Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Elke dag bezoek is fijn voor hem Jen Is het een behoorlijke kring of verdelen een aantal zich over de week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Sweet dreams Nova:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik mis Frodo trouwens Volgens mij zou hij nu weer zo'n beetje van vakantie terug zijn F-r-o-d-o, ben je;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Jen, Echt fijn voor je vader dat hij elke dag bezoek krijgt. Wij zijn met 2 stellen, de 2 kinderen van mijn schoonmoeder met hun aanhang. Dat betekent dat we zelf 2 keer per week gaan en dat ze dus meestal zo'n 4 dagen per week bezoek krijgt. Daarmee is ze één van de gelukkigen. Er zijn daar inderdaad ook mensen die zelden of nooit bezoek krijgen, zeker als de kinderen nog werken en/of verder weg wonen. Hij zal op een zeker moment ook wennen aan zijn medebewoners en vooral aan de dagindeling van het huis. Dat duurt een tijdje helaas, maar dan wordt het voor hem toch vertrouwder. Je weet, ik zit in hetzelfde schuitje. Mensen ik ga nu ook afsluiten. Ik heb het alweer droog gehouden. Hopelijk slapen we vannacht allemaal goed en staan we morgen verkwikt weer op. Smikkie: succes met je diensten en nogmaals bedankt. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 slaap goed mensen. Morgenochtend fris en fruitig ontwaken! Lekker vooruitzicht toch? Die drankdromen mogen wel eens ophouden... Vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Truste Lytse Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Dat is zeker een lekker vooruitzicht Gwen Tot nu toe heb ik geen drankdromen gehad Treedt dat later op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bo, nee hoor, hoeft niet. Ik heb het al bijna een jaar, en bijna elke nacht. Als het nog veel langer doorgaat ga ik naar een drankdroom-uitdrijver, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik zou een slechte verzorger zijn denk ik, Lytse. Nee zo'n bel heeft hij niet. En hij wil trouwens weer naar huis. Smikkie, mooi werk doe jij. Bo, mijn ouders hebben zes kinderen op de wereld gezet. We verdelen het dus. Drankdromen? Nee heb ik ook nooit. Nachtmerries? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Gwen Vervelend zeg, een jaar al Raar trouwens, dat de drankdroom-uitdrijver nog niet bij tips & adviezen staat;) Ik denk dat mijn voordeel is dat ik een heel vaste slaper ben Altijd al, ook in de tijd vóór het vele drinken Dus wellicht heb ik ze, maar herinner ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Dat is wel fijn Jen De vader van een kennis van mij woont ook in een verzorgingstehuis Haar zus woont ver weg dus het leeuwendeel komt op haar schouders en dat trekt best een zware wissel op haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Lieve mensen Ik duik naar boven morgen gezond weer op Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 slaapwel allemaal. 'k Ben nog wat aan het prutsen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 zo eindelijk bijgelezen en ver over bedtijd eigenlijk maar toch wel waard wat minder te slapen. ik kruip wel op mijn matje dan tellen de kwartiertjes dubbel. Leuk om te lezen dat er meer verschijnen bij de frummers. En Rudy, geweldig dat het zo voor jou werkt! Ik heb vandaag mijn 2e met de post ontvangen. weet niet eens waarom ik m besteld heb, maar dat komt, dat weet ik dan weer wel. En nu naar bed na deze prachtige dagdraad slaapwel:lips: en jen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 slaapwel jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Dag nachtmensen. Ik hou het kort, welterusten. Ik heb een heel fijne dag achter de rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 welkom Jaap. ciao Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 nu niet meer Hannah als jij even zet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden