pjotr59 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Stort er dus weer eens blanco in, na een superlange werkdag. dus wie praat mij bij over de belangrijkste zaken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Mensen ik probeer jullie bij te houden, maar het lukt niet. Zit nu op blz. 14 en als jullie zo doorgaan, ben ik nog een uur bezig. Dus lees ik het morgen wel terug. Ik schuif nu tussen de lakens. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: pjotr59Stort er dus weer eens blanco in, na een superlange werkdag. dus wie praat mij bij over de belangrijkste zaken???quote> Gewoon ff bekijken wat ik gezegd heb vandaag, dat was veruit het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 lees net een mooie uitspraak die wellicht ook voor velen van ons klopt: Depression is not a sign of weakness, it is a sign that you have been strong for too long. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Pjotr, was je werkdag naast superlang ook fijn en/of bevredigend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Mijn donderdagse werkweek bestaat vooral uit vergaderen. Aan het eind van de dag ben ik meestal stuk, ook nu. Duik daarom zo ook lekker mijn bedje in....................... morgen weer een dag, toch............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 De werkweek zit er weer bijna op moet je maar denken. Welterusten! Johan, waar komt dat vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Jen, wil nog wel effe doorkletsen alleen......................... ik krijg het hele sherm op bijna niet leesbaar. Heb waarschijnlijk weer iets aangeraakt wat neit moet, shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Maar dat water is wel groot in getale. Ik bedoelde vooral, wat bracht jou ertoe om daaraan te denken? Oei Pjotr. Helpt Ctrl + toevallig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Dag allemaal, Nog niet helemaal bijgelezen, maar moet nú even posten, want om twaalf uur krijgt mijn man zijn verjaardagscadeau en ik proost met een 0% witbiertje. Ik was naar de film The untouchables. Hij draaide niet meer in de bioscoop, maar was in de bibliotheek. Heel humoristisch, maar ook met harde humor en ontroerend. Man met hoge dwarslaesie wordt verzorgd door een Afrikaanse jongen, die in eerste instantie alleen maar komt om een stempeltje te halen dat hij gesolliciteerd heeft. Buurvrouw, die nu ook in een rolstoel zit, had hem gezien met mensen uit het revalidatiecentrum en hem mij aangeraden. Welterusten allemaal. Morgenavond uit eten zonder drank. Manlief zegt dat zijn grootste cadeau is dat ik 3 maanden nuchter ben. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ben opnieuw opgestart maar is er niet beter op geworden.............. morgen maar eens mijn deskundige blik erop werpen. See you later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Niet bij idereen, vrees ik. Meedogenloze mensen breken niet snel. Toch? Gelukkig zijn ze eerder zeldzaam. Denk ik toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Fijne gewoonte, Lytse, die cadeau om 12 uur. Proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Hey Lyste, Top van je zoals je gaat. proficiat met je man enne we keep in contact.............. Leuk zo'n compliment van manlief, zeker de drive om door te gaan., Ga je morgen mailen Pjotr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 ok Johan, nu begrijp ik je. In mijn eigen leven breekt zacht hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: LytseManlief zegt dat zijn grootste cadeau is dat ik 3 maanden nuchter ben.quote> Lytse, dit is toch wel een enorme opsteker hé. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Gefelisiteerd Lytsche, jij je kado ook al binnen, mooi compliment hoor :-) Ja die film is erg goed, mijn nichtzusje was er helemaal weg van, dus samen gekeken met haar in't vliegtuig naar Indonesie en dan vergeet je zo'n film nie snel meer. Fijne nacht en dag morgen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 een nichtzusje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ach ja Jen, is heel verhaal, maar haar en mijn ouders woonde in zelfde huis, familie bedrijfje, en haar pa overleed heel jong. Dus officieel me nicht, maar gevoelsmatig altijd al zus geweest. Maar haar moeder pas overleden, die was meer oma voor mij. Dus pas op 50 jarig huwelijksfeest van me ouders, die haar ook altijd meer als dochter hebben gezien, maar nooit zo verwoord hadden. Maar toen kwam het hoge woord eruit ofzo, dus nichtzusje nu offisieel ofzo ;-). Ach zij noemde pas mij en me broertjes haar neefbroertjes dus.... ach zij blijft zusje he, ut blijft toch je eigen bloed he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 ah zo, 'k snap het. 'k Vond het eerst nogal incestueus klinken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ach zo had ik ut nog noit bekeken , he pfff, nou woord maar nie weer gebruiken dan. euh me zussie dan he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 zal aan mij liggen Diesel. A dirty mind... Foto Smikkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 nou fijne nacht allemaal, ikke ook plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 dus ik alleen hier wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 nou misschien werkt die webcam van jou wel aanlokkelijk. Beter dan een spijkermat gok ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden