Spring naar bijdragen

Donderdag 16 augustus


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Johan W
Hoi allemaal. Ik heb met verbazing zitten teruglezen vandaag. Gaat dit forum nu over leren omgaan met alcohol of is het alleen bedoeld om gewoon te stoppen met drinken en daarna gezellig taartjes te gaan eten virtueel?quote>

Hoi Johan 'Corelli' W.
Het is een ADB forum.
De huiskamer is echter een praatbarak.
Ik heb nog wat jeneverbessen over. Trosje?
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

btw, wist je dat Tabula Rasa begint met de hoogste en laagste noot van een viool? Afin, flageoletten niet inbegrepen. Vind het nog steeds fijn dat ik niet de enigste was die in de hemel vertoefde toen ik dat dingetje voor het eerst hoorde.

Mijn favoriet in dat stuk is wel de prepared piano. Leve Jarret.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Frodo
Hallo allerbeste frummelaars,

Nog niet alles gelezen maar wel al dat Bol "'t manneken" heeft klaargemaakt.
Zo noemen ze in Antwerpen worst met bloemkool en aardappelen.

En dat Johan voor het nagerecht gaat zorgen? :Pquote>


Weer wat geleerd, Frodo. Vind hem leuk. Was het trouwens lekker Bol?



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Zonnetjes.:sun::lips:

Klopt Frodo, dat wat er tussen je oren zit is vaak erg hardnekkig. Hoewel ik moet zeggen dat ik er nu vrij weinig last van heb de laatste tijd. Ik denk dat dat toch ook minder wordt. ik denk dat dat bij mij ook komt doordat ik zo nog weinig waarde hecht aan de alc. Maar van de andere kant hoef ik de behoefte aan die kick weer op te roepen en de trek komt weer. Zoals nu, nu ik het inderdaad weer voel.Het blijft toch in mijn systeem zitten.

Ik raak alleen niet meer zo in paniek net als in het begin. Ik ben meer zekerder geworden van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan, ik heb zo vaak die onvrede gelezen die jij nu hebt hé. Dan denk ik altijd maar waar blijf je nu zelf. Je kan toch iets op het forum plaatsen waar je het over wilt hebben, als je vind dat de inhoud van de dd. niet goed is?

Er hoeft maar iemand moeilijk te zitten, of een vraag hebben waar die mee zit, en er wordt toch bijna altijd geantwoord?

Ik heb er altijd zo'n moeite mee dat mensen kritiek hebben op het forum maar verder zelf dan niets inbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: zonnetjes
Rae, heb nav je posting van gisteravond Tabulah Rasa vanavond opgezet. Geweldige muziek. Je kent ongetwijfeld Canto Ostinato, kan ik ook zo van genieten.quote>

Hoi Zon,

nee, ik kende het niet! Ik lees op wiki dat het een redelijke vrije compositie voor een variabele bezetiing is maar op youtube klinkt het heerlijk voor


Bedankt voor de tip :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ben vandaag gelukkig uit de zon gebleven en het branderige is al een stuk minder hoor

vanmorgen nog niet (en dan lijkt het toch echt alsof ik gezopen heb:$)

Heb bijgelezen.

Coco:heart:

Johan, dimmen.

je weet net zo goed als ieder ander hier dat je het niet steeds maar over die rotalcohol kunt hebben.

Als je iets te melden hebt dan kan dat gewoon

Of het nou een vraag is over hoe lang iemand al gestopt is

of wat de ervaringen zijn na het stoppen.

Kom niet met:

Gaat dit forum nu over leren omgaan met alcohol of is het alleen bedoeld om gewoon te stoppen met drinken en daarna gezellig taartjes te gaan eten virtueel?

Want dat is een on zin

Bedtijd voor mij nu

truste allemaal:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...