Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Alleen dromen he Johan eetze en slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: rosa45Ik heb inmiddels ook al ondervonden dat ik niet kan stoppen voor mijn kinderen, hoe graag ik dat zou willen. Dat gaat niet lukken. Ik moet stoppen omdat ik dat zelf voor mezelf wil.En aangezien ik mezelf niet zoveel waard vind is dat moeilijk. quote> Dat is herkenbaar rosa. Ik vind het bijna een gek idee om voor mezelf te zorgen. Zo belangrijk ben ik toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Frodo die bedenkingen had ik dus ook. Ik moet nodig een lijst maken met login codes en dan er bij wat wat is. Denk hierbij ook aan onze Digid. Ik regel hier zo goed als alles, in ieder geval alles wat op de pc gebeurd. Tijd dat ik is het 1 en ander op papier zet. En als je een maatje nodig hebt, meld je dan maar in mijn PB hoor Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: Johan WGeen dank rosa45. Begrip is makkelijk. Maar vraag dat eens aan al die mensen die heel/klaar zijn. Zij draaien zich een rad voor ogen in de veronderstelling dat ze iets hebben wat ze helemaal niet hebben.quote> Het lijkt me onmogelijk om al levend "af" te zijn. Leven is veranderen. Voortdurend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Kameleon, ontroerend........................! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Dag allemaal, @ AR: heel verhelderend, die posting van je. Fijn dat je de laatste tijd zoveel mooie dingen met ons deelt. @ Roos en de anderen: zelfvertrouwen hebben, jezelf de moeite waard vinden, goed voor jezelf zorgen: het zijn voor mij ook allemaal punten van aandacht. Ook dat doe ik maar dag voor dag! Misschien zijn dat de lessen die ik in dit leven moet leren. @ Frodo: leuk dat je er weer bent. Ik heb me ook weleens afgevraagd hoe je erachter komt dat iemand er niet meer is, zeker als je weet dat die persoon ziek is. Bako bijv. en Sailor zijn beiden ernstig ziek. Je kan moeilijk in je testament opnemen dat iemand het forum bericht moet geven. @ Lotnei: prettige vakantie en hou het droog! We horen hopelijk nog van je. Ik stop er weer mee voor vandaag. Morgen fysiotherapie e.d. dus wordt een vermoeiend dagje. Welterusten allen en tot morgen. Ook dan nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 ik trippel stilaan weg ik wil op iedereen nog antwoorden, maar jullie gaan te snel voor mijn moe hoofdje dus ik hou het simpel: jullie hebben allen gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 ik heb altijd gelijk, lavendel, absoluut. De woorden gelukkig en depressief kan ik ook niet helemaal aan elkaar binden. Tenzij als in "comfortably numb". Dat had ik vroeger wel, gezellig roezig in bed liggen. Echt! Half slapend, half wakend, blij dat ik het werk had afgebeld, op een bepaald niveau genietend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 spike, fijn om je nog eens te lezen. Zelf heb ik wel veel aan medicatie moet ik toegeven, en weinig last van bijwerkingen. Onkruid vergaat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Daar zit wat in Frodo Want ik was zelfs wat bezorgd om jou omdat ik me meende te herinneren dat je 10 dagen op vakantie ging en dat was langer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: LytseJe kan moeilijk in je testament opnemen dat iemand het forum bericht moet geven.quote> Lytse,Ik weet dat je het ernstig bedoelt maar toch moet ik hier mee lachen.Stel je voor dat de notaris voorleest .....Wel te rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 hm, tenzij mijn partner het in zijn hoofd haalt om dit forum in te lichten, zal ik ook gewoon ontnet worden. Ik weet niet of dat zo erg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 jen, mijn vader heeft zich dood gedronken, ook ik heb lang naar hem opgekeken en onbewust in zijn voetsporen van het drinken gestapt tot ik op een moment hem en het drinken los van elkaar heb kunnen zien toen was ik een lange tijd boos dat hij zo een voorbeeld is geweest voor mij je broer was niet slecht, de drank wel.. hey knuffel meid, een lieve broer verliezen is nooit fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 misschien kan tactive een optie inbouwen voor een of andere link met onze testamenten a ja, waarom niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Lieve vijfovertwaalf nachtbrakers, Heel dikke knuffel:heart: Ik duik naar boven Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: SteunbeertjeEn als je een maatje nodig hebt, meld je dan maar in mijn PB hoor Frodo quote> SB,Nodig niet direct maar zo'n mooi aanzoek krijg ik niet elke dagen sla ik dus ook niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ben weer uit mn bed.... Niet kunnen slapen...zucht. Dan maar weer even hier bij mijn virtuele familie kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Frodo, :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: Jenhm, tenzij mijn partner het in zijn hoofd haalt om dit forum in te lichten, zal ik ook gewoon ontnet worden. Ik weet niet of dat zo erg is.quote> Jen1) Stel je ligt in de kliniek kan je je partner toch vragen het forum in te lichten?2) Niet erg voor wie?Je ziet hoe heel het forum meeleeft als er iets is met iemanddat zou bij jou niet anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Lieve nachtbrakertjes van me, ik ga de mand opzoeken. Slaap lekker allemaal morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 wij van hier kunnen juist die rode draad van drank in families doorknippen we helpen er niet alleen onszelf mee ook ik kom uit zo'n familie. Over bericht op het forum, ik kan me zo indenken dat Frodo een punt heeft en, al was het maar om de reden die jullie noemden, ons waarschuwen; je een maatje kunt zoeken en de privégegevens daarvan in je adressenboekje zetten. Zonder verwijzing waarom diegene vriend(in) van je is. Over en weer, dat als die persoon van een overlijden, ongeval, ban of belangrijk iets hoort, kunnen we dan van te voren afspreken wat te doen naar het forum. Ik ga hier zelf ook eens goed over nadenken, want heb zowiezo al redenen om de dingen goed geregeld te hebben, mocht mij iets overkomen. daar hoort dit zeker bij. en nu echt welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Trouwens, jullie weten meer dan mijn familie! Ook "spreek" ik jullie meer! Nu ik dit zo schrijf moet ik er wel om lachen eigenlijk. Frodo, Ik heb je een aanzoek gedaan.... Zie PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ach ik heb geen draad door te knippen, 'k heb geen kinderen. Originally posted by: jane4Ik ga hier zelf ook eens goed over nadenken, want heb zowiezo al redenen om de dingen goed geregeld te hebben, mocht mij iets overkomen. daar hoort dit zeker bij. en nu echt welterusten:lips:quote> Wat bedoel je in godsnaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden