Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 augustus 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zal beter opletten Made, maar het is niet de eerste keer dat ik iets stoms doe in het verkeer. Ben echt wel geschrokken, het gekke is dat het in de 1e instantie niet tot mij doordrong. Stond bij stoplichten en realiseerde mij dat ik verkeer gereden was, zie een tankstation en dacht ok, ga ik daar even keren. Dat heb ik gedaan, kon wel keren maar reed terug op de linker baan, het is dat er auto's waren die knipperden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was voor het prikken Miranda,

Sophie, het gaat wel weer, ben er zelf wel van onder de indruk, heb mijn psychiater gebeld misschien dat het van de medicatie komt, zou een beetje vreemd zijn, slik die nu al zolang, maar kan het maar vragen he?

Kortom ik vind het zelf raar, merk de laatste tijd ook dat ik niet goed uit mijn woorden kan komen, bijv. Sanne ga je mee wandelen, dan zeg ik Lanne ga je mee sandelen, ook zoiets.:rose:

Nou ja, ik wacht het terugbelletje maar even af.

Made een bakkie en een peukie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O maar Kameo, dan kan ik misschien meerijden vanuit ut noorden met jou naar de meeting ?/? Als je dan toch alles andersom doet ;-) LOL

ou je moet dan wel erg nog in gedachte hebben gezeten, gelukkig zo afgelopen en hopen dat je nie meer op automatiese pilot ga rijden he , fijne dag nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Zie dat ik de hele nacht ingelogd heb gestaan. Komt ervan als ik op twee computers inlog. Heb echt wel geslapen hoor. Hopeful:rose:voor jou. Zet em op, het is de moeite waard. En voor miranda :present: geweldig,20 dagen al.

Kame, wat een schrik. Goed dat je de psych gebeld hebt.

Iedereen fijne dag en voor wie het nodig heeft sterkte, ga aan het werk,

Tot latersssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kame

Dat was schrikken zeg

Overigens is het goed

voor (langdurig) medicijngebruik

jaarlijks een check te laten doen

Leeftijd, lichaamsgewicht, conditie et cetera

bepalen mede een juiste dosering

Zo kreeg laatst iemand in mijn omgeving

in eens klachten

Medicatie waarvan ze al jaren dezelde dosering gebruikte

werd naar beneden bijgesteld en de klachten verdwenen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Bo ik heb het terras al helemaal gehad. Toen ik klaar was bedacht ik me dat ze vanavond hier de dakgoot gaan schoon maken. Lekker stom hé? Nou ja ik zie wel.

Nu ga ik aan de h. kamer beginnen want door dat gedoe met die vijverfilters is er hier weinig van terecht gekomen. Vanmiddag lekker naar de kapper, Bol's koppie mooi laten maken voor de meeting.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ige dat slapen komt wel hoor. Kan een tijd duren maar we zijn zo gewend geweest om op de alc. te slapen, dat we dat nu opnieuw moeten leren.

Kamé misschien voel je je dan weer een stukje energieker, en misschien kun je dadelijk hetzelfde doen als ik, gewoon twee halven per week. Daar kan ik echt niet op drinken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...