Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 augustus 2012


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dees, 25/10 moet nog komen, je bedoelt waarschijnlijk 25/02?

Net wat Frodo zegt: je moet op je geboortedatum letten. Op de een of andere manier wordt dat omgezet als je iets wilt veranderen in je profiel. Moet je je geb.datum weer aanpassen op de schrijfwijze zoals aangegeven met / streepjes. Succes! Gaat je vast lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

Shahire van harte met 9 maanden

:musicnote::heart::heart::heart::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::sun::sun::sun::musicnote::heart::heart::heart::musicnote::moon::moon::moon::musicnote::sun::sun::sun:

Vrolijke slinger al zeg ik het zelf;)

Nou soms vind je van die tekste he :-) Voor vele vrouwen duzzz, bleek na weekendje huntenpop zeker !!!

Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval!!! Ik was m'n haren met shampoo en tijdens het uitspoelen loopt de shampoo langs mijn lichaam omlaag. Op zich niet erg, maar op het etiket staat: " geeft meer volume". Ik ga overschakelen op afwasmiddel. Het etiket is veelbelovend. "verwijdert al het vet, zelfs het meest hardnekkige!!!". GEWELDIGE TEKST!!!

Dus dames aan de slag met jullie afwasmiddelen ;-)

Dacht het hier maar ook ff te plaatsen

GEWELDIG Diesel ik zat te stikken van het lachen:D

Bolletje, ik geloof dat je je dag niet had vandaag

Spike:heart:

Bijgelezen en dan is het ondertussen alweer bedtijd

Madelief, mak an hoor, komt wel goed:heart:

Tina:heart:

Hannah:heart:

Bor:heart:

Voor iedereen waarbij het even niet gaat zoals je het zou willen:heart:

Love ye

truste allemaal:lips:

tot morreguh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zo. 30+ van het weekend. Heerlijk. We hebben nog bij lange na niet genoeg zon gehad.

Te weinig zonne energie en dus vitamine D geeft bij mij al snel een winter dip. Dus laat maar stromen die vitamine D:D

Het is lekker zwoel nu in de tuin. Theetje erbij, nog wat stokbrood met Mozarela en tomaat, rood uitje mmm..

En ik ga me zeker wassen met Dreft! Kom ik eindelijk eens van die vetkussentjes af. Humor!

Eens kijken of er al wat op de buis is, behalve de herhalingen van herhalingen.

Fijne avond mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ben terug van vakantie, heb het heerlijk gehad, heel mooi weer, lekker gegeten en Veel geluierd en gezien. Mijn eerste vakantie zonder alcohol , dit viel me niet moeilijk.

Ik heb een slokje wijn geproefd maar ik vond het niet eens lekker dus was ik er klaar mee.

Heb ook weinig trekmomenten gehad maar ik was ook niet alleen en had genoeg te zien en te doen , dan gaat het wat makkelijker.

Ben nu al een paar dagen thuis en ook wel weer alleen geweest maar nog geen trekmoment gehad. Ik voel me prima en heel gelukkig.

Ik heb niet veel teruggelezen want dit is bijna niet te doen.

Iedereen die pas begonnen is met stoppen en minderen heel veel sterkte, het wordt de eerste tijd heel moeilijk (afkickverschijnselen, trekmomenten ed.) maar je krijgt er veel voor terug. Een helder hoofd, zelfrespect, je gezondheid verbeterd, je relaties herstellen en zo nog veel meer.

Iedereen die al een tijd gestopt is Gefeliciteerd en volhouden he!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...