Yvonne Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, Ben al weer even op. Iets beter geslapen dan de afgelopen nachten, maar toch weer veel te kort. De koffie staat dus al klaar, net zoals de thee. Buiten is het nog hartstikke donker. voor we het weten gaan we weer met donker van huis 's morgens en komen we weer met donker uit het wer'k 's avonds. Sailor overleden. Ik wens zijn dierbaren en Anders veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedemorgen echt nog wennen dat donker 's morgens inderdaad straks met donker de deur uit en weer terug maar gelukkig zover is het nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goeie morgen Sha, nee he, nog lange niet... Eerst nog .............. vakantie. En nog maar een bak koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedemorgen Vonne en Sha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Vakantie...gosh, wat kijk ik daar naar uit nog een paar weekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Heerlijk he Sha... gaat er aan komen, hier ook. Ook goeiemorgen Kameleon... Ik mis onze Akelei trouwens ook wel heel erg de laatste tijd. Hoop dat ze toch weer terug komt hier als ze het aanrecht aan kant heeft ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Zal dan een flinke berg vaat zijn als Akelei nog steeds bezig is geen idee waar ze uithangt kan misschien ook zijn dat ze op vakantie is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 goede morgen frummels. Sailor overleden???? voor de familie heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 moggeuh frotselzzz, hoop allemaal lekker geslapen en met goed humeur weer op. Ja echt gaat snel nu dat het pas later licht wordt. sterkte voor diegene die sailor konde. Nou die meeting lijkt wat te worden :-) We hoeven dus nu niet meer de discussie te voeren wel of geen alc ?;-) Ook voor partners? Wat was er de vorige maal nog meer ter discussie? weet het nie meer. Is nog vroeg he, misschien helpt koffie van Vonnn weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Gefrummelde, fijne dag allen ik ben ervan tussen zoefffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Morgy Igor en Diesel.. Ja, het ziet er naar uit dat jullie een meeting gaan krijgen luitjes. Lijkt me toch dat er op zo'n gebeurtenis geen alco zou zijn, maar ja, wie ben ik? Zo vroeg is het nou ook weer niet hoor Dies, alleen lijkt het zo vroeg om half zes omdat het nog hartstikke donker is dan... was er trouwens al voor vijven weer uit... yeg... Aak is nog niet zo lang geleden op vakaaaansie geweest Sha... dus.... ik denk dat ze uhm... ik weet ut niet... Zo, twee ronde koffie hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Fijne dag Sha , werk ze hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, hier is het heel erg mistig, het lijkt wel najaar. Ik mag zo de tandarts weer eens met een bezoek vereren. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Oeh, jakkie bah Tina, arme jij. Ook goeiemorgen trouwens:) Nou, eerst een bakje troost dan maar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Absoluut, lekker zo'n bakje. ik mag al om 8.30. Dan heb ik dat weer gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Das inderdaad het prettigst Tina, dan ben je er maar weer van af... Voor mijn overigens de hoogste tijd om de douche op te gaan zoeken.. Luitjes, Maak er een mooie dag van, deze dag komt NOOOOIT meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goodmorning, zo ad koffie. Albertina, succes dadelijk, tandarts nie fijn! Huis warm hier, alles effe open. Zo weer onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 tina succes straks, hopelijk alleen controle??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Brrrr tandarts, vin het maar nix. Niet dat ik er bang voor ben, maar vind het maar nix met je bek vol tanden, tenminste als je die nog hebt :-). Ikke nie dus moet binnenkort er echt wat aan gaan doen, dus nix nie zin in naast dat het een duur geintje waarschijnlijk gaat worden. Nou jah Tina eerst , nee hoor succes strakkies hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ach Vonnn, was 8 maanden geleden ofzo wel een discussie punt. Maar wou jij nie gaan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Drakie weet je dat Wilma weer gewoon les aan het geven is? Die is zo opgeknapt dat ze dat weer kan. Moet je kijken zeg, Lymfeklierkanker uitgezaaid naar de longen en nu weer opgeknapt. Een wonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedemorgen. In feite bestaat de toekomst niet. Er is enkel verleden. Maar voor de rest hou ik het simpel vandaag. Anders, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hoi Jaap, nog werk? Hier de komende twee maanden nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goeiemorgen allemaal. Jaap, een beetje vroeg voor mij om je uitspraak te snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hey Janneman ook weer op de d.d.? Fijn dat je je koppie hier weer laat zien. Heb je gemist op de d.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden