Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Jane daarentegen, die heeft er overvloed van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 mensen met sex. problemen, koop een mat bij de fakir om de hoek, want echt het helpt, er komt van alles los, of gaat los zitten maar je komt er vanaf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 kunnen we geen reclame-inkomsten derven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 voor alle vrouwelijke kommer en kwel koop een fakirmat en u wordt een del Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 We moeten dan wel matjes vinden die vasopressine losweken i.p.v. oxytocine. Ik word nu als hetero al geattaqueerd door homohaters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Voor alle mannelijke ongemakken, koop een fakirmat en hij zal nooit meer zakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Rae, volgens mij ben je alweer behoorlijk ontnuchterd... Sneller moet het niet worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Rae,hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ik ga Jane van het strand plukken, hier moet ingegrepen worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Zoekt u een s.m.behandeling met een zweepje? Ga dan op een fakirmat met een leepje. Ja jongens het slaat nergens op hoor maar ik vond het wel erg leuk klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: RaeVoor alle mannelijke ongemakken, koop een fakirmat en hij zal nooit meer zakken.quote> En ook zal ie nooit meer staan,dus schreeuwt nu iedereen GAAN MET DIE BANAAN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 woehahaha...kom ik net terug van mijn "sessie"lees ik dit???:D:D nou ja ik kom chronisch wat te kort dus wie weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 riep je gwen ik ben van de EHBF 1e hulp bij fakirtrauma's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Jij ook al Leen? ik dacht dat het bij mij kwam door mijn............... Boemrateketa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeJij ook al Leen? ik dacht dat het bij mij kwam door mijn............... Boemrateketaquote> hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ja Lenie. Effie half uurtje slappe lach gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 niks aan de hand hoor Jane.. alles loopt op spijkertjes...euh..rolletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Rae.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Jane had jij nog dat leren zweepje liggen dat ik je laatst eens opgestuurd heb? Dat heb je toch nog wel hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Op welk forum ben ik beland??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Boemrateketa.....Bol toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Frummers? Kunnen we geen uitprobeerdag beleggen bij mij in de tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: gwenBoemrateketa.....Bol tochquote> Ja Gwen, en dat is me toch smerig spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefFrummers?Kunnen we geen uitprobeerdag beleggen bij mij in de tuin? quote> Prik maar een datum, Madelief:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ik kom madelief! heb jij dominante neigingen Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden