bolletje Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Goeie morgen lieve Gunn. Nee de beesies kunnen niet zonder de D.A. Wat als ze vast gebonden zijn in de bossen met dit weer? Moet er niet aan denken zeg. Hoe is het met Skyrim? Speel je het nog steeds? Ik ben voor de 3e keer weer opnieuw gestart en nu loopt het spel op rolletjes. Level 34 zit ik.
bolletje Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Ben weg kanjers, tot vanavond en veel drinken hé anders droog je echt uit met dit weer.
Bo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Lieve mensen, Ik ga er vandoor Houd het koel met water en citroen Ik zet alvast wat \_/\_/\_/\_/ (= glazen;)) klaar Wens jullie een fijne dag:sun:
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Mensen een fijne dag allemaal. Ik ben er vandoor. Vanmiddag kom ik nog om een hoekje piepen. Doei doei!
igor Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 bollie werk ze ik hoop dat je echt weinig te doen hebt. en ik hoop niet dat er mensen zo idioot zijn om hun hond in de auto te laten zitten. en met mij gaat het wel hoor, wie dom is moet op de blaren zitten
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Pfff.. het is in huis alweer 26 graden..
Gaby Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Goedemorgen Frummers! Weer een prachtige dag, ik mag zo werken en dan naar de kerk, en dan maar eens zien wat de dag verder brengt? Zag net dat ik een aantal smsjes had, vannacht waren oude vrienden van mij dronken en die smsten me, soms moeilijk, maar denk dat ik me nu beter voel! Fijne dag allen!
Lifealot Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Zo, daarnet even bij het tankstation wat noodzakelijke boodschapjes gedaan... Nu wel gelijk gekoeld water, zeker weten m'n ijsjes en even een broodje als ontbijt... Mijn buren waren ook zo vriendelijk om om half acht alweer op de gallerij te staan ruziën over wat wel en niet mee moest naar het strand... Dus dan ben je ineens weer onwijs vroeg op, terwijl je toch nog in de koelte voorafgaand aan de warmte nog een beetje probeert uit te slapen ;-).
igor Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 lifealot welkom. ijsjes............ Nou gaby je voelt je zekersssss beter dan je 'vrienden'. BBBrrrr je zult nu met een kater zitten met dit weer
igor Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 ik ben d'r weer vandoor. fijne dag allemaal
Nova Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Goedemorgen mensen. Hier is het snik heet! Vandaag maar zo min mogelijk bewegen. Lekker hoor, legitiem lui:P zijn en geen weekendklusjes te hoeven doen. Gewoon niks! Koffie, koffie, koffie en daarna, ijsthee, ijsjes, water en ijsthee. Hen die moeten werken wens ik sterkte en schaduw. De andere een heerlijke vrije zondag:rose:
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Goedenmorgen allemaal:rose::rose: DAGPACT Lytse Rosa
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Ga een rondje dijk doen met de hond, tot later.. Goedemorgen rosa
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Goede morgen allemaal Vrijdagavond was met te laat en te veel om nog te lezen Zaterdagmorgen moest ik de postbode in de gaten houden voor een pakket (mijn bel doet het niet) vannacht om 3 uur in bed dus ook te laat dus laat ik nu maar even wat horen. vandaag ook werken dus meld me vanavond wel weer even fijne dag
Jan1000 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Goodmorning, warm maar wel fijn. Gisteren vanalles rond het huis gedaan en zoon weer opgepakt, was twee weken bij zn moeder. Nu is ie weer helemaal in het ritme,mdus die komt er voor twee uur niet uit
lavendel1 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 goede late morgen iedereen wat hebben jullie in het noorden toch de luxe om dicht bij een water te wonen ik zal het moeten doen met een emmertje water in de tuin ....zonder vissen... heb vannacht bij mijn uitstap vrienden dingen zien doen die ze nuchter wellicht niet zouden doen het leven is zo veel eenvoudiger nuchter en ik las een legitieme verwendag in zoals Nova al mooi omschreef
Lifealot Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Ik volg het voorbeeld van Lenie, met een bakkie koffie... ik begin nu alleen wel te merken dat de temperatuur in een rapper tempo omhoog gaat...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Goedemorgen Frommels, Hier waait de wind nog lekker door het huis, dat is straks voorbij als de zon het hoekje om komt dan gaat alles weer dicht. Helaas mensen de strand meeting gaat niet door (ik hoop niet dat Frodo er al is in zijn ieniemini bikini) We willen de hond niet alleen laten met deze hitte. Kan ze straks even lekker onder de douche voor ze uit gaat (en dat vind ze leuk, NOT). Nee ik zou niet lekker op het strand zitten, wetend dat het huis een sauna is voor de beestjes. Dus ook hier een legitieme luie dag Voor de mensen die moeten werken, heul veul sterkte..............
Lenie Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 lekker Lifealot... ik heb m'n mobile aircootje al aan staan...vinden de honden lekker,aangezien ik ze met geen 10 stokken het water in krijg
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 @Hannah Mijn dochter is net vertrokken voor 3 weken k mis haar nu al. Ik doe mee, nog 1 bak koffie en dan ga ik ook over op een verkoelend glas water, de temp begint hier ook al goed te stijgen.
Lenie Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 DAGPACT Lytse Rosa Albert al heb ik vanmiddag en vanavond wel een kermis borrel...maar dat red ik dat word een kermis frisje
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: Lenielaangezien ik ze met geen 10 stokken het water in krijgquote> Al is een bal geprobeerd :D:D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden