Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 Augustus

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 375
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben ik weer, ben dood- en doodmoe maar ontzettend voldaan.

Alles gedaan wat ik wilde.

Werk bijna elke dag, gisteren dan vrij geweest maar vanaf morgen tot en met volgend weekend alleen maar werken en alles wat er nog naast is altijd. Alleen donderdag vrij.

Zondag is het heel erg, werken van 15.00-23.30, 0.30 thuis en de volgende dag om half 8 alweer beginnen.

Maar vanaf 3 september hebben we 3 weken vakantie.

Of je moet me van de vloer vegen, dat kan ook.

Zo, en dat wilde ik even kwijt...........nu ben ik weer blij, hahahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat ik de nachtploeg maar eens oversla coco :)

Met mijn vader was het redelijk. Maar soms vind ik zijn gedachten moeilijk te volgen.

Ok Hannah, je hebt gelijk. Misschien is te weinig nachtrust de oorzaak van mijn overdreven emotionele reactie. (En nee, geen afspraakjes hier, gewoon gezwans).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Uit eten geweest met mijn jarige man en ik heb het droog gehouden. Alweer een eerste keer die goed is gegaan. Ze hadden een alc.vrije wijn en dat samen met het nodige water was lekker. Het eten was heerlijk en de sfeer goed: mijn liefje wat wil je nog meer.:)

Aan allen die het moeilijk hebben: sterkte!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen en Coco,

Het was gemaakt van muskaatdruiven en tegelijkertijd een heel klein beetje zoet, en fris. Het zou niet mijn favoriete wijn geweest zijn, maar in combinatie met het eten werkte het wel. Als ze dat niet gehad hadden, had ik alleen maar water gedronken, want frisdranken vind ik niet smaken bij een beetje verfijnd eten. We doen dit maar 3x per jaar, met onze verjaardagen en de trouwdag (wordt al 38 jaar, dit jaar:P).

@ Johan: het wordt wat met je huisje! Succes.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...