Spring naar bijdragen

Zondag 19 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve Gunn.

Nee de beesies kunnen niet zonder de D.A. Wat als ze vast gebonden zijn in de bossen met dit weer? Moet er niet aan denken zeg.:(

Hoe is het met Skyrim? Speel je het nog steeds? Ik ben voor de 3e keer weer opnieuw gestart en nu loopt het spel op rolletjes. Level 34 zit ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Frummers!

Weer een prachtige dag, ik mag zo werken en dan naar de kerk,

en dan maar eens zien wat de dag verder brengt?

Zag net dat ik een aantal smsjes had, vannacht waren oude vrienden van mij dronken en die smsten me, soms moeilijk, maar denk dat ik me nu beter voel!

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daarnet even bij het tankstation wat noodzakelijke boodschapjes gedaan... Nu wel gelijk gekoeld water, zeker weten m'n ijsjes en even een broodje als ontbijt...

Mijn buren waren ook zo vriendelijk om om half acht alweer op de gallerij te staan ruziën over wat wel en niet mee moest naar het strand... Dus dan ben je ineens weer onwijs vroeg op, terwijl je toch nog in de koelte voorafgaand aan de warmte nog een beetje probeert uit te slapen ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen.

Hier is het snik heet!

Vandaag maar zo min mogelijk bewegen. Lekker hoor, legitiem lui:P zijn en geen weekendklusjes te hoeven doen.

Gewoon niks! Koffie, koffie, koffie en daarna, ijsthee, ijsjes, water en ijsthee.

Hen die moeten werken wens ik sterkte en schaduw. De andere een heerlijke vrije zondag:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal

Vrijdagavond was met te laat en te veel om nog te lezen

Zaterdagmorgen moest ik de postbode in de gaten houden voor een pakket (mijn bel doet het niet)

vannacht om 3 uur in bed dus ook te laat

dus laat ik nu maar even wat horen.

vandaag ook werken

dus meld me vanavond wel weer even

fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede late morgen iedereen

wat hebben jullie in het noorden toch de luxe om dicht bij een water te wonen

ik zal het moeten doen met een emmertje water in de tuin

....zonder vissen...

heb vannacht bij mijn uitstap vrienden dingen zien doen die ze nuchter wellicht niet zouden doen

het leven is zo veel eenvoudiger nuchter

en ik las een legitieme verwendag in zoals Nova al mooi omschreef :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frommels,

Hier waait de wind nog lekker door het huis, dat is straks voorbij als de zon het hoekje om komt :( dan gaat alles weer dicht.

Helaas mensen de strand meeting gaat niet door (ik hoop niet dat Frodo er al is in zijn ieniemini bikini)

We willen de hond niet alleen laten met deze hitte. Kan ze straks even lekker onder de douche voor ze uit gaat (en dat vind ze leuk, NOT).

Nee ik zou niet lekker op het strand zitten, wetend dat het huis een sauna is voor de beestjes.

Dus ook hier een legitieme luie dag :D

Voor de mensen die moeten werken, heul veul sterkte..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...