kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hee Diesel, ga je schelden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ben er even van tussen, dochter wakker maken, ik log niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 yvonne hij heeft wel gespierde mannen in dienst............ waar is knorrepot gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hannah, op de valreep van harte gefeliciteerd met je dochter, wat een mijlpaal weer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Igor schiet wakker uit haar dagdroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 zo Hannah, tijd om los te laten dus... Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: JenIk denk dat Madelief verloren is gelopen in de draadwirwar.quote> Hahaha, ja Jen precies!Nog steeds niet alles gelezen.Wel iets over een PB naar Smik.Het is verboden omdat PBtje hier neer te zetten,maar volgens mij niet de naam van de verzender..........Maar goed, ik heb gelukkig nog nooit een raar of vervelend PBtje gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Igor heeft gelijk, wie gaat niet onderuit voor een bende gespierde mannen onder invloed van kamillethee, rozegeurwierook in een halve cirkel rond de originele Bambi-film (jep, zo krijg je ze lam terwijl je kuist). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 knorrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedemorgen voor mijn doen helemaal uitgeslapen tot 7.15 heb echt het gevoel dat ik er weer helemaal ben tot nu toe kan ik de draad nog bijbenen loop echt 2 dagen achter Hannah, gefeliciteerd met je dochter ja, kleine meisjes worden groot hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Nee hoor, vind Fries top hoor. Alleen vroeger christenen wilden hun/ onze heilige Eiken omhakken en zij hakte dus bonifadius om. vandaar misschien link. Ben zelf Hollander van geboorte, altijd in strijd met Friesen, goede zeelui en goede schippers en zeelui :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hannah gefeliciteerd, ja is maar goei dat ik geen dochter heb, waarschijnlijk richting nonneklooster dan hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Heerlijk zo'n rustige draad kan ik het bijbenen vandaag dus als jullie nu vanaf 15.30 weinig schrijven kan ik alles nog volgen als ik na mijn werk thuis kom eerst zo maar eens wat hier in huis doen dat loopt ook behoorlijk achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goeiemorgen mensen zonder zon vandaag, pff het is hier de helft van de 40 graden daar. Hannah: van harte meis met je volwassen dochter, als ze net zo wijs wordt als dr moeder (oh nee dan komt ze hier ook vroeg of laat:D), overnieuw: als ze dezelfde humor heeft als dr moeder dan zit ze goed. Fijne dag (wat krijgt ze als kado?, aagje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 nog even kopje koffie want wie zie ik back op honk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jane :heart: weer veilig thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jane heb je een souveniertje voor me mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goeie morgen lieve mensen hier is de Bolle weer. Jen ook al kun je niet slapen, toch is het goed als je naar bed gaat. We hbben tijdens ons drinken zo vaak verkeerd geleefd. Het is juist erg goed om regelmaat te hebben als we stoppen met drinken. Zo blijven we een beetje in evenwicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Nada Sha:$ ik moet bekennen dat we niet van het terrein af geweest zijn en dus op internet en 2 zakken chips (voor dochter natuurlijk) na niks uitgegeven hebben. Oh ja wat fooitjes. Nog niet eerder zo gedaan, maar we zaten erg afgelegen en het was te warm. Bovendien ben ik niet zo van de souvernirs meer hoor. Na 20 x Turkije hebben we alles wel in huis gehad, van Pokémonspul tot jawel, -....raki:o........ lang geleden dus. nu wel 2 flessen langs de douane gesmokkeld uit de tax-free, kwam er te laat achter dat minderjarige kinderen helemaal niks boven 22% mogen kopen, dus zat nog peentjes te zweten ook vannacht, en allerlei smoezen te bedenken van die zijn als kado bedoeld en niet voor eigen gebruik. Ja ja denken die douaniers, gelukkig zaten ze er helemaal niet. Maar je kunt daar zelf wel wat gaan kopen natuurlijk als je er ooit komt en dan houd ik me aanbevolen hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hannah, gefeliciteerd met je 18 jarige dochter! Jane, je bent weer op de klep... Met 40 graden ga je niet snel sightkoekeloeren! Gelukkig kun je nu weer afkoelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Gwen ook weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Lieve Spike, Probeer de uitgestoken hand ook te zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jane, Gwen, Beiden weer thuis? Spike, Mag ik zo vrij een keer zijn? Er is heel veel op je gereageerd. Zeg nu niet dat je geen reacties hebt gehad, dan heb je niet goed gelezen. Enne...... post-it kamer van de kleuterschool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Miranda en Pjotr. Super!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden