ik heb wat dat betreft nog steeds slechte herinneringen aan dat vliegtuig in de Bijlmer dat tegenover ons neerkwam!

Voor allen die al zijn gaan slapen: welterusten en ik hoop dat jullie lekker slapen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Snoep, ik snap wel dat je er verdriet om hebt, misschien wel jaloers,

dat je ex een nieuwe vriendin heeft.

Maar het is natuurlijk de consequentie van uit elkaar gaan dat het

kan gebeuren. Als jij daar boos van wordt op je ex is het voor hem ook

erg lastig goed met je om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Johan, verkeerd begrepen.

Maakt me ook niet uit. Als mensen proberen zo goed mogelijk te leven, is dat het belangrijkste voor mij, wat hun achtergrond ook is.:present:

Ik vergeet steeds aan je te vragen wat die laatste zin in je onderschrift betekent.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...