Shahire Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Goedemorgen Zonet grote strijd hier tussen bed en wekker: Bedje zei: kom 'Sha, blijf nog maar even lekker liggen' maar wekker antwoordde: 'Eruit, eruit!' 'Blijf maar liggen hoor Sha, je hebt het verdiend' zei mijn bedje 'Nee, nee' zei wekker, 'er zijn mensen die zo op je wachten' Zo begon mijn ochtend toch ervoor gekozen om eruit te gaan, moeizaam... lag zo lekker te dromen met een big smile ik waande mij in verre oorden onder de zon maar ik was in èèn keer wakker toen mijn blote voetjes de koude grond raakten en nu dus..........tijd voor koffie!!! Heel veel!!!!! en dan toch maar op de fiets te werk Fijne dag gefrummelde hoop dat jullie deze ochtend minder strijd hadden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Hai Fibo, zal vanmiddag eens kijken naar de link ga me zo wel eens even wegen kan niet anders of er moet wat af zijn oei...zou toch tegenvallen als er na gisteren niets af is blijf ik vandaag uit protest op mijn gat zitten zo! fijn dag vandaag Fibo! en deze mag in een vaasje op je keukentafel en ga nu niet zeggen dat je geen keukentafel hebt want ik heb geen tijd meer om daarop te antwoorden nu opschieten en weg, zoefffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Goedemorgen, oef.... Hier was de nacht ook te kort, helaas moest ik er toch echt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: Fibowerk ze(was dat op tijd)quote> nog net! goedemorgen ook Tina :Ddagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Fibo, ja hoor, dat je vakantie hebt wist ik. Meestal sta ik ook makkelijk op en ben altijd vroeg wakker. Soms te vroeg, dan heb ik te weinig uurtjes slaap. Ga je nog weg? Op reis bedoel ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Hoi Igor. Fibo, ja, het is al heerlijk om een paar weken even niets te moeten. En je hebt het weer mee. Lekker veel op je fiets maar ook niet te! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 goede morgen frummels. lekker een koffie........ hier liep de wekker ook veeeeeeel te vroeg af. en ja ik kon hem wel uitzetten, maar aan de andere kant van de kamer staat nog een wekker die 5 min. later afloopt. en die maakt wel zo'n vreselijke herrie dat je bij de 1e wekker er al gauw uitspringt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Goedemorgen lieve Frummels. Eerst maar eens een bakkie. Kort maar goed geslapen. Fibo, Lekker vakantie. Geniet ervan! Zo, eerst wat lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Moet nog even goed wakker worden, ook ik eerst aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Gaaaaaaap, heerlijk uitgeslapen. Eerst maar eens een grote bak koffie. Goedemorgen luitjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Oooh miranda ook nog eens gestopt met roken. pfft is dat niet teveel om tegelijk aan te pakken. ik vindt het wel knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 2 paracetamol en twee glaze water voor de dames. En toch maar twee koffie voor er achter aan plus een portie zonnestraaltjes voor Bor.... Morgu Bor en Miranda.. Miranda, hartstikke goed hoor, hou vol. Bor, stel je voor dat je WEL gedronken had.... had je je nog veel beroerder gevoeld moet je maar denken meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 ... om het over je humeur dan maar helemaal niet te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 goed zo knorrepot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Goedemorgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Borretje kop op:heart: Miranda :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Knor, wel even je bril opzetten he? Die opmerking over snipperen kwam niet van igor, maar van miranda. (moet eerlijk zeggen dat ik hem eerst ook aan Igor toeschreef ) Heb je overigens de doos met tissues al gevonden? Staat naast je beker koffie. En goed dat je even naar je huisarts gaat. Misschien toch even klein chemisch zetje in de goede richting krijgen? Maar je weet het he: kan een poos duren, maar aan het einde zit toch dat lichtpuntje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Originally posted by: borretjeDAGPACT Albert Lytse Borretjeigor quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Goeie morgen kanjers. Vandaag ga ik mijn dakgoot schoon maken. Pfffttt. drie en een halve meter op een trappie. Maar het moet gedaan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Bol, dat is errug hoog, ik zou dat dus niet durven, wij laten dat de buurman doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Bor, ik vind niet dat je vervelend bent:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Kan zo vervelend zijn zelfinzicht hebben Bor Trouwens ik raadde jou een brilletje aan... het verschil tussen Igor en Miranda IS een bril, hahaha. Maar ik ga ook aan de slag. Ga hier niet zitten toekijken hoe Bol op zo'n idioot hoge ladder gaat staan balanceren.... Eerst maar een flinke bak koffie hoor Bol, en voorzichtig doen, geeft zulke vlekken als je naar bededen dondert :$ Luitjes, Ik ben er vandoor... Ik wens jullie Een fijne dag, een mooie dag, een lekkere dag, een zonnige dag, een koele dag, een warme dag, een dag met sterkte, een dag met wat regen, een dag vol gezelligheid, een rustige dag, een dag dat je geen mensen hoeft te zien, een luie dag, een produktieve dag, een vakantiedag* *graag de dag van jou keuze omcirkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Lieve Bor,Het valt niet mee he?Ga idd maar langs je dok.Een dikke knuffel van me. Miranda je gaat goooeeed!!!:light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote:quote> Zo, gisteren de keuken gepoetst,vandaag ander projectje.Stukje bij beetje kom ik het huis rondmet dit krakkemikkige lijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Haha! je kunt wel zien dat ik de slinger heb gejat van AR... Hoe duidelijk moet ik het neerzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Waar gebeurd: Ging gisteren met mijn autootje boodschappen doen, kreeg de boodschappen niet mee, gek he, had mijn tas niet mee, dus ook geen geld of pinpas. Weer terug naar huis, nieuw poging.. En jawel, gelukt, boodschappen ingeladen, auto starten en hup huiswaarts. Een mede automobiliste, lachte en zwaaide naar mij, ik vrolijk terug gezwaaid, ikkeek nog ken ik haar? Ze bleef maar zwaaien, misschien niet voor mij, dacht ik nog en keek achterom. Zag ik een jongeman al lachend in zijn auto, kreeg toch het gevoel dat er iets aan de hand was.. mevrouw zat nu te wijzen naar mij en maar lachen.. Ik vragend met mijn handen omhoog en ben uitgestapt, en ja hoor,, de bos bospeen lag boven op het dak van mijn auto, mooi gezicht maar niet handig:D Hoezo, ik een warhoofd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden