Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Steunbeertje, vervelend een virus aan je ogen hoop dat het snel herstelt voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Emmaroos, fijn voor je hoor - lekker genieten. Je was er aan toe. Ik had vandaag knallende koppijn, collega's waren erg druk en onrustig maar kan ik ook daarom zo ervaren hebben. Geen paracetamollen hielpen, heb er 5 op en bij thuiskomst er nog een Advil ingegooid. En toen kreeg ik me toch een leuke lichtshow:huh: Was kennelijk een beetje te veel van het goede. Omdat ik er toch niks aan kon veranderen heb ik het met mijn ogen dicht bekeken. Het ging even goed maar de hoofdpijn komt weer terug dus... ik ga uitloggen en van het donker genieten. Meld me droog af voor vandaag en wens jullie voor nu of straks mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Travel slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Travel sterkte dan. Hopelijk is het morgen weer over. Em:present: wat fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt. Mijn poes loopt een beetje mank dus neem ik ze morgen mee naar de basis en ga er mee naar de dierenarts. Vrijdag ga ik weer 5 dagen mijn zwager verzorgen zodat mijn schoonzus vakantie kan nemen. Wil dan graag dat het met het pootje weer beter gaat, anders moet ik ze maar bij de de dierenamb. laten voorlopig. Pffffttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 S.B. wat doe je aan je ogen nu dan? heb je er iets voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Kame. ken je die zaak dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Emma, ja natuurlijk ken ik die, wie kent die zaak nou niet:D Heb nota bene in Leeuwarden gewoond. Elke zondag ijstaart als toetje, ijsjes halen, de mavo stond daar toen vlakbij, is heel wat zakgeld naar toegegaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 SB sterkte met je ogen wees er maar zuinig op, misschien maar even minder pc-en. Ik heb een heerlijke vermoeiende dag gehad en voel me lekker rozig zonder roes ja die van de zon een beetje. vroeg naar bed voor de verandering slaap wel straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Sb, Dat is supervervelend. Hoop dat het snel overgaat, ik weet wat het is om last van ogen te hebben, ben 4 keer geopereerd, bah, sterkte hoor. Nansje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, kan nog he? Travel, dank je hoor, lief van je. En slaap maar lekker, hoop dat de hoofdpijn dan ook gaat slapen. Bollie, ook dank je, dus je gaat weer oppassen? Je bent een dikke schat en dat zal je schoonzus ook wel vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Kame, wat ontzettend leuk zeg. Ik heb ook in Leeuwarden gewoond, van mijn 11e tot mijn 29e jaar. Ik werkte als 13 jarige bij Bakkerij van den Berg op de Voorstreek en kwam dus langs La Venezia. Hoe oud ben jij dan Kame? Welke Mavo was dat dan? Ik zat op de Tjerk Wallis Mavo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: Rae Originally posted by: Jaap Nog even voor Rae en andere muziekliefhebbers een liedje van deze geweldige zanger.En cosmosfanaten die zullen dit ook apricierenquote> Zeer verontrustend quote> Doch zeer knap. Voor een slechte zanger is dit een eitje, maar voor iemanddie goed is is het hard werken.Zo klinkt het als de muzikanten niet kunnen spelen: Ook geweldig. Zo kunt u uw kind gerust op muziekles sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Emma, ik zat op de Wisserdwinger MAVO, vlak bij de Prinsentuin. Het gebouw bestaat niet meer. Ik ben 47, heb vanaf mijn 24e tot 35e in Leeuwarden gewoond. Tijdens mijn mavo periode woonde ik in een dorpje richting vliegbasis. Oh wat leuk, er komen allemaal herinneringen boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Pb en maar he, anderen vinden dit vast niet leuk en het is erg off topic. Superleuk dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Moeten we dat niet eerst vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Praat lekker door hoor ik heb er geen last van en de draad is nog erg kort. Ik ben twee keer in Leeuwarden geweest. Een keer in de zomer en een keer in de winter, met de elfstedentocht. Toen ben ik mijn portemonnee verloren door de berenburg denk ik. Wel was iemand zo aardig geweest om hen terug te brengen naar de politie en wat dan weer minder aardig was was dat mijn briefje van 50 gulden, zo'n mooie met een vuurtoren er uit was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 En een voor Sha, omdat ze de moeite neemt me te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Zo, kom ook nog even binnen kijken maar eens proberen het niet zo laat te maken vanavond denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Zullen we dan maar naar bed gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 briefjes van 50 met een mooie vuurtoren die komen toch uit de vorige eeuw? ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 ik kan vast nog niet slapen zenuwachtig voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ja Em. ik ga er weer een paar dagen naar toe. Och joh het is maar 5 dagen, m'n schoonzus zit veel langer met een hulpbehoevende man opgescheept. Ik ga weer afsluiten. Heb een fijne dag gehad. Tot morgen allemaal, en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ik kan me niet herinneren dat er deze eeuw al een elfstedentocht geweest is. Maar ik ben wel meer vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Slaap lekker tante Bol , tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Jaap, dat is wel heel sneu. Eerst het briefje van 50 eruit en toch terugbrengen naar de politie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden