will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dankjewel Lytse, doe ik hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nance, We gaan er weer voor. Morgen op het dagpact! Op het jaarpact opnieuw beginnen, dat wel. Dit is een uitglijder, kop op meid. Rot dat je weer gezakt bent, met 0,1 punt. Wat een muggenzifters zeg ik, heel partijdig! Kijk naar het onderschrift van Zonnetjes, van Rumi! Je mag er zijn en we gaan er weer voor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nance..meis.. kop op...morgen weer verder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lieve nancy, Haal jezelf niet zo naar beneden. (Ik herken het, ben zelf ook geneigd om dat te doen, maar oh, dat is zo vernietigend) Wat vreselijk frustrerend, op eentiende punt zakken. Hoe krijg je het voor elkaar!! Maar..gebeurd is gebeurd. Hoop echt, dat je jezelf snel herpakt. Kom op meisje, je bent het meer dan waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Balen Nanc want nu zit je morgen 2 keer met een rotgevoel. Een kater en het gevoel dat je vandaag wilde wegdrinken dat komt morgen dubbel zo hard terug. Jammer dat het gebeurd is joh. Probeer nu de rest weg te gooien als je dit nog leest. Hoe moeilijk dat ook is, morgen zal je het dan toch een beetje als een overwinning ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dag allemaal, Her en der heb ik wat bjgelezen. Dat probeerde ik gisteren trouwens ook, maar ik was zo moe dat ik mijn tablet als hoofkusse n wilde gebruiken! Het is hier in het oosten van het land prima. Vandaag nog heerlijk in de zon gezeten, het betrekt nu. Vandaag geluierd, gisteren een flinke wandeling gemaakt. Wist niet dat de natuur hier zo mooi is. (Onder Doetichem) Ga weer naar de camper, iedereen die het nodig heeft sterkte en ....... ook vandaag neem ik de eerste niet. Liefssss:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dag dag lieve :rose:netjes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lieve Nancy, Echt supersneu dat je met zo'n minimaal verschil gezakt bent zeg. Daar is ook hogere psychologie voor nodig, wat zijn ze daar streng - sjonge. Maar lieverd, je bent geen loser - je bent een mens die graag vooruit wil! En ik snap ook dat je even niet wist hoe je voor jezelf hier binnen moest vallen. Het enige wat je kunt doen is de drank weggooien, je bent nu al doodongelukkig en dat wordt er echt niet beter van, uithuilen en doorgaan. Hier een virtuele aai over je bol en een bosje:present::present:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nans, jammer joh maar je bent zeker geen loser, denk dat niet hoor. Rapi, ik heb je gelezen op de meeting draad, reageer nu zoals je vroeg op de dagdraad. Ergens wel een heel goed gevoel dat die coach zo reageert natuurlijk. Dan weet je dat het niet aan jou gelegen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lieve, lieve Nance, absoluut geen loser! Dat half jaar heb je al gehaald en is niet verloren! Opstaan en weer verder gaan, je hebt bewezen dat je het kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nu eten, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Emma, Eet ze, Dank voor je reactie. Nee, weet ook wel zeker, dat het niet alleen aan mij gelegen heeft. Maar is toch maar een schrale troost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Brandblaar, van van de week is open gegaan. Zit al een verbandje om. Blijft vocht uitkomen, maar schijnt de eerste paar dagen normaal te zijn na een tweede graads brandwond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Rapilos, je kunt daar het beste een betadinegaasje op doen, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 rosa, Ik heb er een steriel gaasje opgedaan, met niets erop. Wel, een soort tunneltje gemaakt, zodat het niet aan de wond plakt. Dank voor de tip trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lieve mensen, ik moet zo weg. En zal niet toestaan dat er straks ongevraagd een glas wijn voor mijn neus wordt neergezet. Die kans is namelijk nogal groot. Maar het gaat de gootsteen in. Het lijkt wel schaken, al dat vooruitdenken *zucht*. Later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nance PB.... Lieve mensen.... probeer echt, echt, ALTIJD hier te roepen als je met de fles in je hand staat... liefst nog eerder natuurlijk. Of bel iemand, er is ook een AA 24 uurs lijn. Hoef je echt geen AAer voor te zijn... Daarom probeer ook een maatje te vinden, of medefrummers..... Dat ene telefoontje kan veel verschil uitmaken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik ben inderdaad twee keer omgegaan met die kano... Ik zei toch dat ik niet zo stabiel was... Travel, gewoon naar de keuken lopen en vragen om een groot glas water, voordat er iets voor je neus staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lifealot Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Op blandblaren doe je meestal niets, je kan beter preventief er pleister of gaas op doen ter bescherming... Moet je laten uitdragen, ook als hij opengaat afdekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Zo ff bankhangen want ik ben moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Niets is zo lekker om bank te hangen als je moe bent, Bol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik zou willen vragen waarom je zo zat bent van deze dag maar je hebt al gezegd dat je het niet kunt uitleggen. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen op je oxa. Ik heb niets leuks te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dank je lifealot, Dacht zelf ook al zoiets. De natuur zijn werk laten doen. Maar zie dat je al uitgelogd bent. Hoop, dat je het later nog leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Balen Hannah, Een echte flutdag dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Heb een zeer onvoldaan gevoel. Bah, al die moeite voor niks. Nou ja, sorrie, niet klagen, maar dragen he. (Reageer maar niet hoor, voel me gewoon but.) Ga, morgen al m'n boeken maar opruimen. Halve opleiding. 2000 euro, Dure levensles. Scrollen maar, moest even mijn ei kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden