Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Precies Frodo:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Lieve mensen, Vandaag heb ik op mijn eigen 'wie is wie' draadje geschreven Voor mezelf, ook om later nog eens terug te lezen Voor mijn maatje Voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Mooi stukje hoor Bo, Dag Spike, Niet zo tobben hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Zo daar ben ik weer. Kort geknipt, vol gegeten bij vriendin en een heerlijke nuchtere middag gehad. Wat wil een mens nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ha,ha humor heb je wel Spike. gelukkig. Ha die Bol, Dus je ziet er weer appeteitelijk uit. Lekker he, weer zo'n kort koppie Vind het zelf ook heerlijk, als ik weer geweest ben. Je klinkt als een gelukkig mens:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Do, Wat laag van je. Meer woorden wil ik er niet aan kwijt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Drankorgel, ik hoop dat je nu je doel bereikt hebt en nu écht nooit meer terugkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ga goed Do ik wens je het beste en hoop dat je het alleen red maar om zo uit te halen? jammer Do........ Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Lieve mensen, er zijn nu 1800 mensen ooit aangemeld op dit forum. Ik geloof heel erg in de kracht ervan. We geven en nemen. Wees verdraagzaam en houd ons uiteindelijke doel voor ogen. Please.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goedenavond, Nou Do.... dat zijn harde woorden... en erg ongenuanceerd.. je hebt duidelijk van je hart geen moordkuil gemaakt maar zoals Spike schrijft als je het niet aanpast zal er een ban volgen je kan er dus NU nog iets aan doen door het weg te halen of te wijzigen en zoniet dan hoop ik voor je dat je komen gaat waar je wezen wilt. Kameleon vervelende gebeurtenis zeg, gelukkig is het goed afgelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 En dan voor mij nu maar gewoon weer verder met mijn nuchtere bestaan en dat is momenteel dingen hier thuis oplossen thuis maar toch op afstand dingen regelen in het belang van een kind wat bijna een tent gaat kort en klein slaan zometeen uit frustratie ja het is die maan daar wijt ik het maar aan nu ik nuchter ben kan ik het aan dus werk aan de winkel voor Sha vandaag neem ik zeker de eerste niet dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 :present:Lieve Gwen, wijze woorden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Nou Sha , ik moest net aan die maan denken ja Spike jij had het daarover, was dat niet vrijdag pas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Hoi Rosa, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Sterkte Sha , thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goed van je Sha, Nuchter, kan je zoveel meer aan he. Jammer, van Do, Zat me gewoon ongerust te maken, omdat ze al een tijdje niet op het forum was geweest. Nou ja, je kan toch niet in iemands gevoelswereld kijken. Jammer Do, dat je het zo ervaren hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ik ben er in ieder geval even stil van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Vrijdag 16.00 uur.. Dank je, ik schrijf het nu in mijn agenda. En kruip achter mijn lavendels. Ik kan slecht tegen escalaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ha Coco, Ik was net van plan om mijn probleem qua soliciteren hier even in de groep te gooien wat ik al in Johan's hoekje had gepost, ik heb het even gekopieerd: Mijn gespek ging niet zo goed, te gespannen. Ze stelden me allerlei lastige vragen zoals: Waarom zouden we juist jóú aannemen? Wie is Rosa? Waarom heb je bij óns gesolliciteerd?? Wist ik niet meteen antwoord op. Ik krijg eind van de week bericht. Nu denk ik erover om misschien een mailtje te sturen met de juiste antwoorden nadat ik er goed over heb kunnen nadenken. Maar misschien verpest ik het dan helemaal. Twijfel, twijfel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Tja, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Over tot de orde van de dag. Zit hier een beetje ziek te zijn. Zielughh he??? Heb zelfs de AA afgebeld. Ga zo maar even plat. Sha!!! Hou je roer recht met deze maan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Lieve Lavendel van mij even een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 thanx Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Voor iedereen hier een :present::present: zeg het met bloemen veel beter zo. Ga er vandoor iedereen een goede nuchtere avond geen dingen doen die ik ook niet zou doen!! Lieve groeten Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ik al voor je duimen Rosa:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden