albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Albert, mensen die het minst schreeuwen en om aandacht vragen worden het best gehoord. Dat heb ik geleerd van een vriend van mij die er helaas niet meer is. En zo is het ook, je bent een man van weinig woorden maar er zit zoveel achter je bescheidenheid. Ik vind je een enorm waardevol persoon, integer, een héél groot goed!!! En begaan met een ieder. Dank voor je mooie en oprechte woorden, je bent een mooi en waardevol mens, die het waard is gehoord te worden. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 ik voelde me al weer wat beter maar door de berichten die ik net gelezen heb, zeker die van Ap denk ik, wat zitten hier toch fijne, mooie mensen op het forum. Wat mogen we toch blij zijn dat we deze club hebben. Ik voelde zo'n openheid bij de laatste berichten. Dat doen me ontzettend goed. Bedankt Ap dat je dat met ons wil delen kerel. Ik ga met een goed gevoel naar bed en ik hoop jullie ook. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Welterusten Bol. Ik ben het helemaal met je eens. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Joris ook even in 'the house' overmorgen 2 maanden droog las ik net je was snel weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Slaap lekker tante Bol ga je nu lekker dromen van ons? en ik ben het helemaal met je eens hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Trusten lieve Lytse, ik hoop dat je vandaag een beetje lekker gevoeld hebt. Slaap lekker meis:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ook ik herinnerde me een droevig verhaal toen ik Desi las. Een medepatiënt van mij is overleden na een val van de trap. 'k Geloof dat ze vijftig was. Het zette mij toen al aan het denken, met als enige gevolg dat ik de kapotte loper van mijn trap verwijderde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Bol, Trust, mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Wil ik alleen nog even zeggen terwijl ik me bijna nergens in meng. Spike:heart: Jopie:heart: Elkaar leren kennen via ADB wat vaster word en weer losser Liefde en haat staat zeer dichtbij elkaar Wees Mens, wees wijs (voor jezelf) Laat elkaar. Iedere stap is geen misstap soms verzwik je je soms breek je (het) Doet er niet toe Laat elkaar hier, Laat elkaar hier vrij om te zijn waar voor je kwam ADB Laat de rest hier los Misschien moeilijk, maar dit is zeker niet ondoenlijk, geen verslaving namelijk. Liefs voor jullie En sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Mensen, ik ga voor vandaag maar eindigen, alweer droog. Welterusten allemaal en tot morgen. Ik hoop dat jullie goed slapen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Welterusten Lytse hoop dat jij ook goed slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Slaap goed Lytse en Bolletje, Dank jullie wel voor jullie warmte en betrokkenheid hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ik zie jullie , frummers,ook steeds op meetings.... grappig is dat. Zo maak ik deze virtuele wereld een beetje dichterbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Tina:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 bedtijd voor mij Dank jullie dat ik een onderdeel mag zijn van het forum truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Dank je wel AR, voor je openheid. slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Slaap lekker AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Gwen, bij de volgende meeting zwaai ik even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Albert, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Schenk ik een bakkie koffie in voor je, Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Die koffie is daar niet te pruimen maar als jij het inschenkt drink ik het op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Luitjes, ik ga mijn bed in, nog een stukje lezen in "Tonio" en dan de luikjes toe. Slaap lekker enneh. MGWO. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Hehehe, Tinus, de koffie zet ik toevallig ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Slaap goed, moeilijk weg te leggen, jouw boek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Goed nieuws, mijn zoon kan een pacemaker krijgen om zijn hart beter te laten werken. Pffffffffff, nu nog de operatie zelf. Schrijf morgen uitgebreider, ga nu opgelucht naar bed. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden