kameleon Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Was het maar waar Made:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Desi, van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Middag!!! ben een beetje moe zeg...was erg laat geworden vannacht, maar wel beregezellig! voor alle jubilaressen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goh, Desi ook jarig. Gefeliciteerd Desi. En Snoep, wat vind ik dit fijn te lezen zeg. Wie weet, komt het paaldansen er ook nog wel een keer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: JaapGoh, Desi ook jarig.Gefeliciteerd Desi.En Snoep, wat vind ik dit fijn te lezen zeg.Wie weet, komt het paaldansen er ook nog wel een keer van.quote> wie weet jaap...maar ik denk dat het zonder alcohol niet gaat gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Danken jullie allemaal voor jullie felicitaties.Nuchter is het veel leuker dan niet nuchter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Snoep wat leuk! en wat een bofkont he die date krijgt zo maar een nuchtere Snoep die op de 1e afspraak al een sterke kanjer blijkt. dat wordt zeker wel wat:D alle jubilarissen van harte en ga zo door:musicnote: ben niet bijgelezen want gratis internet heeft ook zo zn gebreken eens kijken hoever ik deze keer kom enne als ik dus ben ingelogd komt dat omdat ik geen kans kreeg uit te loggen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Hai, Ja, lekker vakantie nu. Dat is raar,mijn laatste 2 vrije dagen waren in januari Zou dus eigenlijk 2 weken stage gaan lopen in mijn vakantie. Heb vanochtend, de teamleider gebeld, dat ik niet meer kom. De eigenlijke teamleider was zelf net op vakkantie, en deze had al iets over ons gesprek gehoord. Ze stelde voor om het via hen in een verzorgingshuis te proberen omdat een verpleeghuis misschien niets was voor mij. Twijfel nog, denk het niet, krijg ik misschien weer hetzelfde. Bovendien, heb vanochtend de thuiszorg gebeld, wat mijn kansen zouden zijn om eventueel terug te komen. Heel graag, was het antwoord. Nou, dat zijn toch veel betere geluiden he:). Woensdag definitieve gesprek, met de stage-adviseur. Zal er maar een definitief punt acht zetten denk ik. Verder; Desie en Frodo van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag:musicnote:. Madelief met je half jaar. Allemaal, heel veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Oh ja Snoep, Spannend zo'n date he. Ben benieuwd hoe het afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: rapilosOh ja Snoep,Spannend zo'n date he.Ben benieuwd hoe het afloopt.quote> heeeeeel spannendja hoe het aflooptwe leefde nog lang en gelukkig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik blijf je volgen hoor snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ikke ff op doortocht, Desi ook gefeliciteerd hoor, fijne dag allemaal nog. Boll hup die kelder vol voor je dierkes, wintervoorraad belangrijk he Jaap lol die moest ook met1 aan ut paaldansen denken, maar snoep, nuchter voor lollie spelen is ook leuker hoor Top dat ut zo klikte meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rapilos, goed van je! Fijn dat je weer bij de thuiszorg terecht kunt waar je je blijkbaar toch het meeste thuis voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Desi ook jij van harte gefeliciteerd vandaag hoop dat je een gezellige dag hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 en die sha maar zeuren heel het weekend waaaaar ben je nou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: DieselJaap lol die moest ook met1 aan ut paaldansen denken, maar snoep, nuchter voor lollie spelen is ook leuker hoor Top dat ut zo klikte meizquote> dan ben ik liever een suikerspin..dan blijft die lekker aan me plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ja, had dan meteen geantwoord Snoep!!! Want wachten duurt dan verrekte lang joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Misschien was Sha een beetje ongerust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 En maatjes hoor je altijd alles metèèn te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: rosa45Misschien was Sha een beetje ongerust?quote> nee hoor...ze had gewoon aagje moeten heten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rosa, wat dat betreft kennen Snoep en ik elkaar wel hoor ik had al een vermoeden dat ze ergens te snoepen was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: ShahireEn maatjes hoor je altijd alles metèèn te vertellen quote> daar houd ik je aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: ShahireEn maatjes hoor je altijd alles metèèn te vertellen quote> daar houd ik je aanquote> oeps..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: ShahireRosa, wat dat betreft kennen Snoep en ik elkaar wel hoorik had al een vermoeden dat ze ergens te snoepen was quote> te praten zat..moet het zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden