Jen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Oh nog de felicitaties vergeten :$ Tine, Dylan, en Rudy, nen dikke proficiat se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goedemorgen Bol. Gezellig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Zo plezant is het leven nochtans niet he kameleon? Twee onnozel kiekens zijn wij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 welkom september, ach veel meer mensen die zich lekkerder derder voelen dan gister Moggeuh Boll, ach je doet toch hartstikke goei om Rudy te volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Nou Jen, ik geniet wel hoor, verbaas me nog steeds hoe fijn het is om niet meer te drinken:) Onnozel, soms, maar ja vroeger was ik blond zeg ik dan maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 goeiemorgen mensen:rose: heerlijk dagje weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Rudy van Harte gefeliciteerd! Ik ga je ook volgen, straks wordt het nog stalken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, SuperSoni, nuchter EN een glimmende keuken... Win win win situatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goeie morgen Kamé, Jane Drakie en Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Hee, we vergeten Hannah, Goedemorgen Hannah! Hoe kunnen we jou nu over het hoofd zien!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik wens iedereen die aanwezig is en diegene die nog komen een hele goedemorgen. Ben ik zeker dat er niemand vergeten wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Vooral ook de niet ingelogde en niet aangemelde mensen: Heel erg welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 en ook voor alle nog in te loggen mensen:D en hen die nog in de planning zitten:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 en degene die niet kunnen komen dan ? bv Snoep wel wat anders aan haar hoofd en of dat die kan komen weet ik nie en.........ach laat maar klaar, ik ga hier maar nuttig verder doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 of mensen die er tegen aan te hikken zich aan te melden en (nog) niet durven, want blijft hele stap. Ja zeg maar de zonnebloempitjes die nog geplant moeten worden he Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: Dieselof mensen die er tegen aan te hikken zich aan te melden en (nog) niet durven, want blijft hele stap.quote> Ja dat is het moeilijkst maar ben blij dat ik dat gedaan heb.Zo even op pad voor boodschappen en lekker lunchen bij onze oosterburen.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 En ik wens de niet alci's, de a.s. alci's en de nooit drinkers ook een goeie morgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 ik vond de vinding van Kamé wel leuk: Super Soni(sch) fijne dag allemaal:rose: strandweer straks hoop ik eerst de boodschappen maar (Diesel: ik heb geen tuin meer voor die zaadjes: mag jij planten voor me) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik ben vandaag de hele dag weg beste kanjers. Heb vanmiddag een barbeknoei bij de D.A. en vanochtend wat meehelpen op de basis omdat we te weinig personeel hebben. Dus als het niet al te laat wordt kom ik nog ff vertellen hoe het geweest is. Hele fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Hannah, wees blij dat je hond steeds terugkomt anders heb je dat er ook nog bij, je hond zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik kijk net naar beneden, ligt er een dode duif op straat, op zijn ruggetje, pootjes omhoog. En ik heb het al niet op vogels, brrrr, ik hoop dat iemand het beestje weghaalt, ik durf het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Mogge..*gaap* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Gevroren bij jou Hannah? Sta ik eigenlijk helemaal van te kijken vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Tina, fijn dat je pasje terecht is ik zie je lopen zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik zou ook geen duif durven weg halen we zouden Diesel kunnen roepen? die durft het vast wel Lenie, gaap? tekort geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden