Spring naar bijdragen

Donderdag 9 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook Miranda. Goed dat je er bent! Welkom!

Wilde ik de "nieuwe"nog even laten weten. De eerste dag en voordat ik stopte voelde ik me zo beroerd en wist niet waar ik het zoeken moest.

Ik heb toen de alcohol info lijn gebeld. Zij hebben mensen die je telefonisch kunnen ondersteunen en alles weten over alcoholgebruikt, het stoppen of willen stoppen.

Mij heeft dat toen echt enorm geholpen om door de telefoon, maar toch anoniem met iemand te kunnen praten, vragen te stellen en om motivatie en een steuntje in de rug te ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

middag mensen...

nou gister avond voor het eerst op m'n matje..auw auw auw..toch even een doek er over heen gelegd.

na 20 minuutjes weer er af..even douchen en hop slapen!!...NOT!!!..geen oog dicht gedaan, wekker van 6 uur nog gezien..ppfff

nu verwacht ik ook niets hoor na 1x, dus ik ga stug door.

1 ding weet ik wel...niet hoesten als je erop ligt..dat doet ook erg zeer...jeej wat zijn die puntjes scherp :D

Miranda.welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal,

net terug van de Jelli, wat sommige van jullie hebben met de AA heb ik met de psyg van de Jelli, ik ben weer helemaal opgeladen.

Heerlijk.

Hey een nieuwe, welkom Miranda.

De eerste paar dagen zijn het ergste, echt proberen door te bijten en vol te houden.

Lichamelijke detox duurt tussen de 4 en de 7 dagen. Valt best mee als je het snel zegt ;)

Zorg inderdaad dat je bezig blijft.

Lees hier, schrijf hier.

Ga van mij part koekjes bakken, maar probeer bezig te zijn.

En...........drink water, heul veul water (of thee, of limonade...als het maar vocht is).

Je gaat je echt snel beter voelen, hou vol :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miranda het is echt geen schade hulp te vragen want dat is gewoon nodig. Denk er maar aan dat het zoveel beter is om niet te drinken en je voelt je ook veel beter.Alles wat je nu niet drinkt is meegenomen. Je hebt het nu 35 jaar verbruidt en nu heb je dus de kans om het nog beter te doen. Neem die dan ook!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...