lady jane Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jongens,... meisjes ook jullie zijn niet zomaar van mij af hoor. Dochter en ik nemen beiden een laptop mee, ben ik ook eens een mens van deze tijd:D Minder, maar wel dagelijks even meelezen of schrijven, je bent verslaafd of je bent het niet he. Ik ruil er altijd eentje in, maar geef niks op dus. Hoe minder jullie mij lezen, hoe drukker ik het heb met niks doen:D en of het matje meegaat, gaat de koffer straks bepalen, Smik was het geloof ik? Je bracht mij wel op het idee. En dan kan ik dochter ook mooi eens "bekeren" want die heeft haar ritme nu omgedraaid en met mij op één kamer, zal er toch wat aangepast moeten worden. Wil ze de lekkere buffetjes niet missen tenminste. Dus wie weet krijg ik ook een spijkerharde dochter straks met eelt op dr ziel en rug, na een week bij 24/7:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hoi Adam, Ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Minderen mag van mij. Maar als alcohol je handel en wandel gaat bepalen, kan stoppen een mooi plan zijn. Dag Adam. Zal ik ook op het dagpact komen? Groet, ouwe reus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jane fijne vacantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Let je wel op het tijdverschil dan Jane, straks ben je met de ochtendploeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Miranda hoi, Hou vast hè. Je gaat als een speer. Kop op. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Vacantie met een C. Dat waren nog eens tijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: Jen Johan, ik zit hier een duvel te drinken. -------------------------------------------- Deze mededeling kan ik helemaal niet volgen. Wat is de meerwaarde van dit schrijven? Deze nacht rond de klok van enen. ------------------------- Je hebt een beetje geluk nodig om gelukkig te worden. Aristoteles. 25-11-2007 A new way of living. ____________________________ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Miranda. Gefeliciteerd! Je hebt een volle week niet gedronken! Tuin, boek, lezen... Dat klinkt goed. Easy does it. Geniet van je frisse hoofd. Hou vast, dit gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik kan het vast allemaal uitleggen Adam. Maar dan krijg je een verhaal dat over mijn drinken gaat. Met mijn smoezen erbij. Dus dat doe ik niet. Ik ga even aan de slag. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Vacantie Let op: Spelling (deels) uit 1864: v. (...ën), vrije (school-) tijd, rusttijd, verpoozing, tijd waarin het vergund is niet te werken; kamer van -, regtbank of gerechtshof zitting houdende in de vacantie (en aan wier werkzaamheden niet door alle leden wordt deelgenomen).~DAG, m. (-en). Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali...cali003nieu01_0025.htm VACANTIE 1) Vakantie 2) Vrijaf ------------------------------------------------------------------------------ Zo leerde ik het op school. En,..het heeft wel wat. Hier geen groene boekjes. Blijf het altijd zo doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Mooi,net zoals parapluie en portemonnaie. Dat waren de hoofdbrekertjes in het dictee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Adam, aangenaam kennis te maken en welkom op ditjes en datjes. Ik ken u alleen van het donderdags onzinhoekje en héél ver daarvoor, van de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Tina, dus je gaat een nieuw koffieding kopen vandaag! Nescafe geeft wel altijd een feestelijk vakantiegevoel... Vooral als je er ook nog houdbare melk in kiepert. Maar dan eerst ravioli uit blik. Dan kan mijn dag niet meer stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Adam, ravioli, oploskoffie en houdbare melk mee! Toffe vaKantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Nou Adam, dan wens ik je een fijne vakantie aan C? En wellicht tot ziens op het DOH of op de DD. Op de DD mag van mij, graag, ik houd wel van een scherpe geest. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik schijn iets verkeerds gezegd te hebben. Waarom? Tja, ik wilde het ff kwijt. Toch had ik beter mijn mond gehouden. Bij deze mijn excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hey Jen, ça vakes ondertussen? Trekmomenten mogen hier nog altijd gedeeld worden zou ik denken? Drinkmomenten daarentegen ligt hier wat gevoeliger blijkbaar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hoi Jen, Om even bij mijn berichtje te blijven. Jen het is geen drama, maar een ieder probeert op zijn manier aan het probleem drank te werken. Er zijn er nog enkelen die drinken. Maar het al te nauwkeurig aangeven wat we naar binnen werken heeft geen enkele functie. Je drinkt af en toe, dat kan en mag. Maar tracht het binnenskamers te houden. Het heeft weinig meerwaarde, toch. Een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goeiemorgen frummers. Het was al weer druk hier vanmorgen:) Nog even op de valreep: Jane, een hele fijne vakantie gewenst. Heerlijk genieten, hartstikke leuk voor je. Lytse, gisteren hield ik mijn hart vast maar was blij te zien dat je meldde het drooggehouden te hebben. Goed van jou! Je bedoelt het allemaal goed en helaas - helaas zijn wij alcies overgevoelig en kunnen reacties harder aankomen dan de bedoeling is en dan is het glas een armlengte weg (Niwi). Vandaag is mijn broer jarig, vanavond daarheen en.....aan de sinasB) Zaterdag een feest waarbij ik wel voorstel terug te rijden. Maar eerst vandaag! DAGPACT Albert Lytse Adam Jaap Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Gisteren op de jachthaven heerlijk in de schaduw aan het sap gezeten. Er was een koe bevallen in een van de weilanden achter de haven. Hartstikke leuk zo'n klein kalfje. Het wou eerst niet opstaan dus de boer was gebeld, zegt die boerin "O, dat komt wel vaker voor, die is gewoon lui, kunnen jullie hem niet een duwtje geven?" Maar de boer zelf is toch maar even langsgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jen, ik heb er geen probleem mee als dit soort dingen gemeld worden en zeker niet gezien de situatie. En wij allemaal zullen altijd geconfronteerd blijven met drinkers op het werk, verjaardagen, feesten en partijen, terrassen, etentjes. Kortom, wie niet meer wil doet er niet (meer)aan mee. Zonder zielig te zijn omdat we er niet mee om kunnen gaan, het is een uitdaging. Voor mij zeker. En de moeite waard om die aan te gaan, zonder belerend te zijn of wat dan ook. En ik kan zeker stellen dat het anderen in mijn omgeving ook aanzet om minder te drinken in plaats van - als ik nu mijn gezicht laat zien - zeggen "ik wilde vandaag niets nemen maar nu ik jou zie trek ik toch maar een flesje open." Niet omdat ze mij niet trekken hahaha - maar onder het mom van - nu wordt het gezellig. En dan ben ik het excuus voor diegene. Daar pas ik voor. Zet dan maar thee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: TravelJen, ik heb er geen probleem mee als dit soort dingen gemeld worden en zeker niet gezien de situatie.Hoi Travel,Het drinken omdat er een situatie is, is juist het probleem.Hoe vaak is er al verteld, dat niets een reden moet zijn om te drinken.Als we situaties gaan aangrijpen om te drinken, komen we nooit los. Niemand komt ongeschonden door het leven.Er is altijd wel iets.Iemand die niet gestopt is, zal al gauw een situatieaangrijpen om te drinken.Een drinker wil drinken. Desnoods maakt hij/zij een situatie.Ook was er geen concrete hulpvraag.Het uit de losse pols melden een Duvel naar binnen te gieten vind ik niet echt helpend.Dat Jen drinkt, daar heb ik geen last van.Echter ik hoef niet op de hoogte te worden gehouden.En.. gezien de situatie is het verstandiger niet te drinken.Beetje koppie erbij houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Verders allen een fijne dag. Weg ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedemiddag is al het alweer, soms is het toch een hele kunst een bericht op juiste waarde te interpreteren en niet in het extreme te trekken. Het is maar hoe en wat men wil lezen, vaak wordt er meer van de eigen gedachte aan toegevoegd dan dat er daadwerkelijk geschreven staat. Dat valt me regelmatig op. Ik zal eens bij mezelf te rade gaan hoe vaak mij dit overkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Nog twee weken waarin ik in en aan mijn omgeving uitleg niet meer te willen drinken. Iets waar ik nogal om uitgelachen wordt. Mijn definitieve stopdatum is mijn 52e verjaardag. Dat wil niet zeggen dat ik voor die tijd wel wat zal nemen, de bedoeling is van niet. Dat er hier in huis geen drank is voorlopig. (Is een rotexcuus van mij want er zal maar een vriendin of zus langskomen - die komen zelden). Dat ik niet aangezet wil worden tot omdat ik het toch altijd zo lekker vond, eventuele meegebrachte flessen gaan ook weer mee terug. De drank heeft van mijn leven nog geen hel gemaakt maar zover moet het ook niet komen. Ik heb het niet nodig om een leuk leven te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden