igor Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 gezellig hoor in m'n uppie aan de koffie :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 nou dan spring ik maar onder de douche, allee hop...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedemorgen Igor Dan wacht ik even totdat je terug bent en dek dan de tafel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedemorgen allen, Ik begrijp dat het koffie rondje al is geweest:D Dan doe ik mezelf maar even een koffie verkeerd. De zon is hier alweer uitbundig aanwezig:rose: ga hier even aan de slag voordat de warmte te erg wordt om maar iets te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ohh Bo je mag de tafel wel zonder mij dekken hoor. ik schuif wel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedemorgen allemaal. Bo, doe mij maar zo'n wrap, lekker! Bakkie koffie erbij en mij hoor je voorlopig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goieie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hoi allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Morge, Nou Adam, met al die mooie lay-out trucks moet jouw dat zelf wel lukken lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jammer Bo, Heb net mijn ontbijt op. Maar ik neem de geuren nog goed waar en dat is ook heel wat waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ja, je moet alles zelf doen in dit leven. Zeker als niemand anders het voor je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Nu lijk ik wel een vrouw, ik word nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Made, vannacht een beetje kunnen slapen meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 En ongeduldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Even serieus dan. Dan neem je toch een lekker koud biertje. Er zijn diverse alcoholvrije op de markt. Ook die kunnen koud gemaakt worden. Die met alcohol zijn niet te zuipen als je vier-en-een-half jaar niet meer gedronken hebt. Dat zou wel eens een grote deceptie kunnen worden dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Maar als je zin hebt om gewoon bezopen te worden ligt het anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedemorgne luitjes, Zie ik het nou goed? Is er nog geen koffie? Mooi, er staat hier een grote pot door te lopen, dus even geduld nog maar. Jaap, je moet inderdaad alles zelf doen in het leven, maar af en toe een bakkie koffie van een ander krijgen.... hm, niks mis mee. Wat een eer Adam hier te treffen. Jammer dat het komt omdat je trek in een biertje hebt, maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Oh, hij gaat al weer weg, gezellig tiepje dan. Maakt niet uit, de koffie komt toch wel op . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 En terwijl de koffie doorloopt ga ik even heel snel door de dag van gisteren heen... BRB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Nou vooruit DAGPACT Albert Lytse Adam Jaap En ik hou je er aan Adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Bolletje, Nee ik heb niet best geslapen. Maar ach, er zijn ergere dingen he? De koffie van Von maakt een hoop goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Yvonne, er stond nog een koude oploskoffie, maar die kan je iemand toch niet aanbieden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jongens & meisjes, Jullie kunnen aan tafel Warme wraps zijn klaar Die ene zonder kaas is voor Hannah;) Samen met Yvons koffie Lijkt me dit een goede start van de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jammie, ik neem er toch één. Het is ten slotte vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedemorgen Bor Er is nog genoeg koffie en als je zin hebt... neem ook een wrap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden