Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nou dan maar zo om SB te feliciteren, 1 jaar is toch wel een unieke mijlpaal. Moggeuh Gij slapende fritsels, zo zoet en zout als het maar kan. Wat een gemeleerd gezelschap hier. Koffie, oja en T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen allemaal:) Gefeliciteerd SB, ik ken je niet maar 1 jr droog...knap hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 goede morgen diesel en de rest van de frummels die nog moeten ontwaken. SB al 1 jaar droog??????: gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift;:moon:gift; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Zo eerste bakkie zit erin, nu even wachten tot het droog is hier (vanaf 07:30 volgens buienradar...) en dan met de hond naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen, SB, van Harte, ik ga je volgen, inhalen gaat niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 ach er is leven in ut huis :-) moggeuh en nog maar een bakkie, raar weer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen deze morgen. Zo, het is lang geleden dat ik een nacht heb doorgehaald maar toch is het zo. Na een aantal uurtjes in bed van draaien en steunen maar opgestaan. Een prachtig boek gelezen waar ik op het eind van moest huilen. 'De vrijdagavond vriendinnenclub' van Kate Jacobs. Het licht zien worden, een snurkend hondje op de bank, eentje in de bench, slapende vrouw en kat in bed. Mijn mem zou wel zeggen: 'Tel uw zegeningen'. En dat doe ik vaak! Een daar hoort dit forum ook (vaak) bij. Sommige mensen nog steeds virtueel, anderen heb ik mogen ontmoeten. Maar altijd een luisterend oor, in het begin veel bemoedigende woorden. Later steun als ik me intens verdrietig voelde en rot. Dank daarvoor. Zonder forum betwijfel ik of het me gelukt zou zijn destijds niet te gaan drinken. Sentimenteel? Ja een beetje, mede door slaapgebrek. Maar het voelt toch warm, ook al schrijf ik veel minder Me verbonden voelen met zovelen, die net als ik, strijden of streden, tegen de drank. Mijn strijd tegen drank heb ik gestreden, ik ervaar het niet meer als een strijd. Mijn obsessie voor drank en drinken is van me weggenomen. Echter, het leven, met alle mooie zaken en minder mooie dingen die het met zich meebrengt, valt soms niet mee. Dag voor dag, 24 uur is te overzien. En vandaag drink ik niet! Laat ik daar es mee beginnen. Lieve mensen, ga goed. SB, gefeliciteerd. Een mijlpaal. Geweldig. Zonder kater opstaan vind ik nog altjjd een bijzonder iets. En ik geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 wou gister ff teruglezen, nou das nie te doen zeg, jammer dan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nu eerst een heerlijke sjapoesjino en toch straks es ff onderzoeken of ik nog een paar uurtjes kan slapen. Veel regen al gehad vannacht in het Hoge Noorden en t'is nog niet klaar daarboven. Hondje mag zelf ff buiten gaan lopen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Morgu luitjes. Doe mij maar een lekker bakkie koffie Diesel. Ik heb net ook de gisteravond even terug zitten lezen,maar kwam er niet zo goed doorheen.... Ik geloof dat ik ff een slinger moet ophangen? Even kijken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Moggeuh BamBam, klinkt idd als teweinig slaap en een beetje sentiment met een traan. leven voor jou op het ogenblik doorkabbeld , ach met de gebruikelijke slecht weer dagen/periodes, lekker joh. Ach en dit soort sentimenten horen daar dan ook bij. Zo droomde ik in die 2 uurtjes slaap van vanacht over een oud leraar van me. Toch eens kijken of de man nog leefd, was me eerste reaktie,dus strakkies eens gaan kijken of ik wat terug kan vinden na meer dan 20 jaar. Ach allemaal lekkere dag nog, kom soms wel ff binnenrollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Steunbeer, hartstikke goed, petje af!!!. Pfff, geslapen als een os. En het heeft toch een partij geregend vannacht. Ben nog wel heel even wakker geworden van het onweer. Benieuwd of we de zon nog gaan zien vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: YvonneBenieuwd of we de zon nog gaan zien vandaag...quote> BB says: Ik ben er toch Yvonne;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nou heeft hier tussen de hunebedden wel iets geregend, maar voornamelijk gewaaiaiaiaid Pff verschilende planten omgewaaid en gescheurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Das jammer Diesel. Maar dan heb je nu toch eigenlijk meer plantjes? Misschien iets minder groot dan ze eerst waren...maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hihi, je hebt helemaal gelijk Bambam. Ennu Diesel.... zonde, maar laat de moed niet zakken, effe een paar uurtjes er tegenaan en het ziet er weer keurig uit, hoef je je ook niet te vervelen toch? . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hihi, flauw he. Bedtijd! Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen mensen, Hier plenst het hard! Geeft een lekkere sfeer zo op de zondag ochtend aan de ontbijttafel. Hopelijk wordt het later droog en kunnen we naar buiten:rose: Een hele nacht op BamBam. Hopelijk geeft de dag je toch wat energie. Ik wens alle nieuwkomers een rustige en droge dag. Jullie gaan goed:present: En dat wens ik natuurlijk eignelijk gewoon iedereen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, SB, had je al gefeliciteerd, maar nogmaals ...van harte! :musicnote: Bam:present: Wat ging het vannacht tekeer Zelfs één mega donderslag M'n huis trilde op z'n grondvesten En nu... koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 LOL hoeft er nie keurig uit te zien hoor, past nie echt bij ut hogere doel van de tuin Das toch mooi gezegt zo op zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dat is heel mooi gezegd Diesel, je mag het dan ook alleen op zondag zo zeggen he? Bambam, lekker slapen hoor. HIer is de zon gaan schijnen inmiddels, zo'n fel zonnetje waarbij je je gaat afvragen hoe lang het duurt voor er een vette regenwolk voor gaat schuiven Ook een goede morgen Nova en Bo overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 En jawel, het hoost inmiddels en het waait ook pittig.... Gezellig. Zo, ik heb even wat verse koffie en thee gezet. Broodjes en dergelijke mogen jullie zelf verzorgen. Ik ga er vandoor. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Jij ook goede morgen Yvonne, lekker geslapen? zoals Bambam schrijft; het blijft een genot om de ochtenden nuchter te ontwaken. Heerlijk! Dat ik dat nog mee maak na alle katers; een zondag ochtend waarbij het weekend vol uitgevoerde plannen achter me ligt en ik eens kan bedenken hoe ik deze heerlijk ochtend en dag ga indelen. Regen of geen regen:rose: Nu eerst KOFFIE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Pfff, voel me een bejaarde zeg, heb ik zowat de klok rond geslapen en voel me nog vermoeid. Is toch niet normaal meer. Gisterochtend was ik op koffie visitie, zij zag mij zo inkakken, ben naar huis gegaan en heb 3 uur geslapen. Ik wil ook niet meer wachten tot het overgaat, hoe moet dat als ik weer actief deel ga nemen met werken etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Even kijken waar jullie zitten hoor. Het is hier zooooo donker. O ja daar. Een hele goeie morgen kanjers:sun: Beer van harte meis. Goh één jaar wat ontzettend goed zeg. Op naar het tweede jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden