igor Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 goede morgen frummels. de koffie loopt hoor, theewater kookt en de beschuitjes zijn op. vandaag een spannende dag voor borrie, ik hoop echt dat het possitief uitpakt. laat je niet gek maken meisje. het komt zoals het komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 het liefst was ik nog even m'n bedje ingedoken, jeetje ik blijf moe. de nachten zijn ook veel te kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goeiemorgen Igor. Moet je werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goedemorgen, Komkommertijd lijkt het wel. Ik ga zo maar weer even mijn kunstje vertonen op mijn werk om daarna weer huiswaarts te keren. Veel zin heb ik niet zoals je leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ach het is ook nog vroeg, als ik niets hoefde lag ik er ook nog in. Niwi zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Jaap ik kom je nog even snel uitzwaaien voor je het weet ben je weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goedemorgen inderdaad AR zou het bijna vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goedemorgen allemaal. Blij dat ik wakker ben, wat een rotdroom. Eerst maar een straf bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hai Suikertje ik moet er helaas weer vandoor even douchen want heb zometeen een afspraak en er valt hier toch een partijtje bagger uit de lucht!!! en dochter heeft mijn regenpak aan tja, denk dat ik maar gewoon in badpak naar buiten ga koud is het in ieder geval niet fijne dag en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goedemorgen bor. Voor jou is er altijd koffie. Hoop dat je beetje hebt kunnen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goedemorgen. Na al mijn extra middag slaapjes het weekend, kan ik zeggen dat ik uitgerust ben. Nog een kop koffie of 2 en dan er tegen aan op deze maandag. werkse mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 goeie morgen lieve mensen. Borrie heel begrijpelijk dat je nu niet alles kan lezen. Maakt niet uit hoor. Em Van harte meis met je vier maanden droog zijn. Een hele prestatie..:heart:.:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goeiemogguh frummels! Ik ben al wakker terwijl ik de halve nacht heb wakker gelegen. Kruip zo lekker nog even terug. Felicitaties voor de jubilarissen, werkze voor de arbeiders, sterkte voor een ieder die het moeilijk heeft en geniet van je bakkie voor de koffiedrinkers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 goeienmorgen hier schijnt de zon volop... gisteren ook maar een klein buitje gehad nog twee weken is dan is de vakantie weer voorbij dan is het weer vroeg mijn bed uit..dan worden de nachten nog korter bor op hoop van zegen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goedemorgen Frummels. Borretje Emma:present: Van harte gefeliciteerd! Redelijk geslapen gelukkig. Gisteren heb ik de eerste niet genomen, vandaag doe ik dat ook niet. Het gaat redelijk met me. Mijn dromen zijn minder en de gedachten aan drank ook. Ik hoop dat dit doorzet en ik weer stabieler de dagen door kom. Iedereen die het moeilijk heeft een onder de riem. Ik kom straks nog even piepen, nu eerst in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Emma :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 moggeuh fritsels, Snoepie toch joh, je hebt lekker nog 2 weken vakantie joh jo, weer andere blik erop he nou sterkte en geniet ervan hoor, neem nog bakkie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Geweldig! De bonte specht zat weer op het dak vanochtend! Hij heeft een ijzeren paal gevonden, waar ie triangel op speelt. Ik ga mijn camera klaarleggen vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 leuk Gwen, istie zeker opzoek naar metaaltermieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Stadse fratsen! (op dieet, denk ik) Emma, gefeliciteerd! vier maanden Geweldig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Mooi is dat he dat de natuur zich gewoon aan de omstandigheden aanpast. Wij mensen hebben daar meer moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Zit je stropdas te strak, Jaap? Bedoel je dat? Wellicht is het een muzikale specht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Nog een paar dagen, toch? Is je baas al terug van vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Druk aan het werk Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden