lavendel1 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik hoop dat zij die het nodig hebben hier voldoende steun in hun omgeving en vooral in zichzelf vinden. Woelige tijden steken met een regelmaat steeds opnieuw de kop op in het leven. Zij van "hierboven" maken het ons niet altijd gemakkelijk. Maar ik geloof ergens wel in het feit dat een mens krijgt te dragen wat zijn schouders aan kunnen. Daar heb ik mezelf dikwijls mee getroost.... :present::present: Maar zonder ondersteuning van het forum en met flessen drank zou het allemaal nog zwaarder te dragen zijn.....nu is het leven wat het is in al zijn naaktheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Mooi gezegd Lavendel. Lieve kanjers voor vandaag vind ik het weer genoeg, en wens jullie, vooral Snoepje en Bor. een rustige nacht toe en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goedenavond mensen, 'k ben ingelogd vanuit m'n ouders woning. We gaan zo slapen. Heerlijk op de vertrouwde stretcher (al dertig jaar oud!) in de logeerkamer. Da's al een hele tijd geleden! 'k heb een fijne dag gehad. M'n moeder en haar man zijn zulke schatten! Nog steeds, na al die jaren van tobben met mij. Welks een kracht liefde wel niet vermag! We zijn niet lang weggeweest eigenlijk. We hebben bij de SenoX de onder-'t-bed-boxen gekocht. Twee stuks. Daarna naar 't ouderlijk huis waar 'k de rest van de middag/avond heb doorgebracht. Ma kookte een heerlijke eenvoudige maaltijd (Aardappeltjes, saucijsjes, bloemkool met een papje en een salade), en de rest van de avond lekker luchthartig gepraat. We zijn moe nu. We gaan slapen. Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Dag frummers, Hier ben ik weer. @ Bor: nog langer in spanning zitten, maar als het het beste voor NBiwi is, dan moet het maar. Dat juist degene die je steun zou zijn in moeilijke tijden, nu degene is die de problemen heeft (zoals al gezegd) maakt het allemaal nog zwaarder voor je. Je brengt nu in praktijk waar jullie het ongetwijfeld vaak over hebben gehad: moeilijke tijden nuchter doorstaan. Ik vind het heel knap van je dat je de fles laat staan. Of Hij bestaat of niet: Gode zij dank, laat je de fles staan. Niwi zal trots op je zijn. @ Zonnetjes: mijn gedachten zijn ook bij jou en je gezin. Spannende dag morgen. Ik leef met jullie mee. @ Snoep: alles is al gezegd. Een dikke knuffel voor je. Wat een zware dag voor velen. Jopie gaat morgen gelukkig dat grote vliegtuig over haar hoofd heen aanschouwen. Zolang het maar doorvliegt hè... Ik heb wat dat betreft nog steeds slechte herinneringen aan dat vliegtuig in de Bijlmer dat tegenover ons neerkwam! Voor allen die al zijn gaan slapen: welterusten en ik hoop dat jullie lekker slapen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 @ Gunn: ik vind het zo fijn voor je dat je een prettige dag hebt gehad biij je moeder. Je kunt er morgen hoop ik weer een beetje tegen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hallo, Misschien een beetje een contrast met de draad. In mijn vriendenkring is er een meisje bijgekomen vandaag. Dat is toch wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Jaap, heeft een vriend een vriendin gekregen, of is er een baby geboren? Johan, jij bent gewoon Johan. Je gelooft niet in God, maar misschien wel in marsmannetjes? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 En Snoep, ik snap wel dat je er verdriet om hebt, misschien wel jaloers, dat je ex een nieuwe vriendin heeft. Maar het is natuurlijk de consequentie van uit elkaar gaan dat het kan gebeuren. Als jij daar boos van wordt op je ex is het voor hem ook erg lastig goed met je om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Sorry Johan, verkeerd begrepen. Maakt me ook niet uit. Als mensen proberen zo goed mogelijk te leven, is dat het belangrijkste voor mij, wat hun achtergrond ook is. Ik vergeet steeds aan je te vragen wat die laatste zin in je onderschrift betekent. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Een baby, een nieuw persoon op aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Je kan toch ook beide doen Johan, en gewoon je ding zeggen en als je dat nodig acht hulp vragen. Ik zie niet waarom die twee elkaar uitsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Johan: in wat voor taal staat het daar? Jaap: van harte met de nieuwe aanwinst. Bor: ik hoop dat je een beetje zult kunnen slapen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Welterusten. Ik doe ook oogjes toe, en snavel dicht. Nog een paar zinnen gun ik mij nog in mijn boek. Maar daarover later meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Met deze wijsgerige tekst van Johan sluit ik ook af. Ik heb het alweer droog gehouden. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Er gebeurd nog al wat hier.. Veel sterkte voor alle mensen die het nodig hebben. Ik heb mezelf een biosje kado gedaan vandaag. Heerlijk. Nu fijn weer mijn kussen omhelzen. Ik hou ontzettend veel van mijn kussen:D Slaap goed allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 welke film Nova? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 @Jane. Brave . een sprookje. Heel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 oh die ken ik nog niet, thnx kan ik nu slapen (ik zag The Jackal en The Killing vanavond) slaap wel mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Lieve mensen, Bijgelezen maar te laat om uitgebreid te reageren Sterkte aan de mensen die het nodig hebben en ook een voor degenen met wie het goed gaat Ik sluit de dag droog af Weltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden