albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik heb een vermoeden..... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Maar in mijn weerstationnetje geven ze zat en zondag 28 en 29. Das nog net geen 30. Wel warm, heel warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: albertinaIk heb een vermoeden.....:$quote> LOLkzal het weghalen voordat 'men' denkt dat ik het meen.Albertje is LIEFFFFFFFFFFFF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik zag bij wie is wie een aantal mensen die zich hebben aangemeld. Welkom, doe je voordeel met het forum, het werkt als je eraan werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Dees, 25/10 moet nog komen, je bedoelt waarschijnlijk 25/02? Net wat Frodo zegt: je moet op je geboortedatum letten. Op de een of andere manier wordt dat omgezet als je iets wilt veranderen in je profiel. Moet je je geb.datum weer aanpassen op de schrijfwijze zoals aangegeven met / streepjes. Succes! Gaat je vast lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Je kan je geboortedatum ook op 00-00-00 zetten. Dan kan je gewoon je profiel wijzigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Even uitgeprobeerd, het lukt echt. Zo mijn icoon weer terugveranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Je hebt helemaal gelijk Spike, zorgen maken over wat misschien komen gaat is inderdaad zinloos en zonde van je energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Zo Spike, ik ben mezelf weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Spike, je maakt overal een mooi gedicht van, alsof je het zo uit je mouw schudt, knap. Wat bedoel je met: jammer dat sommige dingen te snel passeren? Dat gaat niet over de trek want dat zou alleen maar goed zijn. Ja, ja Rosa wil weer van alles weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goeie tip. Weinig bewegen... Ik heb de laatste twee dozen perenijsjes uit het vriesvak... Sarongetje om,heel weinig bewegen dus. Mijn idee. Bam. Ik zeg, gewoon betegelen al dat groen. Klaar ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Nu iets eten met heel veel koriander, voor de tropische tutsj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 ooooh Gwen, barbaar. Ben zooo blij met me gras. Hahaha. Echt waar. Maar gewoon maaien wordt me teveel. T meissie wordt toch ook een dagje ouder. En ja, gewoon weinig doen met warmte, heerlijk. Eet jij al die perenijsjes alleen op??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Fijne avond nog allen. Ik ga hier nog even genieten van het mooie weer, de rust én m'n mooie groene gras:) Slaap wel voor nu, straks, later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: spikeik zeg: zand er overen af en toe de boel goed aan harkenquote> Tsssssssssssss...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Hoi allemaal. Shahire van harte met 9 maanden :heart::moon::sun::heart::moon::sun::heart::moon::sun::heart::moon::sun::heart::moon::sun::heart::moon::sun: Vrolijke slinger al zeg ik het zelf;) Nou soms vind je van die tekste he :-) Voor vele vrouwen duzzz, bleek na weekendje huntenpop zeker !!! Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval!!! Ik was m'n haren met shampoo en tijdens het uitspoelen loopt de shampoo langs mijn lichaam omlaag. Op zich niet erg, maar op het etiket staat: " geeft meer volume". Ik ga overschakelen op afwasmiddel. Het etiket is veelbelovend. "verwijdert al het vet, zelfs het meest hardnekkige!!!". GEWELDIGE TEKST!!! Dus dames aan de slag met jullie afwasmiddelen ;-) Dacht het hier maar ook ff te plaatsen GEWELDIG Diesel ik zat te stikken van het lachen:D Bolletje, ik geloof dat je je dag niet had vandaag Spike:heart: Bijgelezen en dan is het ondertussen alweer bedtijd Madelief, mak an hoor, komt wel goed:heart: Tina:heart: Hannah:heart: Bor:heart: Voor iedereen waarbij het even niet gaat zoals je het zou willen:heart: Love ye truste allemaal:lips: tot morreguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: gwenNu iets eten met heel veel koriander, voor de tropische tutsj.quote> Dan eet je dus een wasmiddel?Koriander smaakt naar zeep vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 He, druktemakers, niet geheel bijgelezen hier. Net thuis, toch nog ff met de hele boel klein weekie naar het Lutterzand geweest, heerlijke camping, mooie omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Zo zo. 30+ van het weekend. Heerlijk. We hebben nog bij lange na niet genoeg zon gehad. Te weinig zonne energie en dus vitamine D geeft bij mij al snel een winter dip. Dus laat maar stromen die vitamine D:D Het is lekker zwoel nu in de tuin. Theetje erbij, nog wat stokbrood met Mozarela en tomaat, rood uitje mmm.. En ik ga me zeker wassen met Dreft! Kom ik eindelijk eens van die vetkussentjes af. Humor! Eens kijken of er al wat op de buis is, behalve de herhalingen van herhalingen. Fijne avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 "Koriander smaakt naar afwasmiddel,en afwasmiddel verwijdert al het vet, zelfs het meest hardnekkige" Twee vliegen in een klap! n'avond Haddock! Klinkt gezellig.... Lutterzand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Hallo allemaal, Ben terug van vakantie, heb het heerlijk gehad, heel mooi weer, lekker gegeten en Veel geluierd en gezien. Mijn eerste vakantie zonder alcohol , dit viel me niet moeilijk. Ik heb een slokje wijn geproefd maar ik vond het niet eens lekker dus was ik er klaar mee. Heb ook weinig trekmomenten gehad maar ik was ook niet alleen en had genoeg te zien en te doen , dan gaat het wat makkelijker. Ben nu al een paar dagen thuis en ook wel weer alleen geweest maar nog geen trekmoment gehad. Ik voel me prima en heel gelukkig. Ik heb niet veel teruggelezen want dit is bijna niet te doen. Iedereen die pas begonnen is met stoppen en minderen heel veel sterkte, het wordt de eerste tijd heel moeilijk (afkickverschijnselen, trekmomenten ed.) maar je krijgt er veel voor terug. Een helder hoofd, zelfrespect, je gezondheid verbeterd, je relaties herstellen en zo nog veel meer. Iedereen die al een tijd gestopt is Gefeliciteerd en volhouden he!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ja daar zit ook wat in Gwen;) Zo had ik het nog niet bekeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: albertinaJe kan je geboortedatum ook op 00-00-00zetten. quote> Maar dan mis je al die mooie slingers op je verjaardag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Fijn Rose, dat je een goede vakantie gehad hebt, zonder moeilijke momentjes. Er is een eerste keer voor alles in het eerste jaar... Daredevil you, dat je toch gaat proeven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden