Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 VM, dank voor je you tube link. Sluit me bij Hannah aan, goed gedaan! Vol liefde voor die kleintjes van je! Mooi om te lezen. Het was toch ook hartstikke leuk op de camping. En Hannah, nog gefeliciteerd met je dochter en dat het een hele gezellige zondag mag worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ben ik weer, ben dood- en doodmoe maar ontzettend voldaan. Alles gedaan wat ik wilde. Werk bijna elke dag, gisteren dan vrij geweest maar vanaf morgen tot en met volgend weekend alleen maar werken en alles wat er nog naast is altijd. Alleen donderdag vrij. Zondag is het heel erg, werken van 15.00-23.30, 0.30 thuis en de volgende dag om half 8 alweer beginnen. Maar vanaf 3 september hebben we 3 weken vakantie. Of je moet me van de vloer vegen, dat kan ook. Zo, en dat wilde ik even kwijt...........nu ben ik weer blij, hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ja Hannah, ik had de indruk dat DO daar ook op doelde, of betrek ik het veel te veel op mezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ja coco, nog drie uurtjes toch:) En ik heb vader maar bezocht i.p.v. beziekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Er stond een emoticon achter Spike. Geen idee waarom je altijd zo hatelijk doet, heb ik je wat misdaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Spike, ik heb deze hulp ook gehad, eerst crisis PIT daarna 6 weken regulier, ik schat in dat het voor jou belangrijk is om na de PIT ook "iets"te hebben. Hebben jullie het daar ook over? Als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ik denk dat ik de nachtploeg maar eens oversla coco Met mijn vader was het redelijk. Maar soms vind ik zijn gedachten moeilijk te volgen. Ok Hannah, je hebt gelijk. Misschien is te weinig nachtrust de oorzaak van mijn overdreven emotionele reactie. (En nee, geen afspraakjes hier, gewoon gezwans). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Heey Jen:sun: Even een knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 dank je Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Lieve mensen, Ik ga kijken of mijn bed er nog staat:) Nog een fijne voortzetting, rustig aan Slaap lekker:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Kiek es!! Van de tukkers moet ge t emme!!!! En die dochter van Je da weet ge he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Truste Kame Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Slopel Kame.. Kame kameleon... hierbij dat ik je possitieve berichtjes bij de kofiie s ochtends mis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedenavond allemaal, Uit eten geweest met mijn jarige man en ik heb het droog gehouden. Alweer een eerste keer die goed is gegaan. Ze hadden een alc.vrije wijn en dat samen met het nodige water was lekker. Het eten was heerlijk en de sfeer goed: mijn liefje wat wil je nog meer. Aan allen die het moeilijk hebben: sterkte! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Fijn Lytse, dat jullie het zo leuk hebben gehad en dat het weer goed ging. Petje af voor jou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Alcoholvrije wijn? Is dat lekker Lytse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Lytse, erg leuk om te lezen dat het gezellig was, lekker gegeten, top avond voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Lytse Van harte met manlief! En fijn om te horen dat jullie etentje geslaagd was Ik wist niet dat alcoholvrije wijn bestond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ik zal een fles meebrengen Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jen en Coco, Het was gemaakt van muskaatdruiven en tegelijkertijd een heel klein beetje zoet, en fris. Het zou niet mijn favoriete wijn geweest zijn, maar in combinatie met het eten werkte het wel. Als ze dat niet gehad hadden, had ik alleen maar water gedronken, want frisdranken vind ik niet smaken bij een beetje verfijnd eten. We doen dit maar 3x per jaar, met onze verjaardagen en de trouwdag (wordt al 38 jaar, dit jaar:P). @ Johan: het wordt wat met je huisje! Succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedenavond ik kom er gewoon maar tussen knallen net terug van werk eerst even bijkomen achter de pc zal zo eens even terug lezen ben redelijk bij (geloof ik) dus zal geen uren duren denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ik drink dat ook heel, heel af en toe eens. Alcoholvrije wijn. Naast Crodino is er ook een soort cider te koop, ijs en ijskoudbest lekker maar niet te vaak want het is zoet. Johan, je bent toch goed bezig of niet dan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Heey Sha, fijn dat je er ook weer bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Em:present: ik zag net dat jij al 4 mnd. droog staat zeg. Wat ontzettend knap meisie. Geweldig fijn voor je. Kanjers ik kom ff om de hoek trusten wensen. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hoi Sha. En welterusten Bolletje:lips: ER, meer dan 4 maanden droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden