albertina Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedenavond luitjes, het is hier net het echte leven. Een ditje een datje een katje een sneer. En de volgende keer gaat het gewoon weer. Ik heb maar even een paar berichtjes gelezen en het is een heftig dagje voor een aantal zo te zien. Overkomt mij ook weleens gelukkig heb ik dan wel een belmaatje om eens even ongenuanceerd tegen de mopperen. En het grappige is, het werkt en vaak nog vice versa ook. Soms bedenk ik me wel een paar keer om iets te schrijven dan is het ook in woorden niet echt uit te drukken (schrijven bedoel ik dan) en dan is het soms beter om het even met iemand te bespreken. Maar dat ben ik, niet iedereen hoeft natuurlijk zo te denken. Zo nu ga ik eens even bedenken wat ik ga eten, moet ook gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Hannah1je sjucht wat af lenie,ook warm?quote> nee snap het soms niet...laat mij maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Tinus weet je wat ik gegeten heb? Niet lachen hé? Aardappelen met gestoofde witlof, een lekkere jus .... en nu komt het..... Een hemaworst. Wat heb ik nou gezegd NIET LACHEN heb ik net nog zo gevraagd. En ook geen vieze bekken trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: BoBolDenk je dat deze joekelde goedkeuring van broerlief kan wegdragen;)?quote> Hoehahahaha zo niet dan zal ik er eens flink onder schoppen. Zo hard dat ie z'n eigen klokkenspel het Wilhelmus hoort spelen.quote> Whahahahaha. Lol, lol..Lig in een deuk hier:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 nou dat lotusmatje overprikkelt jouw humor in elk geval niet Kate; fijn dat deze wel bevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Bol, lekker, ik had zo bij je aangeschoven. De Hemaworst had je dan voor de helft moeten delen. Zo verschrikkelijk vies maar af en toe zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jane Hoe bevalt het weer thuis? Nog aan het nagenieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 een hele Bol??? nee hoor ik lach niet jammie:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jane, al afgekickt van de vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Doe mij maar een hele worst, lekkahrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Wil ook wel een stukje worst hoor Bol. Heb je ook mosterd erbij. ga afsluiten en eten koken voordat mijn man het weer gedaan heeft. Het is echt mijn beurt. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hema worst is het lekkerst Tinus vooral als het sap, als je er in bijt, langs je kin druipt, daar kan geen andere worst tegenaan zelfs niet de duuuuuurste. Jane al weer thuis? Hé das snel? Welkom terug meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 nou Bo en Tina, ik wilde naar het strand maar bleef hangen in van alles en nog wat had veel te doen, maar kanllende koppijn. Misschien koffietekort, slaaptekort en zontekort, dus yerba maté gemaakt, strakd ff de sauna in met een haarkleurtje (verschoten in één week tijd), en vroeg op mn matje want die uren tellen dubbel. Maar thuis te zijn op zich vind ik weer heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Tot latersss, ga eten koken, het is echt mijn beurt. Manlief heeft deze week bijna alle dagen gekookt. Fijne avond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: BoDoe mij maar een hele worst, lekkahrrrquote> Hey een Hagenees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ja hoor Zonnie jij krijgt een hele. Voor dadelijk bij het eten en voor vanavond voor je naar bed gaat. Een volle maag is heerlijk vlak voor je gaat slapen. Kijk maar naar babies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedenavond allemaal, Ben even ingelogd en kijk soms achter de schermen mee. Ik wil iedereen die het moeilijk heeft sterkte en kracht toe wensen, ook voor mijzelf. Ik stuur iedereen een knuffel en een zonnestraaltje en de kaars gaat aan die brand voor iedereen ik denk aan jullie. Fijne avond en nogmaals hou je/jullie goed!! Lieve groeten Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jane, da's wel eens even goed een dagje geen zon. Welkom thuis maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: BoDoe mij maar een hele worst, lekkahrrrquote> Hey een Hagenees?quote> Neuh:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Miss S Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ik hou een beetje een naar gevoel over aan de dagdraad. Ik voel me nogal aangesproken door de kleutertuin-opmerking van Spike. Misschien schrijf ik te veel off topic. Ik weet het even niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Miss SophieGoedenavond allemaal,Ben even ingelogd en kijk soms achter de schermen mee. Ik wil iedereen die het moeilijk heeft sterkte en kracht toe wensen, ook voor mijzelf.Ik stuur iedereen een knuffel en een zonnestraaltje en de kaars gaat aan die brand voor iedereen ik denk aan jullie.Fijne avond en nogmaals hou je/jullie goed!!Lieve groeten Miss Sophiequote> En wij denken aan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: JenIk hou een beetje een naar gevoel over aan de dagdraad. Ik voel me nogal aangesproken door de kleutertuin-opmerking van Spike. Misschien schrijf ik te veel off topic. Ik weet het even niet goed.quote> Ach Jen het kind in ons is dus gevonden Ga je mee in de zandbak spelen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ok, 'k ga maar even wat anders doen. Dat zal het beste zijn me dunkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden