Emmaroos Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Met mijn nieuwe baan gaat het goed, Nans. Heb gisteren en vanmorgen alleen gewerkt, het inwerken was alweer voorbij. Maar het is hartstikke leuk joh. Heb tot 1 september nog een contract in het ziekenhuis en dus nu dubbele diensten maar goed te combineren hoor. Lief dat je dat vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Fijn voor je Emma, wat gaan/lopen de dingen nu goed, he? Top!! Geniet ervan! Wat lekker ook dat je nu dichtbij kunt werken, scheelt reistijd! Nog effe die maand zien te overbruggen en dan alweer een nieuwe periode van je leven in! Speciaal voor Snoep nog even een Ik ga weer eens aan de slag, ben een beetje lui vandaag, maar zal toch het een en ander moeten doen. Prettige dag allen en sterkte voor diegenen die het nodig hebben! Laterssszzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Smikkie, lief van je, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Middag allemaal, Een beetje terug gelezen. Wat een verdriet en zorgen toch mensen. Voor een ieder die hem kan gebruiken een dikke knuffel pak er gerust een paar, ik heb er genoeg Hier gaat alles zijn gangetje, goede en minde goede dagen. Hele slechte zijn er gelukkig al een tijd niet meer geweest. Allemaal een hele fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Goedemiddag lieve mensen, Net als mijn twinsis hierboven leef ik mee met alle mensen die het moeilijk hebben. Het is hier al zo vaak geschreven, maar het gebed om kalmte geeft mij op moelijke momenten rust.; "God geef mij de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, moed om te veranderen wat ik kan veranderen, en wijsheid om tussen deze twee onderscheid te maken." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 ik ga een beetje afstand nemen er zijn zoveel mensen hier die verdriet hebben ik kan nu geen aandacht aan anderen schenken en ga me daar weer rot over voelen ik moet hier ook weer me weg in zien te vinden en heb daar denk ik wel hulp voor nodig en vooral voor de jongste dus lees voorlopig alleen even mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Die weg ga je vinden, Snoep. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ik las een posting van BamBam voor Anna, Ferry en Rufus. Forumgenoten die zes jaar nuchter zijn vandaag! Die zes jaar geleden samen besloten hebben hun leven een kans te geven door te stoppen met drinken. Voor mij is dat een bevestiging dat dit forum werkt! Gefeliciteerd oud-frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Snoep, denk alleen nooit dat men dat hier een bezwaar vindt dat jij even geen aandacht kan schenken. Daar heeft iedereen begrip voor. Maar als je je er beter bij voelt, het is jouw keuze. Kop op, lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ik ben blij dat ik niet de enige ben Lavendel. Die met deze griepachtige verschijnsels te maken heeft. 3 maanden Nancy! dan heb ik nog even te gaan! Het gaat inderdaag goed met me! Gisteren nam mijn vriendin een biertje in de bios en ik had er geen enkele moeite mee en was prima tevreden met mijn cola. De vermoeidheid is lastig. Ik krijg er ook niet een echt goed slaapritme in en slaap licht. Aan de andere kant is het ook een goede reminder. Dat mijn lichaam zoveel tijd nodig heeft om te herstellen zegt me weer genoeg over hoe belangrijk het is om deze 3 maanden vol te houden. Wat zullen we ons straks goed voelen Lavendel! Ik reken even. Dan is het oktober. Een donkere en natte maand. Op naar de feestdagen en misschien (durf ik heel voorzichtig te denken) maak ik dan wel voor het eerst sinds jaren een nuchtere kerst mee. Ver weg, maar ik durf al te dromen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 OOk van mij de hartelijke felicitaties voor het RAF team, volgens mij werden ze tesamen hier zo genoemd. Ik denk dan maar, ook het pad van het RAf team zal niet altijd over rozen gaan maar toch is niets hen waard om te gaan drinken. Zo zie ik het graag, dus nogmaals, Anna, Rufus en Ferry. Nog vele droge en nuchtere jaren toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Originally posted by: BamBamAnna, Ferry en Rufus, vandaag jullie 'verjaardag'.Zes jaar niet gedronken! Top. Proficiat.Liefs Fran en BamBamquote> Heel attent van Bam Bam!Toen ik in 2007 op het forum kwam, was er het RAF team.Raf is hier niet de Royal Air Force, ook niet Die Rote Armee Fraktion.Neen, Raf is; Rufus- Anna en Ferry.En deze staan vandaag zes jaar droog.Iets om even bij stil te staan.Het laat zien dat stoppen kan.Dat Anna mijn meissie geworden is, maakt het een dubbel feest.Het zal niet een ieder bekend zijn, temeer daar de personen in kwestieniet meer schrijven.Goed dat ik het nog weet.RAF team, jullie zijn toppers.En Emmaroos een heel half jaar, dat is ook klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Snoep, ik wens je veel sterkte toe! Doe wat jij denkt dat goed voor je is. Je weg gaat momenteel over zware hobbels, toch kom je eruit, tijd en geduld, veel kalmte en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Oke het RAF-team was mij niet bekend. Maar top hoor RAF-Team, 6 jaar, wat moet dat een geweldig gevoel zijn. Gewoon 6 jaar geleden iets afgesproken en je daar dan nog steeds aan houden. Dat is vrij uniek. [X] Respect !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 6 jaar niet gedronken Rufus-Anna-Ferry van harte gefeliciteerd goed voorbeeld doet volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Soothe, 4 maanden is het, ook toppie natuurlijk. En ook namens mij voor de drie toppers: gefeliciteerd!!! 6 jaar zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Nova, dromen zijn soms echt! RAF: schitterend voorbeeld! Ik dacht even: wow, moest ik de voorbije zes jaar niet gedronken hebben, had ik toch wel een ander leven gehad nu. Dan had ik bepaalde zaken anders of niet gedaan. Goed om te onthouden voor de volgende 6 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Emmaroos, je ziet wat een vertrouwen ik in je heb. Keek een beetje in de toekomst en zag dat het goedkomt. Ga zo voort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Lieve luitjes, Ik zal ook iets van me laten horen. Zelf heb/had ik er moeite mee als iemand "zomaar" weg was van het forum En nu doe/deed ik het zelf ook! Allereerst mijn oprechte excuses daarvoor. Ik beken dat ik (bijna) iedere dag wel meelees. Ik voel me zeker verwant aan onze club. Het laatste half jaar heb ik ge-free-wheeld. Het ging mij goed en ik geniet van mijn vrijheid. Wat alcohol betreft: De Baas ben ik niet. Soms drink ik teveel, soms helemaal niet en soms hou ik me bij 2 glazen. Ik ben er niet zo mee bezig. Misschien komt dat weer. Dit is ook de reden dat ik weinig schrijf. Om aktief mee te doen op dit forum, ben je serieus met alcohol bezig (vind ik dan) En dat ben ik dus de laatste tijd niet. Maar nogmaals: Ik voel me met jullie wel en wee verbonden! Er zijn veel mensen die het momenteel moeilijk hebben. Met name hen wens ik veel sterkte toe! Veel liefs van Primula Aanpassing: vind ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 zo zeg, net wakker ik heb toch lopen spugen!! net een mailtje verstuurd en nu maar snel boodschappen doen. voel me weer goed nu??..heel raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Hoi Primula Beetje meelezen is goed hoor. Je hoort er gewoon bij. En misschien helpt het een beetje, opdat je het niet 'te bont' maakt. Het beste Primula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ha die Soothe, Nee hoor, ik maak het niet te bont. Soms: maar dan slaap ik bij. Wat een luxe leven he? In september hoop ik nieuwe dingen op me te nemen, het is weer tijd voor nieuwe uitdagingen. Hoe is het met je gezondheid???? voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ha die Priem, meelezen is er toch en beetje mee bezig zijn. Ga goed vrouwtje, fijn je weer even te lezen. En alles met mate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Lieve Tien, Je hoort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden