Emmaroos Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Eerder reageert Bol of feller? Morgen gaan we een dagje naar Callantsoog en verder zien we het wel. Lekker relaxen, paar dagen naar een eiland misschien, we zien het gewoon wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Nou ja wat feller Emmie, en meestal is dat een teken om rustigaan te gaan doen. Door de druk van het werk of zo, kun je niet zo veel meer hebben. Een persoon moet vandaag de dag het werk van 4 anderen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Em, ga lekker naar Texel, het is daar zo heerlijk, je kan eindeloos wandelen en fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Smik, Een hele fijne vakantie!!! Kan ik niet in je koffer mee ipv die blikken bier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedenavond lieve mensen, Zo, de eerste werkdag zit er weer op en wat is het nog heerlijk zwoel buiten 't Is dat ik het niet laat wil maken maar anders Even bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 En de meeting dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Veel plezier Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Klopt wel Bol, je hebt het goed gezien. Ik liep ook echt op mijn tandvlees de laatste maand, kon het bijna niet meer volhouden maar ik heb het gered. Hoop niet dat ik mensen gekwetst heb hier, anders moeten jullie het maar zeggen, niemand is hier op zijn mondje gevallen he en ik ben niet van suiker, hahahaha. Kame, ja Texel is nog een eiland waar ik best een keer heen wil. Callantsoog is een plek waar we veel komen en graag zijn, dus we verheugen ons er weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Jij ook Emma, waar je ook heen gaat, al blijf je lekker thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Originally posted by: JaapEn de meeting dan?quote> Hoe kan ik dat nu vergeten???Vlaag van verstandsverbijstering moet je maar denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 smik fijn vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Een collega van mij doet dat, gaat 3 weken vissen. Bijna thuis dus, tenminste ik neem aan dat hij niet zijn eigen vijver leeg gaat vissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Dank je Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ik ga deze week ook alle dagen naar het strand het is echt een extra vakantie-week en de rest komt volgende week wel weer lekker in mn eigen bedje eten wat gemakkelijker en de Noordzee is zo gek nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Wat je zegt, Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Originally posted by: JaapEen collega van mij doet dat, gaat 3 weken vissen. Bijna thuis dus, tenminste ik neem aan dat hij nietzijn eigen vijver leeg gaat vissen.quote> En als ie het maar uit z'n hoofd laat om het hier te komen doen. heb er net een koikarper van 52 cm. inzwemmen. Dus hij hoeft niet te bedelen of hij mijn adres krijgt want dat krijgt ie toch lekker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Travel Dubbel zo'n dag met een lach en een traan Daarom een extra dikke bos:present::present::present: Made 3e RdB-dag. You go girl. Klasse Marc Heftig. Alle reden dus om het droog te houden Succes! Krekel 15 dagen! Vervelend dat je stuk zat, het wordt echt beter meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 zijn we het weer eens he Em:D zo ff uitloggen heb zo nachtdienst met een boekje omschakelen dan maar en morgen op het zand uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Werkse vannacht Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Werkse Jane en veel plezier morgen. Smikkie, fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Smik Héél fijne vakantie! Geniet er lekker van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 ER Geniet van je dik dik dik verdiende vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ha, Bo, dank je wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Jeetje, ik krijg bijna weer zin in vakantie van al die verhalen. En dan niets doen. En dan Sha met haar 5 weken. Maar het gekke is is als ik geen werk heb ik dat helemaal niet zo ervaar. Dus ik ben blij dat ik straks naar bed mag met het idee me morgen nuttig te kunnen maken voor het bedrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Nog een goede reden om dicht bij huis te blijven. Lees net dat Myriam malaria heeft gehad op vakantie. Dat overkomt je hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden