bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Miranda goed gedaan hoor. Kamé. Spook gereden en dat zonder alc. op? In de hoek jij:angry: Morninkjes Jop. Hé Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Jopie Fijn je zo te lezen! Ja overleven kunnen we doorgaans wel, maar leven moeten we (opnieuw) leren. Mooi en zo waar! Succes met het vinden van een woning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Erg he Bol, ben er wel van geschrokken, deed het niet eens bewust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Kame, Zit niet te dromen joh!!! Gelukkig niets gebeurd, maar je laat me schrikken! Koppie erbij houden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ik zal beter opletten Made, maar het is niet de eerste keer dat ik iets stoms doe in het verkeer. Ben echt wel geschrokken, het gekke is dat het in de 1e instantie niet tot mij doordrong. Stond bij stoplichten en realiseerde mij dat ik verkeer gereden was, zie een tankstation en dacht ok, ga ik daar even keren. Dat heb ik gedaan, kon wel keren maar reed terug op de linker baan, het is dat er auto's waren die knipperden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goedemorgen iedereen, Kameleon, ik schrik me rot, gelukkig werd je gewaarschuwd mijn hemel gaat het weer een beetje? En voor iedereen natuurlijk fijn werkdag thuis of op de zaak ik schakel later wel weer bij blijf wel ingelogd staan. Ga goed frummels en hou het droog. Lieve groetjes Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Kame, Gelukkig maar. Neem je dan nu je welverdiende bakkie troost? Mensen ik ben weg. Even naar de HA en wat boodschappen halen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Was voor het prikken Miranda, Sophie, het gaat wel weer, ben er zelf wel van onder de indruk, heb mijn psychiater gebeld misschien dat het van de medicatie komt, zou een beetje vreemd zijn, slik die nu al zolang, maar kan het maar vragen he? Kortom ik vind het zelf raar, merk de laatste tijd ook dat ik niet goed uit mijn woorden kan komen, bijv. Sanne ga je mee wandelen, dan zeg ik Lanne ga je mee sandelen, ook zoiets. Nou ja, ik wacht het terugbelletje maar even af. Made een bakkie en een peukie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Doe ik Miran !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Oei miranda, dat was link, kan me voorstellen dat je het niet makkelijk los kan laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 O maar Kameo, dan kan ik misschien meerijden vanuit ut noorden met jou naar de meeting ?/? Als je dan toch alles andersom doet ;-) LOL ou je moet dan wel erg nog in gedachte hebben gezeten, gelukkig zo afgelopen en hopen dat je nie meer op automatiese pilot ga rijden he , fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goede morgen allemaal, Zie dat ik de hele nacht ingelogd heb gestaan. Komt ervan als ik op twee computers inlog. Heb echt wel geslapen hoor. Hopeful:rose:voor jou. Zet em op, het is de moeite waard. En voor miranda geweldig,20 dagen al. Kame, wat een schrik. Goed dat je de psych gebeld hebt. Iedereen fijne dag en voor wie het nodig heeft sterkte, ga aan het werk, Tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Diesel, je bent een grapjas. Ik zal mijn warrig hoofd de 15e maar thuislaten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ben net teruggebeld, het is me aangeraden om de antabus voor een paar dagen te laten staan, kijken wat voor invloed dat op me heeft. Vind het doodeng, maar ga het proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Kame Dat was schrikken zeg Overigens is het goed voor (langdurig) medicijngebruik jaarlijks een check te laten doen Leeftijd, lichaamsgewicht, conditie et cetera bepalen mede een juiste dosering Zo kreeg laatst iemand in mijn omgeving in eens klachten Medicatie waarvan ze al jaren dezelde dosering gebruikte werd naar beneden bijgesteld en de klachten verdwenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: kameleonVind het doodeng, maar ga het proberen.quote> Succes meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Kamé of misschien een kwart per dag nemen als je het heel eng vind? Je schreef op het refudraadje dat, toen je naar een halve ging, je je al wat beter voelde. Dan is het niet zo heeeeel erg eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeTerras schrobben, h. kamer poetsen. Event. naar de kapper en boodschappen doen.quote> Lekkere doener ben je ookJe lijst inmiddels kleiner;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 goedemorgen frummels ik ga is even een beetje bijlezen tot zooooooooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Bol , Ik ga je advies opvolgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Vandaag mijn vijfde dag zonder alcohol, eindelijk begin ik me weer een beetje mens te voelen, alleen het slapen wil nog niet zo lukken. Heb gelukkig veel steun aan dit forum. liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ja hoor Bo ik heb het terras al helemaal gehad. Toen ik klaar was bedacht ik me dat ze vanavond hier de dakgoot gaan schoon maken. Lekker stom hé? Nou ja ik zie wel. Nu ga ik aan de h. kamer beginnen want door dat gedoe met die vijverfilters is er hier weinig van terecht gekomen. Vanmiddag lekker naar de kapper, Bol's koppie mooi laten maken voor de meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ige dat slapen komt wel hoor. Kan een tijd duren maar we zijn zo gewend geweest om op de alc. te slapen, dat we dat nu opnieuw moeten leren. Kamé misschien voel je je dan weer een stukje energieker, en misschien kun je dadelijk hetzelfde doen als ik, gewoon twee halven per week. Daar kan ik echt niet op drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Nog knapper, Bol? Goedemorgen lieve mensen, heb een fijne, droge dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden