kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Lenie, en dan weten wij het niet, want jij wil uitloggen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 :present:Coco, mooi verwoord En nog even een voor Spike en Bor. Ik hoop dat voor jullie de weer gaat schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 * een keer wel genoeg Hoi en thx Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: rosa45 Originally posted by: Lenie Originally posted by: rosa45Daar komt harde muziek niet overheen maar succes:)quote> wedden??...die komt zo zeuren!quote> In dat geval komt niet alleen je buurman zeuren maar waarschijnlijk het hele dorp.quote> 'k woon niet in een dorp en m'n naaste buren zijn doof hihihihij komt maar, ben zo opstenaat als de pl........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Mooi verhaal Kameleon engelen.. ik denk zeker dat er iéts is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: kameleonLenie, en dan weten wij het niet, want jij wil uitloggen;)quote> weet je toch, doe ik toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 sjugt... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 prachtig Kameleon, heel relativerend, txx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ik merk het ook aan mezelf Coco, en aan mijn dochter. Op dit moment is de draak een spin, is ze erg bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 het is stil beneden.... nu ga ik pannenkoeken bakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Lieve mensen ik moet gaan, de plicht roept, log ook uit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Wijfie Wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat je plezier hebt gehad! Temeer daar je vertelde er best tegenop te zien met je drinkende nicht Ben echt heel blij voor je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Coco, ik zag zelf ook dat het een beetje tegenstrijdig was, begrijpen en toch vragen. maar verdorrie denk ik dan, er zal toch ook een manier zijn zonder drank. Wou je even prikkelen, maar niet overprikkelen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 goed idee, Hannah. Eerst maar koken Nog gefeli met je dochter, wat worden ze groot zeg, je kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Bo, ik heb het je al vaker gezegd en doe het nu weer. Wat ben jij toch een enorme lieve schat, zoals jij rustig en bedaard, je dingen hier tegen mensen kunt zeggen. Ik doel nu op Do, dat afscheiddraadje. Ik kan nog wat leren van jou, ik ben wel een vat vol buskruid soms hoor, een echte hittepetit. Maar dat is de aard van het beestje, dat is ikke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Wijfie Ook al viel het je mee Vind het toch knap van je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Wijfie, super van je, echt super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 gelukkig het internet doet het nu goed! Heb wat bijgelezen, maar het is voor mij een nogal heavy dagdraad. Zeker omdat ik niet iedere dag gelezen heb. Will iedereen die het nodig heeft sterkte wensen. Hannah, gefeliciteerd met je dochter. Hoop dat je zondag een fije dag hebt, Lytse,, (hoop dat je dit noglleest) gefeliciteerd met je man en denk aan je vanavond!! Vandaag heerlijk van de zon genoten. Enige nadeel van deze camping is dat er veel wespen zijn. Ben net in mijn vinger gestoken, die is rood en dik. Hoe lang hebben jullie trouwens last gehad van moeiheid na het stoppen| Morgen ben ik twee maanden gestopt en nog slaap ik, als ik de kans krijg tien elf uur. Vind ik wel lang duren. Verder geen nieuws, Tot laterss , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ER Bloos bloos Dankjewel:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: zonnetjesHoe lang hebben jullie trouwens last gehad van moeiheid na het stoppen| Morgen ben ik twee maanden gestopt en nog slaap ik, als ik de kans krijg tien elf uur.Vind ik wel lang duren.Tot laterss,quote> Wisselt bij mij ZonEerste stopweken vermoeid en lusteloosVan slecht slapen tot klokje rondNu normale nachtenEn dan in ene zonder redenom 19:00 uur al knikkebollenGeen pijl op te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Zo ik heb vanmiddag eens een rustmiddag gehad. De karper doet het erg goed gelukkig. Betekent dat het water ook goed is. Het is prachtig om te zien, alles gaat in slow motion in vergelijking met mijn andere vissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Even eten, tot vanavond, misschien. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Bol Denk je dat deze joekel de goedkeuring van broerlief kan wegdragen;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: BoBolDenk je dat deze joekelde goedkeuring van broerlief kan wegdragen;)?quote> Hoehahahaha zo niet dan zal ik er eens flink onder schoppen. Zo hard dat ie z'n eigen klokkenspel het Wilhelmus hoort spelen.Wijfie wat ontzettend goed van je dat je het droog gehouden hebt. Chapeau hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden