Lytse Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik ga maar eens naar mijn buurvrouw/ex-wandelmaatje. Ze moet vanavond weer terug naar de revalidatie. Even een babbeltje maken. Tot later allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Lytse, wat naar van je schoonmoeder kan me voorstellen dat je met een vervelend gevoel bent weg gegaan voor die oudere mensen is dit warm weer ook eigenlijk niet te doen kan er zeker mee te maken hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Lytse, Het mooiste zou zijn als je met iemand kon meerijden he? Hannah, Ik woon niet in Zeeland maar in Zuid-Holland. Maar toch, er positief over zijn is ook al leuk! Dat stimuleert alleen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik zou natuurlijk kunnen vragen of Jan me komt ophalen moet hij wel een stukje omrijden vindt hij vast niet erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Lytse noemde me eerder een sprinkhaan qua uiterlijk niet hoor Lytse ben ik weer lekker mee dan! Hannah, fijn dat je zoon weer thuis komt hij zal wel veel verhalen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: ShahireIk zou natuurlijk kunnen vragen of Jan me komt ophalenmoet hij wel een stukje omrijdenvindt hij vast niet erg quote> Vind ie vast niet erg Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Heeee Spike, het valt niet mee he meid. Snap je trek maar goed, je weet dat het gevoel alleen maar zal verergeren he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Madelief, makkie voor mij dus:) Indien gewenst kan ik mensen hier in Zuid-Holland wel ophalen vanaf CS Dordrecht of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Spike, denk dat de alcohol het alleen maar erger zal maken maar dat weet je zelf al vervelend voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Spike, Moeilijk he? Blijf maar hier schrijven. Dan kun je ook niet om die rotdrank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Kijk Made, ze komen er wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: TravelMadelief, makkie voor mij dus:)Indien gewenst kan ik mensen hier in Zuid-Holland wel ophalen vanaf CS Dordrecht of zo.quote> Precies!!! En zo zijn er vast nog meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 En Fibo kan desnoods Hannah meenemen achter op de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: ShahireEn Fibo kan desnoods Hannah meenemen achter op de fiets quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Weet je Spike, eenzaamheid is een rotgevoel. Vergeet niet dat herstel een proces is. Dat is niet in een dag bekeken en niet binnen een paar weken. Weinig tot niets wat ik je kan zeggen zal je helpen dit gevoel te veranderen. Wat voor mij helpend is is acceptatie. En dat is soms zoooo moeilijk. Ik wil me soms niet voelen hoe ik me voel. Ik ben dan in verzet en kan acceptatie niet vinden. Ik probeer het nog steeds per dag te bekijken. Zodra ik te hard ga lopen nekt me dat. FF zonder flauwekul maar er zijn veel meetings daar bij jou. AA, Na, Ca, van alles. Zou het niet de moeite kunnen zijn voor je om dat es te proberen. Zo in zo'n groep zul je merken en voelen, zo is mijn ervaring, dat je niet alleen bent. Wellicht dat dit ietwat helpend voor je kan zijn. Ook AA is niet zaligmakend, uiteindelijk moet een mens zelf de stappen zetten, zelf het werk verrichten. Maar het heeft mij menigmaal geholpen mijn eenzaamheid te verdrijven of beter te aanvaarden. Want ook al heb ik mensen om me heen; ik heb me in het verleden zeker, vaak alleen en eenzaam gevoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Take care meisje, ook deze dag gaat weer voorbij:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Jane, JIJ BENT OP VAKANTIE!!! Wat een heerlijk plekje hebben jullie zoals ik dat lees. Adres maar ff bewaren. Wellicht minimeeting??? Hahahaha. Lijkt me heerlijk. Zonnen, zwemmen, kletsen, ouwehoeren, lekker eten, mmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Fibo, ben je er nog als dj? Dan graag voor Spikey van mij: Alanis Morisette - You owe me nothing in return Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Spikey, had het aangevraagd om je groter - grootst te laten voelen. In plaats van zoals nu. Ff omdraaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Spike,ben wel benieuwd naar de beweegredenen van je hulpverlener. Is je hulpverlener een ervaringsdeskundige? En wat denk jij? Maar goed, daar ben je vandaag niet mee geholpen. Boosheid is idd gevaarlijk. Voor mij ook nog steeds. En vaak heb ik iets aan mezelf te wijten, dat vind ik soms onverteerbaar. Toch is het vaak zo. Gelukkig gaat ook dat weer voorbij. Kom ik weer met mn aa, wat mij helpt is situaties uit te schrijven en te onderzoeken wat mijn aandeel is geweest. Dat helpt me vaak. Wordt het niet altijd gemakkelijker van maar alla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hier steekt de wind op, heb alles lekker opengezet, moet zo een vest aan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 ha bammie ja heerlijk hier laptoppie op schoot en onder de airco alleen de ober ontbreekt nog dochter is niet goed genoeg opgevoed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 mn internet heeft vlgs mij last vd warmte. TRAAG. Oke, alleen kalmte kan me redden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: jane4ha bammieja heerlijk hierlaptoppie op schooten onder de aircoalleen de ober ontbreekt nogdochter is niet goed genoeg opgevoed:Dquote> Tsssssss. helpt slaan niet:devil:???Die jeugd van tegenswoordig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Je had mij mee moeten nemen, kan toch niet stil zitten, hihi. Volgende keer dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden