lady jane Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 vanavond kijk ik nog gwen en zoon heeft op USB alles gedownload en die neem ik mee; meteen achterin de TV of via laptop; de eerste 6 afleveringen die ik gemiost heb, geen vervelende terugblikken elke dag en zoveel uren als ik maar wil kijken. En als het er niet van komt des te beter dan hgoud ik ze voor regenachtige dagen die hier vast weer komen, ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Hallo en dag alweer. Jane, vakantie? Fijn voor je meid. Bor, fijn dat het goed was en mooi. Voor zover zoiets mooi en fijn kan zijn. Goed afscheid kunnen nemen is belangrijk. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 "regenachtige dagen die hier vast weer komen" Kan ik me nu helemaal nog niet voorstellen, maar het zit er wel ooit weer aan te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Het begint hier stilaan te regenen, lekker. Morgen weer , ook fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Klop over-en-weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Oei-oei-oei-oei-oei......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Oh oh wat een klungelleeuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Rose, ze lijken meer op molletjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Een zwart tenue is ook vragen om moeilijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 GATENKAAS!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Volgens mij gaat het over iets dat voetbal heet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Originally posted by: Johan WOh ik ben kennelijk op een verkeerd draadje geraakt.quote> Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Johan Het kan nog zo donker zijn, op een gegeven moment zie je toch een straaltje licht. ik kijk er ook steeds naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 nee hoor zelfde draadje en lees er maar overheen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 duurt nog maar 4 minuten gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Frodo en Jen zitten al aan de sinas om hun overwinning te vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Ik wilde nog even de intro zien van hart van nederland:angry: dat komt dus later vanwege een ingelast programma over nederland en belgie:angry: vandaar dat ik me nu maar afmeld en naar bed ga truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 even omschakelen van een drukke fijne dagdraad naar de skandinavische thriller op Ned2 ik zit verbannen op de slaapkamer van dochterlief die zit te feesten in mijn huiskamer gelukkig kan ik hier alle 3 de Ned. zenders kijken slaapwel mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Borretje, AR, slaap wel! Ik ga wat anders doen.... Slaap wel voor later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Goedenavond nog niet bijgelezen eerst even rustig mijn koffie opdrinken en bijkomen koffie? ja koffie!! benne mij erg aan toe na deze dienst maar ik kom wel even binnen hoppen om speciaal Jane even een hele fijne vakantie te wensen tegen de tijd dat ik morgenochtend op en weg ben is Jane denk ik nog niet online Jane, heel veel plezier geniet ervan en een hele gezellig en fijne tijd gewenst met je dochter dikke van mij enne...heelhuids terug hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Trusten Jane. Hahahaha die bescheiden Belgen hebben toch maar mooi gewonnen hé, en hoe. 4-2 woehahahaha. Ik ben verdrietig en ga maar naar bed. Dit kan ik niet aan hoor. Wij zijn helemaal niet zo slecht hoor maar die Belgen zijn gewoon veel beter. Trusten kanjers mijn tranen zullen zo rijkelijk gaan vloeien.:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 hihi lekker gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Wat een flutwedstrijd! IK had beter naar bed kunnen gaan en dat ga ik nu dan ook maar doen. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 een prachtwedstrijd ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden